Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Hey boys, wat is nu zondag de bedoeling?????? Want door die Alpine ( vette bak trouwens )!!! hebben we het er nog niet over gehad!!!! Ik hoorde van MJ(volgens mij)? dat we misschien niet gingen i.v.m. het warme weer en de afstand?/???
Ach ja ik hoor het wel!
Strakke bak trouwens he die Renault Alpine 310 v6 GT Turbo!!!!!!!!
Ach ja ik hoor het wel!
Strakke bak trouwens he die Renault Alpine 310 v6 GT Turbo!!!!!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
nou ik ga dus wel mits mijn gtt het weer doet en witte rook ik dood aan turbo.En die v6 was vet ja heb er ook effe op gekwijlt en mensen wie gaat er nu wel ik dacht rond 9 uur te vertrekken.
Wit = dus echt water hoor. Maargoed, ik denk dat door het mooie zonnetje de rook witjes leek ipv blauw ok?
Je ruikt 't trouwens ook wel, die rook meurt echt van de turbo.

mensen ik ga zondag niet mee,het wordt echt f***cking
warm,en ik heb geen zin om dan richting belgiese kust te rijden,krijg je geheid file problemen,en als ik ergens geen zin in heb is het wel file rijden,kunnen we niks anders gaan doen met zijn alle,toertocht richting weet ik waar????,terrasjes pikken dan ergens en zo,is ook leuk lijkt me
nou graag jullie reackties
greetz marco
warm,en ik heb geen zin om dan richting belgiese kust te rijden,krijg je geheid file problemen,en als ik ergens geen zin in heb is het wel file rijden,kunnen we niks anders gaan doen met zijn alle,toertocht richting weet ik waar????,terrasjes pikken dan ergens en zo,is ook leuk lijkt me
greetz marco
Mijn idee preciesmarco schreef:mensen ik ga zondag niet mee,het wordt echt f***cking
greetz marco

Lijkt mij idd beter om dan maar ergens anders naartoe te gaan...richting Luxemburg??? Mooie wegen

@wilco: tis idd zo dat witte rook water is, proef je ook

En nog effe over die v6turbo:

toch papie uns vragen
-
Eindelijk de Alpine mogen aanschouwen waar ik al zo vaak langs gereden ben, mooie sportwagen toch, V6 Turbo in parelmoer wit
.
De cupcomputer werkt best goed, tijdens rit terug naar Maastricht ff kunnen testen, schiet sneller door naar de 200km/u en blijft nog doorgaan.Maar ja, daar raak je ook weer aan gewend.
@Wilco, succes met je overleden turbo, hoop dat ie snel weer rijd.
mzzl

De cupcomputer werkt best goed, tijdens rit terug naar Maastricht ff kunnen testen, schiet sneller door naar de 200km/u en blijft nog doorgaan.Maar ja, daar raak je ook weer aan gewend.
@Wilco, succes met je overleden turbo, hoop dat ie snel weer rijd.
mzzl
-
Die alpine was idd errug lekker om te zien
Wel een strak plan een terrasje te pikke!
kunne ook naar duitsland gaan, hoef je niet zo op je snelheid te letten
Moet mn GTT'tje wel lopen natuurlijk

Wel een strak plan een terrasje te pikke!
kunne ook naar duitsland gaan, hoef je niet zo op je snelheid te letten

Moet mn GTT'tje wel lopen natuurlijk
-
ik weet niet wat ik doe zondag als mijn gttt het doet ga ik wel mee terrasje pikken oja ik pak wel de stoeltjes want een tafeltje past bij mij er niet in:)
Ok boys, dan gaan we niet. Jammer! maar met zo'n weertje, kun je beter maar niet in de file staan!!!!! vindt je karretje ook niet zo leuk!!!
Enne wilco, loopt hij weer??? Wat gaan jullie dan zondag doen???
See ya

Enne wilco, loopt hij weer??? Wat gaan jullie dan zondag doen???
See ya
-
nee hij loopt nog niet en ik denk dat dat nog wel even zo blijft
maarja na regen komt zonne schijn als is het nu even een stort bui.

komt wel goed boy,have no fear
,enne zondag is het de bedoeling dat we bijv mergelland route gaan rijden of zo,gewoon een leuke dag toeren met de gt,en waar we uitkomen who care's
,,ass long ass we have fun
,en dan ergens stoppen om terrasje te doen ,, en ergens stoppen om wat te eten,we will see,,wil wel ff iedereen die mee wil hiero ff reageren
greetz marco
wie wel al meegaan is
ikke
marcel
wilco
vinnie
danny

greetz marco
wie wel al meegaan is
ikke
marcel
wilco
vinnie
danny
Ja met was weer lekkerr druk donderdag he. Wel een vette alpine
.
Wat zondag betreft: Ik zeg bij deze dat ik niet mee ga. Ik was zowieso al niet van plan om zondag uberhoupt wat te gaan doen ivm examens en dergelijke.

Wat zondag betreft: Ik zeg bij deze dat ik niet mee ga. Ik was zowieso al niet van plan om zondag uberhoupt wat te gaan doen ivm examens en dergelijke.
-
Ik kan ook niet mee, moet hertentamens maken
vet balen dus...
Ik zal er donderdag wel weer zijn met mn 5je!
en ik hoop hetzelfde voor Wilco.....

