Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Wanneer : Vrijdag 20 juni a.s.
Waar : Parkeerplaats Haringvlietdam Hellevoetsluis
Hoe laat: vanaf 20:00 uur - ???
Hoe gaan we daar komen :
Vanaf de A15 (Rotterdam, Spijkeniss, etc) :
Richting Hellevoetsluis, na de Calandbrug volg hellevoetsluis. Rij 3 stoplichten rechtdoor, vervolgens de eerste links.
rij deze weg een tijdje door totdat je bij de eerste rechts kom neem deez, ga gelijk weer rechts (en ik bedoel dan echt gelijk) volg deze weg net zolang totdat je naar boven rijdt en aan je linkerhand een parkeerplaats tegen komt, daar moet je zijn (duh)
Vanaf de N57 (vlissingen, goeree overflakkee, etc) :
Rij richting hellevoetsluis, zodra je bij stellendam de sluizen over gaat neem dan de eerste rechts neem vervolgens gelijk weer de eerste rechts (dit duurt een tijdje), rij deze weg net zolang recht door totdat je een parkeerplaats aan je linker hand krijgt daar moet je zijn (duh)
Waarom die lokatie, lokatie is geschikt voor ongeveer 100 auto's (heb ze niet geteld kleine schatting ) niemand heb last van ons in tegenstelling tot de andere lokaties.
So don't be square en kom naar de allereerste FNH(ellevoetsluis) die georganiseerd wordt. Wees 1 van die mensen die er bij was.
Wie :
Tino - R5 GTT
Patrick - Twingo (sport)
Twijfelaars :
Dennis/Edwin - ClioII
Jullie weten hoe het werkt effe lijstje copy - pasten en jezelf toevoegen.
het is idd wel een mini meeting, maar ik kan mischien een gaatje maken, dit hangt af of we of zaterdag naar de film gaan met een groepje of vrijdag...
als dat zaterdag wordt, kan je mij en Maarten GTT wel meerekenen,
zet ons maar bij de twijfelaars
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Tino schreef:20:00 uur zo'n beetje, zal misschien iets eerder zijn.
En jullie?
ook zo iets
als ik het kan vinden
je heb me nummer toch? effe in het kort nog voor je gewoon richting stellendam rijden en de laatste afslag voor de haringvlietdam naar links, daarna naar rechts en gelijk weer naar rechts die weg als maar volgen en door rijden tot je boven aan ons ziet staan.
Tino schreef:
je heb me nummer toch? effe in het kort nog voor je gewoon richting stellendam rijden en de laatste afslag voor de haringvlietdam naar links, daarna naar rechts en gelijk weer naar rechts die weg als maar volgen en door rijden tot je boven aan ons ziet staan.