Ja ok maar vanavond ben ik niet geflitst ik zag ze wel op tijdrasit.. schreef:als het heel erg heeft geregend kan je zelfs bezwaar aantekenen dat de meting is uitgevoerd bij hevige regenval, met hoge kans op positieve uitkomstJoost R schreef:Ik ben net naar de Matrix geweest in de bios en reed dus om 19.30 naar Enschede en de heren stonden aan beide kanten. Richting Enschede met een auto en richting hengelo met een statief.DoubleYou schreef:Ik merk ze anders niet echt op, terwijl ik er doordeweeks dagelijks langsfiets. Ze staan zeker niet zo vroeg op en gaan zeker ook vroeg naar huis!Yr! schreef:damn, ja cops in Hengelo zijn echt bezig... kijk ook uit op de Enschedesestraat...daar zijn ze nu vaak 'onopvallend' aan het flitsen...
Maar de weergoden hebben het agentje dat net even bij het statief stond iig goed nat gemaakt![]()
Dat is de prijs voor een pittige derde versnelling
Inderdaad vanavond ook.Yr! schreef:dat statief staat vaak tegenover die witte villa (de belder) met de auto geparkeerd op de 'dienstoprit' van dit huis (voor de 2e poort gezien vanuit Hengelo en dus net uit het zicht als je op de Enschedesestraat rijdt...als ik de bewoner was had ik die gasten dus echt wel daar weggeschopt!Joost R schreef:Ik ben net naar de Matrix geweest in de bios en reed dus om 19.30 naar Enschede en de heren stonden aan beide kanten. Richting Enschede met een auto en richting hengelo met een statief.DoubleYou schreef:Ik merk ze anders niet echt op, terwijl ik er doordeweeks dagelijks langsfiets. Ze staan zeker niet zo vroeg op en gaan zeker ook vroeg naar huis!Joost R schreef: damn, ja cops in Hengelo zijn echt bezig... kijk ook uit op de Enschedesestraat...daar zijn ze nu vaak 'onopvallend' aan het flitsen...
Maar de weergoden hebben het agentje dat net even bij het statief stond iig goed nat gemaakt![]()
ik ben gister ook geflitst
in Zwolle door een paal, ik zag 'm staan, ik keek op mn teller, maar mn voet wilde niet meedoen op de 1 of andere manier
een moment van unawareness or something. ik zag 'm flitsen.......ach, ik reed net geen 60 nog en het wordt de eerste in 2.5 jaar.....dan mag het wel een x 

Mrtn = Maarten
ja inderdaad, je gaat toch niet netjes betalen dennisMJ schreef:FOTO OPVRAGEN!!!!dennisvr schreef:ach ik had er vorige week 1 voor door rood licht
kan het me niet herinneren. te hard ok, maar door rood???
maar goed, ff wat overmaken aan de heren in leeuwarden.

gewoon een bezwaarschrift sturen en dan mogen hun met bewijzen komen, hierbij komt het ook vaak genoeg voor dat ze al die bewijzen niet eens op tijd kunnen verzamelen, waarna de boete vervolgens vervalt..
Ik heb ook een bekeuring binnen.....!!
Was op de Enschedesestraat in April. gelukkig reed ik dit keer niet te hard. Ik rij nog al vaak op deze straat dus ik zal er denk ik nog wel een krijgen die
waarschijnlijk hoger is!!
Mijn vriendin reed laatst ook te hard op de Enschedesestraat...Ze reed 120 waar je 80 mag.
Als ze geflitst is dan moet ik toch voorkomen....???
Wanneer ben je je rijbewijs kwijt..?? ik dacht zelf bij 50 km te hard....

Was op de Enschedesestraat in April. gelukkig reed ik dit keer niet te hard. Ik rij nog al vaak op deze straat dus ik zal er denk ik nog wel een krijgen die
Mijn vriendin reed laatst ook te hard op de Enschedesestraat...Ze reed 120 waar je 80 mag.
Als ze geflitst is dan moet ik toch voorkomen....???

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Degene die de auto op zijn naam heeft staan krijgt een schikkingsvoorstel bij >30 km te hard. Die persoon kan aangeven dat iemand anders reed ten tijde van de overtreding. Die andere persoon moet dan voorkomen.ClioRSI-115pk schreef:Ik heb ook een bekeuring binnen.....!!![]()
Als ze geflitst is dan moet ik toch voorkomen....???![]()
>50 is auto weg ja
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Moderator
- Car: Megane
je kan dan je auto op halen bij een stalling en dan moet je je rijbewijs inleveren. Vergeet niet dat je dan ook stalling kosten moet betalen per dag dus hoe langer ie staat hoe meer geld je kwijt bent
kijk eens naar de eerste post van dit forumClioRSI-115pk schreef:Ik heb ook een bekeuring binnen.....!!![]()
Als ze geflitst is dan moet ik toch voorkomen....???![]()

ik ging 39 km te hard en hoef ook niet voor te komen. Als je niet betaald wel

- Geert Claes
Nou ik ben een keer geflitst tegen 86 waar ik 70 mocht, dat koste mij toen 139 euro omdat het de eerste keer was en dus minnelijke schikking was.
Vanaf 40 te snel buiten bebouwde kom en vanaf 30 te snel binnen bebouwde kom moet je direct je rijbewijs inleveren.
Ach wat is België op dat gebied toch een *****-land
En nu zetten ze dat hier ook nog vol met uit Nederland overgewaaide vogelnestjes die ook flitsen.
Vanaf 40 te snel buiten bebouwde kom en vanaf 30 te snel binnen bebouwde kom moet je direct je rijbewijs inleveren.
Ach wat is België op dat gebied toch een *****-land

En nu zetten ze dat hier ook nog vol met uit Nederland overgewaaide vogelnestjes die ook flitsen.

Ligt ontzettend aan de situatie ter plekke. In Nijmegen heb je 4 baanswegen met gescheiden fietspaden waar je maar 50 mag, maar als je met het verkeer meerijdt rij je zo 80.Diwwek schreef:Vind je het niet een beetje onverantwoord om 90 te rijden in de bebouwde kom? Waarschijnlijk had je de 100 wel op de teller...