Ik zal er donderdag wel weer zijn met mn 5je!
en ik hoop hetzelfde voor Wilco.....

-
hey is toch gisteren gezellig geweest vind ik of nie marco maar wel jammer dat bijna niemand mee ging maarja. see ya thursday
onder de wolken schijnt de zon 

ja ja mensen was weer lekkel gister de burger king,,enne mj heeft er een lekkel gangetje inzitten op die tussen weggetjes naar heerle toe
,,o ja voor dat ik het vergeet,,aankomende donderdag komen ik en wilco niet naar de t.n.m.,,waarom niet omdat wij naar to fast to furius gaan
,,nog andere mensen interesse????
geef het hier dan ff door
greetz marco

geef het hier dan ff door
greetz marco
-
[quote].,,waarom niet omdat wij naar to fast to furius gaan
,,nog andere mensen interesse????
geef het hier dan ff door[/quote
ich ken neet, mot werke

geef het hier dan ff door[/quote
ich ken neet, mot werke

Als je het goed vindt ga ik misschien ook wel mee naar 2 fast 2 furious!!!
-
ff wat anders, heeft er iemand zin om naar AUTOMAX te gaan, 5 of 6 juli? ik wil wel als er meerdere gaan , is in Biddingshuizen, nabij SixFlags 

Ik ben het hele weekend daar!
-
terug naar de film, 2 fast 2 furious draait al in de Euroscoop in Maasmechelen en Lanaken....avantpremiere!
Tja effe een vraagje: waar gaan jullie naar de film? kneem aan in belgië
Kun je temnsten een beetje zitten...en hoelaat gaan jullie?
Wie gaat vrijdag allemaal naar Hasselt? Misschien maar bij elkaar komen bij de Geusselt, verplaatsen we de donderdag naar de vrijdag
@Wilco: al nieuws??
Groet

Wie gaat vrijdag allemaal naar Hasselt? Misschien maar bij elkaar komen bij de Geusselt, verplaatsen we de donderdag naar de vrijdag
@Wilco: al nieuws??
Groet
-
hey mensen ik heb doderdag mijn rijles verzet naar zaterdag dus ik kan op tijd meegaan enzo dat wou ik ff doorgeven aan marco en wilco dus ik ga mee 

marcel we gaan gewoon naar minerva in maastricht,we gaan niet naar belgie,,de film begint om 21:15,,dus mensen wie mee wil moet het ff zeggen,,want ik ga kaarten reserveren,degene die zegt dat die meegaat moet dus ook echt meegaan en niet op het laatste moment afzeggen he boykes,,
wie gaan er tot nu toe mee
wilco
vincent
danny
ikke
riel en vrouwke
maybe marcel
morgen moet ik alles weten want morgen ga ik reserveren,,
greetz from tha man
wie gaan er tot nu toe mee
wilco
vincent
danny
ikke
riel en vrouwke
maybe marcel
morgen moet ik alles weten want morgen ga ik reserveren,,
greetz from tha man

-
ja mensuh stel je niet aan en kom mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde en co

-
Nou gasten ik zal er niet bij zijn, ik ga woensdag al en heb al afgesproken...
maar hij is waarschijnlijk zo vet dat ik hem wel 2x wil zien dus misschien ga ik wel mee.
maar hij is waarschijnlijk zo vet dat ik hem wel 2x wil zien dus misschien ga ik wel mee.

-
Niemand zin om te gaan??Patrick L. schreef:ff wat anders, heeft er iemand zin om naar AUTOMAX te gaan, 5 of 6 juli? ik wil wel als er meerdere gaan , is in Biddingshuizen, nabij SixFlags
Vrijdag wordt Hasselt had ik begrepen, moet ik ook skippen, draai de hele week late dienst.
Dag mensen zijn we weer
zeg marco hoe is het gegaan????? Gisteren dan hè!!! Krijgen we een nieuw pk monster?
kga donderdag wel mee, waar/hoelaat spreken we af?
@patrick; kweet nog niet of ik naar automax ga, misschien, kzal binnenkort eens beslissen
en waarom kom je vrijdag niet?? Late dienst, die is toch afgelopen om 11:00...werk-hasselt 20min?
we zien je om 11:30?
@(n)iemand: weet al iemand wat van wilco's mobile? (marco?)
Dedaag

zeg marco hoe is het gegaan????? Gisteren dan hè!!! Krijgen we een nieuw pk monster?
kga donderdag wel mee, waar/hoelaat spreken we af?
@patrick; kweet nog niet of ik naar automax ga, misschien, kzal binnenkort eens beslissen

@(n)iemand: weet al iemand wat van wilco's mobile? (marco?)
Dedaag
-
ik ga een blok bij k-tek bestellen dat is nu definitief beslist.Dus misschien kan je je groupe a ook mee bestellen kost verzend kosten.
Oke, zeg maar wanneer, zit toch met hen te mailen dus geef maar door of we regelen wat. Was het trouwens zo ernstig?wilco blue schreef:ik ga een blok bij k-tek bestellen dat is nu definitief beslist.Dus misschien kan je je groupe a ook mee bestellen kost verzend kosten.

-
ik weet het niet maar ik ga niet weer reviseren ik heb er effe de schijt van dus nu ga ik het gewoon met nieuw proberen maar ik ga wel een beetje laag vliegen dan.