5gtt swap 205 cti cabrio
-
- Moderator
- Car: MB
rijd anders eens een rondje in dat ding. effe flink bochtjes maken om te kijken of ie nog een beetje stijf en effe wieltje op de stoep zetten. En natuurlijk met dichte kap effe onder de tuinslang zetten of effe door de wasstraat tuffen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
- Geert Claes
Jep inderdaad. Dat heb ik ook opgemerkt. En ik ben niet zeker, maar ik denk dat ik de foto's van die GTT ook al gezien heb, via ruben, en ik zou het wel overwegen om te wisselen. Maja wie ben ik heAbel schreef:ok leeftijd zal wel ongeveer de zelfde zijn heb ik al gezie op marktplaats..
Prijzen zijn alleen hoger dan voor een matige GTT!!

Je moet het natuurlijk zelf weten.
Overigens vind ik opmerkingen als "nichtenwagen" of elkaar gaan lopen afzeiken op wat voor Renault je rijdt van een niveau dat ik wellicht zou verwachten bij een Golf GTI club ofzo maar hier niet.
"Respect is Everything" - nou ik merk er weinig van in dit topic.
"Respect is Everything" - nou ik merk er weinig van in dit topic.
-
- Contacteer:
Als ik nou moest kiezen zou ik toch ook voor de peugeot gaan, zo'n gt cabrio vind ik ook maar niets!
[img]http://www.2butcher.de/ebs30.jpg[/img]
[img]http://www.2butcher.de/ebs31.jpg[/img]

[img]http://www.2butcher.de/ebs30.jpg[/img]
[img]http://www.2butcher.de/ebs31.jpg[/img]
- Geert Claes
Jammie, bekijk dat kontje van die GTT eens!!
Maja als je een minder goede GTT die je blijkaar "over" hebt kan wisselen voor zo een 205 cabrio, dan zou ik toch ook ff nadenken hoor. want een 205 is ook niet lelijk he. Jammer van de rolbeugel, maarja

Maja als je een minder goede GTT die je blijkaar "over" hebt kan wisselen voor zo een 205 cabrio, dan zou ik toch ook ff nadenken hoor. want een 205 is ook niet lelijk he. Jammer van de rolbeugel, maarja

Hou die GT, man... GT of 205, da's toch geen competitie? Alleen op het oog is de Pug al een stuk minder mooi. En een cabrio? Tja, ik zie niet in wat je daar aan hebt. Het is leuk, maar onpraktisch en risicovol.
Maar ja, it's your choice!
Ik weet overigens ook niet hoe erg je 5 er aan toe is.
Succes!
Maar ja, it's your choice!

Succes!

Hey Limburgio, Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Wat anderen zeggen is niet interesant voor jou. Komen in principe alleen maar negatieve geluiden uit en daar zou ik mij niet door laten beinvloeden.
There will be plenty of time to rest when your dead
hier zijn ze dan
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0141.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0140.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0139.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0138.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0137.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0136.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0135.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0141.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0140.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0139.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0138.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0137.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0136.JPG[/img]
[img]ftp://a142543:u090x8@users.pandora.be/cti/100_0135.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zit die kap achter niet belabberd vast ?? Of hoort dat zo ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
marcel16v schreef:Ik zou als ik jou was mooi je gtt houden, die 205 is op de foto al scheef. Paar verschillende kleuren rood. En het interieur ziet er uitgeleefd uit. Kan je beter wat meer uitgeven aan een goede.
limburgio schreef:dit zijn ze dan, enkel voorste zetels en vloerbekleding ff vervangen en opnieuw spuiten

mwoah niet geheel verkeerd.
commedant die auto op poetsen, andere stoellen en een nieuw vloer kleedje..
ziet er gelijk een heeel stuk beter uit. en ik kan me niet voorstellen dat die auto krom is.
205 zijn ook veel roest vaster dan renault 5jes toch??
ziet er gelijk een heeel stuk beter uit. en ik kan me niet voorstellen dat die auto krom is.
kweet niet hoor, maar ik trok er niet zo hard aan. Jij hebt drie
gtt en je "wilt" er eentje kwijt... Kzou er eentje verkopen/slopen en dan verkopen, maar geen 205cti ervoor in de plaats nemen. Zeker omdat je zegt dat je geen tijd hebt om die ene 5 gtt in orde te maken, wel tijd dan voor die 205 cti?
En voor het cabrio gevoel: een opendakje in een van die andere 5 gtt misschien

