Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Nee robje, ik denk dat ik de meeting in Gronau maar oversla. Dat is me echt te ver rijden!!! en ten 2e heb ik niet zoveel geld voor de benzine
en tja een gtt heeft wel veel drinken nodig als je vermogen van hem vraagt!!!!!

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Effe over tunings-shows enzo...
Naar dat gebeuren in Antwerpen ga ik niet mee...hemelvaartsdag heb ik al iets anders in de planning.
Dat gebeuren op 15 juni...op zich wel interessant en leuk als we met een groep TNM'ers gaan, toch!?
En Gronau....nope!
BTW...heb er zin in morgen, heb jullie lang niet gezien
Naar dat gebeuren in Antwerpen ga ik niet mee...hemelvaartsdag heb ik al iets anders in de planning.
Dat gebeuren op 15 juni...op zich wel interessant en leuk als we met een groep TNM'ers gaan, toch!?
En Gronau....nope!
BTW...heb er zin in morgen, heb jullie lang niet gezien

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Rob ik ga voor 100% met je mee alle mensen dit is onze kans voor de echte vette wagens te zien dus niet mekkeren gaan met de banaan. 
-
naar Gronau kan ik helaas niet mee, ik moet werken dan, had ik best willen meemaken.
Ben benieuwd wanneer die meeting in Maasmechelen is, zoals vorig jaar toen het zo snikkie heet was...
Ben benieuwd wanneer die meeting in Maasmechelen is, zoals vorig jaar toen het zo snikkie heet was...

-
Dag mensen, ik kom ook maar weer ns kijken. Ik ben een keer eerder geweest en rij een grijze GTT
met een deukje
Tot vanavond
Mzzl Bram

Mzzl Bram
Was weer gezellig druk hé mensen!
Slaap lekker.
Slaap lekker.
Ik vind het ook hartstikke gezellig
Wist niet wat ik zag toen ik aan kwam rijden, wat een mensen! En veel onbekende gezichten. En natuurlijk weer eens wat nieuwe Renaults gezien
Wat mij betreft mag de groep zo blijven, leuk en druk!
CU next week, dan kom ik ook weer met de Clio

Wat mij betreft mag de groep zo blijven, leuk en druk!
CU next week, dan kom ik ook weer met de Clio

-
Twas idd erg gezellig ik denk dat ik maar wat vaker ga komen. heb toch lekker niks te doen 

't is goed met jou. Ga jij maar naar de wijven 

ik ben er nu donderdag wel weer bij de gehele avond! Enne michel, ben jij er dan ook weer? ivm die vuilniszak vol slangen!!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Contacteer:
EDIT
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op za 24 mei 2003 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
hello guys,it is i ,and i am back and kicking
,ikke ben donderdag ook weer van de party mensen , ben een tijdje weg geweest but i am back,crazy ass ever
,lees dat er veel nieuwe mensen zijn dus graag info please
,
greetz to ya all

greetz to ya all
-
Hallo vakantieganger,
welkom thuis!

welkom thuis!

-
hey marco en leuke vakantie gehad , we hebben je gemist teminste ik dan
ik kom doderdag ook weer dan zien we mekaar daar weer mzzls
onder de wolken schijnt de zon 

Heej! Goeie vakantie gehad??marco schreef:hello guys,it is i ,and i am back and kicking![]()
,ikke ben donderdag ook weer van de party mensen , ben een tijdje weg geweest but i am back,crazy ass ever
,lees dat er veel nieuwe mensen zijn dus graag info please
,
greetz to ya all
Zeg sjlimme heb jij de hele vakantie je pc aan gehad ofzo want je was constant online

Ooow was je niet met je vrouwke weg dan? Da wist ik niet... 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ha vakantie ganger een beetje bruin geworden?Nou marco je hebt vanalles gemist dus bereid je maar voor want tnm Word steeds groter nog effe en we moeten een parkeerplaats op gaan schuiven voor de auto's te stallen.
zeg egid, dat topic van die blauwe gtt, http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 04#1250304, was jij daar niet es voor gaan kijken? Wat was daarmee?Egid schreef:ik zei nix
-
sorry marco ik denk dat ik je weer zie is donderdag
heerlijk om weer terug te zijn in het natte nederland
, en je zijn net dat de zon ver te zoeken was maar hopelijk heb je het leuk gehad , tot donderdag mzzls
heerlijk om weer terug te zijn in het natte nederland

Wilco, met jou kan ik spreken, wie willen er nog mee mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugde hewilco blue schreef:Rob ik ga voor 100% met je mee alle mensen dit is onze kans voor de echte vette wagens te zien dus niet mekkeren gaan met de banaan.

-
wie gaat er eigelijk allemaal mee 15 junie ik in iedergeval wel groetjes vinnie

-
joepie marco is weer terug van vakantie en dan schijn de zon weer
(gelukkig)

ikke ook meegaan 15 juni
hey mj jij wilde toch williams velgen??? hier staan ze voor 175 http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... =10407&f=8

hey mj jij wilde toch williams velgen??? hier staan ze voor 175 http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... =10407&f=8