Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Dus de meetings :
naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni
Mee gaan:
- MJ
- Wilco met aanhang
- Rob
- Ollie
- Egid (misschiens)
- Marco
Als ik iemand vergeten ben ofzo, jullie weten waar de quote knop zit he
naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni
Mee gaan:
- MJ
- Wilco met aanhang
- Rob
- Ollie
- Egid (misschiens)
- Marco
Als ik iemand vergeten ben ofzo, jullie weten waar de quote knop zit he
Ok dan, toch meer die naar Mechelen gaan.
Zie hier --> http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10253 het rijtje wat ik al heb....
Zie hier --> http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10253 het rijtje wat ik al heb....
Of je neemt een auto die ouder is dan jij zelf...
Yep die ik wel hebbe willenvoske schreef:hey mj jij wilde toch williams velgen??? hier staan ze voor 175 http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... =10407&f=8

Oja misschien ook niet onbelangrijk, als ik mijn auto eens terug zou krijgen
Effe algemeen, morgen gaat door?? kunnen we marco's ruige

groet
Ligt dat niet aan de uitlaat?Noyd schreef:Kom morge waarschijnlijk ook, maar ik reed net naar huis en toen ineens... rinkel de kinkel.... uitlaat er anderuit..WAT HEBBE DIE 16V`s TOCH EEN POWER HE??![]()
![]()

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
MJ ik heb je 5 gekeurd en hij is nu ok
dus tot morgen

Wacht maar dat je jouw rijbewijs hebt, nix rijd zo lekker als een stinkendevoske schreef:hehe dat werd tijd he mj. dan zal het wel weer gaan stinken in de auto
. of ga je leren je schoenen aan te houden?

Wilco nog bedankt

Nope MJ, ik was geen gras aan het maaien, maar effe aan het w8en omdat mijn tempratuur een beetje hééééél erg hoog opliep. Dussuh, dan moet je effe stoppen en te laat komen bij de videotheek!!!
Ik wist al niet wie het was, maar nu is de gevallen!!! O.K. guys tot morgen, ik neem een oud-collega misschien mee van de tijd tot ik nog bij Kerres werkte!!!
See ya

Ik wist al niet wie het was, maar nu is de gevallen!!! O.K. guys tot morgen, ik neem een oud-collega misschien mee van de tijd tot ik nog bij Kerres werkte!!!
See ya
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
ik ben der niet morgen.. uit eten en feestje enzo vanalles te doen, dus have a nice day en tot volgende week!
-
- Moderator
- Car: Megane
zo jij bent nog laat op 
Wilco of marco, heb je nog een aandrijfas passagierskant liggen? Is me gevraagd maar heb mijne min of meer aan rob verkocht, dus zoek er nog een. Btw rob dus donderdag ben ik er niet, bel effe spreken we wat anders af.
-
Hey,
ben dur ook niet straks, bezoek , barbeque etc...
have fun,
tot een volgende keer
ben dur ook niet straks, bezoek , barbeque etc...
have fun,
tot een volgende keer

-
hey marco jij gaat toch ook mee he de 15 juni euhm wilco neem nog een paar andere mee en de vraag is als ik dan bij jou mee mocht rijden ik hoor het vanavond wel dus groetjes
tot vanavond
tot vanavond
onder de wolken schijnt de zon 

-
hey marco (ben ik weer ) euhm ik heb je toegevoegd aan msn dus dan weet je dat ik heet dikkekapper als email addres
onder de wolken schijnt de zon 

Zoals het er nu uitziet ben ik er niet bij vanavond
Hoef ik eens een keer niet te werken...heb ik dan geen auto. De Clio is nog steeds niet klaar
Had me er echt op ingesteld om vanavond met dit lekkere weertje naar Maastricht te cruisen, maar helaas pindakaas. Of er moet al een wonder geschieden!

Hoef ik eens een keer niet te werken...heb ik dan geen auto. De Clio is nog steeds niet klaar

Had me er echt op ingesteld om vanavond met dit lekkere weertje naar Maastricht te cruisen, maar helaas pindakaas. Of er moet al een wonder geschieden!
-
Ik ben er vanavond ook, alleen met een supersnelle subaru.......
helaas geen impreza maar een mini jumbo 750 CC

helaas geen impreza maar een mini jumbo 750 CC

hey ollie, is toch geen probleem dat je geen auto hebt om mee naat tnm te komen, dan kom ik je toch gewoon halen!!!!!!!!
zeg maar hoelaat en waar!!!
Klote...dit lees ik nu net pasEgid schreef:hey ollie, is toch geen probleem dat je geen auto hebt om mee naat tnm te komen, dan kom ik je toch gewoon halen!!!!!!!!

Zal op dit moment nog wel lekker gezellig zijn bij de Mac denk ik, met dit weertje. Heb vandaag maar weer eens wat voor de conditie gedaan, zo zonder auto

-
zal ik maar weer voor gaan?
-
GO MOONTJE :-*
-
]Ollie schreef:De Clio is nog steeds niet klaar![]()
![]()
![]()
Dude ,that sucks! :-*
wanneer denkt ie em klaar te hebben. al enig vooruitzicht?
go moontje