En voor het cabrio gevoel: een opendakje in een van die andere 5 gtt misschien
Heb je wel eens een rode auto gehad?Abel schreef:
Na een paar keer regenen is je auto weer wit/roze/oranje.
En poets de auto goed vaak met Commandant, dan wordt ie vanzelf grondlak wit..
Nou, zoals die neus eruitziet (verhouding grill - motorkap). En de achterklep is een andere kleur (misschien overgespoten). En andere stoelen en interieur vind je niet zo snel. 205 jes zijn inderdaad wel veel roestvaster.Abel schreef:mwoah niet geheel verkeerd.
Heb zelf 2x 205 1.9 cti gehad en vind het persoonlijk wel mooie wagentjes. (mits verlaagd en met 1.9 velgen eronder, en grijs of groen metallic)
Onderdelen zijn er zat en makkelijk aan te komen. Niewe stoelen zou ik voor half leer gaan (ongeveer 150-200 euro, stof is uiteraard goedkoper)
1.9 velgen zijn zo rond dezelfde prijs.
Kap blijft probleem. Nieuw is linnen aan te raden (zo'n 450 euro incl. bevestigingsmateriaal) aangezien deze mooier is en langer mee gaat.
Verder zijn de raamrubbers vaak versleten en erg moeilijk aan te komen. (Nieuw al snel richting 425 euro voor alle rubbers)Kijk dus hoe deze eraan toe zijn.
Motorisch en wat betreft electronia is het allemaal bagger. Alles blijt kapot gaan en storen, dus wanneer je niet veel zelf kunt is het niet echt aan te raden.
Wil je echt snel gaan rijden dan zul je een 1.9 8v of 16v erin moeten lepelen en nog beter de 2.0 16v en turbo motoren voor zo'n 180-200 pk. Rijdt fantastisch en is allemaal best te doen.
Kijk anders eens op http://www.205gti.com en http://www.peugeotgticlub.com voor meer info.
Onderdelen zijn er zat en makkelijk aan te komen. Niewe stoelen zou ik voor half leer gaan (ongeveer 150-200 euro, stof is uiteraard goedkoper)
1.9 velgen zijn zo rond dezelfde prijs.
Kap blijft probleem. Nieuw is linnen aan te raden (zo'n 450 euro incl. bevestigingsmateriaal) aangezien deze mooier is en langer mee gaat.
Verder zijn de raamrubbers vaak versleten en erg moeilijk aan te komen. (Nieuw al snel richting 425 euro voor alle rubbers)Kijk dus hoe deze eraan toe zijn.
Motorisch en wat betreft electronia is het allemaal bagger. Alles blijt kapot gaan en storen, dus wanneer je niet veel zelf kunt is het niet echt aan te raden.
Wil je echt snel gaan rijden dan zul je een 1.9 8v of 16v erin moeten lepelen en nog beter de 2.0 16v en turbo motoren voor zo'n 180-200 pk. Rijdt fantastisch en is allemaal best te doen.
Kijk anders eens op http://www.205gti.com en http://www.peugeotgticlub.com voor meer info.
-
als ik zo naar die foto's kijk denk ik dat het dak scheef staat (aan de passagiers zijde dan toch).Ik rij zelf met een reno cabrio ,maar bij mijn sluiten de rubbers van het dak wel mooi aan met die van de zijkant(vooraan)raam.En als ik de foto bekijk van de voorkant auto(bovenkant voorraam)zie ik ook hier dat het dak een paar mm of zelf een 1cm verloopt.Het dak kan je wel zelf bijregelen,maar als ik dan ook nog kleur verschillen zie (auto algemeen)denk ik dat deze wel eens een crashje heeft gehad en dan kan je je dak blijven bijregelen(als het al niet op het einde is geschroeft).Maar het bijft natuurlijk een leuke auto.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Klein detail zijn ook de mistlamp en het achteruit-rijlicht. Waarom zouden die ontbreken ?? Andere achterbumper gemonteerd misschien door crash??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ziet er best leuk uit zo'n peugeotje toch?limburgio schreef:geen reacties? goh al die moeite voor niks![]()
![]()
kan me voorstellen dat je er in ieder geval over nadenkt.Het blijft een franse auto, het is alleen een stuk slomer, maarja je koopt ook geen cabrio voor de snelheid......
ik moet wel zeggen dat ik mijn gtt tje voor geen goud weg zou doen (nou ja, goud wel, dan zou ik een betere/nieuwere kopen!!

Pas wel op met autokrakers en lekkages!!!!!

wel, in ieder geval mijn vriendin is er blij mij, en dat is ook al 1 groot punt
en kheb binnenkort een 205 1.9 gti om te slopen dus handig meegenomen, mijn gtt komt toch steeds op de 1ste plaats, om te racen heb ik die 205 niet nodig dan pak ik de gtt ff 

Maar erhm 1:1 ruilen tegen een '88 GTT met wat werk er aan.. Zijn die 205 CTi-tjes dan zo weinig waard? Lijken me gewilde autotjes?
Ik weet het niet hoor... ik ken geen 205jes, heb er nog nooit in gereden.. Die GTi-tjes leken me altijd zo gammel en klein
Je zou natuurlijk door kunnen sparen en een R19 16V Cabrio kunnen kopen .. die zou ik zelf ook graag willen rijden (en ja ik kan natuurlijk ook de zaag in mijn R19 16V zetten
).
Maar zijn die 205-jes zoveel roestvaster? Ik zie namelijk regelmatig hier GTI-tjes rijden met echt een flink portie roest eraan.
Ik weet het niet hoor... ik ken geen 205jes, heb er nog nooit in gereden.. Die GTi-tjes leken me altijd zo gammel en klein

Je zou natuurlijk door kunnen sparen en een R19 16V Cabrio kunnen kopen .. die zou ik zelf ook graag willen rijden (en ja ik kan natuurlijk ook de zaag in mijn R19 16V zetten

Maar zijn die 205-jes zoveel roestvaster? Ik zie namelijk regelmatig hier GTI-tjes rijden met echt een flink portie roest eraan.
Rood sucks idd big time! Veeeeeeeeel poetsen!Chris schreef:Heb je wel eens een rode auto gehad?Abel schreef:
Na een paar keer regenen is je auto weer wit/roze/oranje.
En poets de auto goed vaak met Commandant, dan wordt ie vanzelf grondlak wit..
Clio 16v.....
-
- Contacteer:
gewoon kopen, al is het alleen al dat je vriendin dan van je gt blijft.
(Heb ik hier ook zo gedaan, maar dan een 306-je)
en cabrio rijden is gewoon fun, ze zeggen dat je er hier niets mee kan doen, niet geloven, als het wat te fris word zet dan gewoon de chaufage op!
(Heb ik hier ook zo gedaan, maar dan een 306-je)
en cabrio rijden is gewoon fun, ze zeggen dat je er hier niets mee kan doen, niet geloven, als het wat te fris word zet dan gewoon de chaufage op!