wie heeft er dan een adres/tel. nr. van Seals?Arjen schreef:Je hoeft echt geen rallyteam te hebben. Je kunt het ook zo bestellen ( bij Seals-international). Alleen is de levertijd dan iets langer. Voor rallyteams is het 2 weken en voor de "normale" burger zo'n 5 weken. Maar dan is het ook echt binnen. Dat maak je wel anders mee met franse bedrijven.
Clio maxi spoiler
-
-
Keb wat gevonden
SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam
Tel : 010 4368057
Fax : 010 4361759
Email : hans.bout@seals-international.com
Rubriek : Transport
Maar hoe kan ik nu via Seals iets bestellen in frankrijk?! Wie kan mij deze procedure uitleggen?

SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam
Maar hoe kan ik nu via Seals iets bestellen in frankrijk?! Wie kan mij deze procedure uitleggen?
-
hmmz klote.
Heb je deze nu besteld via Seals Int.?!
Hou me op de hoogte als je wilt.
Heb je deze nu besteld via Seals Int.?!
Hou me op de hoogte als je wilt.
En nu het juiste adresRobert dB. schreef:Keb wat gevonden![]()
SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam

Seals International-SpiderTech BV
Costerstraat 14
1704RJ Heerhugowaard
Tel: 072-5717370
Fax: 072-5717320
E-mail: info@seals-spider.com
Het is het handigst om gewoon ff te bellen. Vragen naar Dhr. van Rixel. Bestellen gaat heel eenvoudig: gewoon je bestelling doorbellen. Je krijgt dan per post en mail een bevestiging met leveringscondities en de prijs. Dan moet je de helft van het geld overmaken. de rest betaal je bij aflevering. Je krijgt keurig bericht per mail en post als je bestelling binnen is.
Moet je eens bellen, krijg je een bakkerij aan de telefoon.........Arjen schreef:En nu het juiste adresRobert dB. schreef:Keb wat gevonden![]()
SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam
Maar hoe kan ik nu via Seals iets bestellen in frankrijk?! Wie kan mij deze procedure uitleggen?:
Seals International-SpiderTech BV
Costerstraat 14
1704RJ Heerhugowaard
Tel: 072-5717370
Fax: 072-5717320
E-mail: info@seals-spider.com
Het is het handigst om gewoon ff te bellen. Vragen naar Dhr. van Rixel. Bestellen gaat heel eenvoudig: gewoon je bestelling doorbellen. Je krijgt dan per post en mail een bevestiging met leveringscondities en de prijs. Dan moet je de helft van het geld overmaken. de rest betaal je bij aflevering. Je krijgt keurig bericht per mail en post als je bestelling binnen is.
Kunt u voor mij een spoiler bakken meneer ?? Graag een beetje doorgebakken a.u.b.

-
- Moderator
- Car: Megane
Dan staat het fout op hun eigen briefpapier!!!
Dit nummer staat in de telefoongids:
072 5715370
en om de verwarring nog groter te maken: De KPN-gids op kindernet geeft het volgende nummer:
072- 5717360
Met welk nummer kreeg je de bakker aan de lijn?
Dit nummer staat in de telefoongids:
072 5715370
en om de verwarring nog groter te maken: De KPN-gids op kindernet geeft het volgende nummer:
072- 5717360
Met welk nummer kreeg je de bakker aan de lijn?
Ben het ff uit gaan zoeken:
072-5717370 Is het faxnummer van een bakkerij. Dit nummer staat wel in de mailtjes die ik van Seals-international heb gekregen. Tikfoutje ?
Dit is het nummer van Spider-tech:
072- 5715370 (en staat ook zo op hun briefpapier)
en dit van Seals-international:
072- 5717360 (staat zo in het telefoonboek)
Seals-international levert onder de naam Spider-tech de spullen van MCracing in Nederland. Oftwel: bel naar Seals en laat je doorverbinden of bel meteen naar Spider-tech.
072-5717370 Is het faxnummer van een bakkerij. Dit nummer staat wel in de mailtjes die ik van Seals-international heb gekregen. Tikfoutje ?
Seals-international levert onder de naam Spider-tech de spullen van MCracing in Nederland. Oftwel: bel naar Seals en laat je doorverbinden of bel meteen naar Spider-tech.
-
super bedankt Arjen en Matthijs, zal morgen direct ff bellen!
Laatst gewijzigd door Robert dB. op ma 20 jan 2003 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij namen ze gewoon op op dat nummerArjen schreef:Ben het ff uit gaan zoeken:

-
zekers bedankt!Matthijs schreef: Bij mij namen ze gewoon op op dat nummermaar robert ook graga gedaan voor het checken he

Robert dB. schreef:zekers bedankt!Matthijs schreef: Bij mij namen ze gewoon op op dat nummermaar robert ook graga gedaan voor het checken he
![]()
![]()

Het rooster los kan je vergeten, helaas, is alleen verkrijgbaar als je een motorkap in Carbon Fiber neemt.superkitcar schreef:Bedankt voor de reakties .Ga ook even een spoiler bestellen en vragen of ze aan het rooster van de maxi kunnen komen.
gr antoine
-
- Car: Renault Clio III RS
[img]http://www.superkitcar.nl/cliomaxi.jpe[/img]
[img]http://www.superkitcar.nl/cliomaxi1.jpe[/img]
zoek de verschillen
gr antoine
[img]http://www.superkitcar.nl/cliomaxi1.jpe[/img]
zoek de verschillen
gr antoine
Ze kunnen het rooster niet los leveren, ik ben er ook al een hele tijd mee bezig geweest.superkitcar schreef:ik heb het fototje van de maxi die op hun site staat ook gezien zonder rooster,dus ze zullen ook wel ergens los te krijgen zijn denk ik
gr antoine
Het rooster op de foto is niet het echte rooster, het echte rooster loopt minder rond.
-
- Car: Renault Clio III RS
dat is dan jammer gaan we iets anders proberenRO 16v schreef:Ze kunnen het rooster niet los leveren, ik ben er ook al een hele tijd mee bezig geweest.superkitcar schreef:ik heb het fototje van de maxi die op hun site staat ook gezien zonder rooster,dus ze zullen ook wel ergens los te krijgen zijn denk ik
gr antoine
Het rooster op de foto is niet het echte rooster, het echte rooster loopt minder rond.
gr antoine
-
idd het rooster is nergens te vinden...keb overal gezocht.
Over de kwaliteit van de maxi spoiler ben ik uiterst tevreden! Nog even geduld voordat hij op me auto komt, dan volgen de pics wel
Over de kwaliteit van de maxi spoiler ben ik uiterst tevreden! Nog even geduld voordat hij op me auto komt, dan volgen de pics wel