Ik heb een Renault 1.7 txe met carb. en hij houdt in soms op snelheden van 80 maar vaak op hogere snelheden vooral op de snelweg.
Als ik dan bijvoorbeeld een tijdje vol gas gereden heb of hem tot de 140 laat komen en dan loslaat en gelijk weer gas geef dan houd ie eerst heel erg in en daarna gaat ie pas weer.
Als ik mn choke uittrek dan is het bijna weg.
Aangezien ik totaal geen verstand heb van auto motoren weet ik niet wat het is....
Inhouden renault 19
-
- Contacteer:
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Als ik het zo lees is de carborateur schoonmaken het eerste wat in me op komt.
Is dit probleem met of zonder openlucht filter?
Is dit probleem met of zonder openlucht filter?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Ik heb nu een open lucht filter erop en er nog niet mee gereden dus ik weet niet of het aan mn luchtfilter lag.
Maar die flesjes kun je gewoon bij de halfords ofzo krijgen ?
Maar die flesjes kun je gewoon bij de halfords ofzo krijgen ?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Vaak gewoon bij een tank station,die gooi je tijdens,na of voor het tanken er in,tijdens het rijden reinigd dit je carb.
Ik gebruik het voor mn injectoren,moet zeggen dat je het wel merkt.
let wel op dat je carb. versie heb,je hebt voor iedere motor een aparte renigingsmiddel.
als dat niet helpt,zou je motor wel eens te veel lucht kunnen krijgen.
Of als je de auto pas hebt dan kan het zijn dat het motortje nog goed ingereden moet worden,dat heb ik ookg ehad met mijn motor,mn r19 was van een vrouwtje die slecht te been was,dus de motor was zo traag als dikke **** in een trechter op de noordpool.
Ik gebruik het voor mn injectoren,moet zeggen dat je het wel merkt.
let wel op dat je carb. versie heb,je hebt voor iedere motor een aparte renigingsmiddel.
als dat niet helpt,zou je motor wel eens te veel lucht kunnen krijgen.
Of als je de auto pas hebt dan kan het zijn dat het motortje nog goed ingereden moet worden,dat heb ik ookg ehad met mijn motor,mn r19 was van een vrouwtje die slecht te been was,dus de motor was zo traag als dikke **** in een trechter op de noordpool.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
-
- Contacteer:
Ga ik dat spul wel ff proberen 
Ik heb hem nu een jaartje en eerst had ie het niet dus ik denk dat het dan toch OF te veel lucht moet zijn OF een vuile carb.
Of iets anders mjah dan moet ik er maar even naar laten kijken ofzo

Ik heb hem nu een jaartje en eerst had ie het niet dus ik denk dat het dan toch OF te veel lucht moet zijn OF een vuile carb.
Of iets anders mjah dan moet ik er maar even naar laten kijken ofzo

-
- Contacteer:
Ik heb dat spul door mn benzine gegooid maar het werkte niet echt, het is wel iets minder geworden maar echt veel niet.
Kan het ook liggen aan de afstelling van de lucht of benzine toevoer ?
Bij een brommer weet ik namelijk dat als ie teveel lucht of te veel benzine krijgt dat je dan hetzelfde krijgt en als ik met mn auto met choke open rijd heb ik er ook geen last van.
Kan het ook liggen aan de afstelling van de lucht of benzine toevoer ?
Bij een brommer weet ik namelijk dat als ie teveel lucht of te veel benzine krijgt dat je dan hetzelfde krijgt en als ik met mn auto met choke open rijd heb ik er ook geen last van.
-
- Contacteer:
en dan gebeurd er wat ?
Foto's van mn auto staan hier http://members.lycos.nl/cu2nick/Auto/
-
TXE is toch een injectiemotor?????
-
- Contacteer:
Nee het is geen injectie ik had een discussie daarover gehad omdat ik niet zeker wist hoe een injectie eruit zag.
Maar het blijkt dus dat ik een van de eerste types heb en die zijn toen nog met carbs geleverd (ben naar de renault garage geweest)
Maar het blijkt dus dat ik een van de eerste types heb en die zijn toen nog met carbs geleverd (ben naar de renault garage geweest)
Foto's van mn auto staan hier http://members.lycos.nl/cu2nick/Auto/