Clio maxi spoiler

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Robert dB.

Arjen schreef:Je hoeft echt geen rallyteam te hebben. Je kunt het ook zo bestellen ( bij Seals-international). Alleen is de levertijd dan iets langer. Voor rallyteams is het 2 weken en voor de "normale" burger zo'n 5 weken. Maar dan is het ook echt binnen. Dat maak je wel anders mee met franse bedrijven.
wie heeft er dan een adres/tel. nr. van Seals?
Robert dB.

Keb wat gevonden :D

SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam

Tel : 010 4368057
Fax : 010 4361759
Email : hans.bout@seals-international.com

Rubriek : Transport

Maar hoe kan ik nu via Seals iets bestellen in frankrijk?! Wie kan mij deze procedure uitleggen?
Mickael

@Robert,

Ik heb nog steeds niets binnen :(

Zou volgens hun al 3 weken geleden opgestuurd zijn, maar ik heb nog steeds niets. :-*

Ook de prijs weet ik nog niet eens zeker.
Robert dB.

hmmz klote.
Heb je deze nu besteld via Seals Int.?!

Hou me op de hoogte als je wilt.
Arjen

Robert dB. schreef:Keb wat gevonden :D

SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam

Maar hoe kan ik nu via Seals iets bestellen in frankrijk?! Wie kan mij deze procedure uitleggen?
En nu het juiste adres :) :

Seals International-SpiderTech BV
Costerstraat 14
1704RJ Heerhugowaard
Tel: 072-5717370
Fax: 072-5717320
E-mail: info@seals-spider.com

Het is het handigst om gewoon ff te bellen. Vragen naar Dhr. van Rixel. Bestellen gaat heel eenvoudig: gewoon je bestelling doorbellen. Je krijgt dan per post en mail een bevestiging met leveringscondities en de prijs. Dan moet je de helft van het geld overmaken. de rest betaal je bij aflevering. Je krijgt keurig bericht per mail en post als je bestelling binnen is.
Anonymous

Arjen schreef:
Robert dB. schreef:Keb wat gevonden :D

SEALS International BV
Postbus 23231
3001KE Rotterdam

En nu het juiste adres :) :

Seals International-SpiderTech BV
Costerstraat 14
1704RJ Heerhugowaard
Tel: 072-5717370
Fax: 072-5717320
E-mail: info@seals-spider.com

Het is het handigst om gewoon ff te bellen. Vragen naar Dhr. van Rixel. Bestellen gaat heel eenvoudig: gewoon je bestelling doorbellen. Je krijgt dan per post en mail een bevestiging met leveringscondities en de prijs. Dan moet je de helft van het geld overmaken. de rest betaal je bij aflevering. Je krijgt keurig bericht per mail en post als je bestelling binnen is.
Moet je eens bellen, krijg je een bakkerij aan de telefoon.........

Kunt u voor mij een spoiler bakken meneer ?? Graag een beetje doorgebakken a.u.b. :lol::lol::lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

:lol: :lol: :D
Arjen

Dan staat het fout op hun eigen briefpapier!!!

Dit nummer staat in de telefoongids:

072 5715370

en om de verwarring nog groter te maken: De KPN-gids op kindernet geeft het volgende nummer:

072- 5717360

Met welk nummer kreeg je de bakker aan de lijn?
Arjen

Ben het ff uit gaan zoeken:

072-5717370 Is het faxnummer van een bakkerij. Dit nummer staat wel in de mailtjes die ik van Seals-international heb gekregen. Tikfoutje ?

Dit is het nummer van Spider-tech:

072- 5715370 (en staat ook zo op hun briefpapier)

en dit van Seals-international:

072- 5717360 (staat zo in het telefoonboek)

Seals-international levert onder de naam Spider-tech de spullen van MCracing in Nederland. Oftwel: bel naar Seals en laat je doorverbinden of bel meteen naar Spider-tech.
Robert dB.

super bedankt Arjen en Matthijs, zal morgen direct ff bellen!
Laatst gewijzigd door Robert dB. op ma 20 jan 2003 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Arjen schreef:Ben het ff uit gaan zoeken:

072-5717370 Is het faxnummer van een bakkerij. Dit nummer staat wel in de mailtjes die ik van Seals-international heb gekregen. Tikfoutje ?

Dit is het nummer van Spider-tech:

072- 5715370 (en staat ook zo op hun briefpapier)

en dit van Seals-international:

072- 5717360 (staat zo in het telefoonboek)

Seals-international levert onder de naam Spider-tech de spullen van MCracing in Nederland. Oftwel: bel naar Seals en laat je doorverbinden of bel meteen naar Spider-tech.
Bij mij namen ze gewoon op op dat nummer :p maar robert ook graga gedaan voor het checken he ;)
Robert dB.

Matthijs schreef: Bij mij namen ze gewoon op op dat nummer :p maar robert ook graga gedaan voor het checken he ;)
zekers bedankt! :) :wink: :p
Anonymous

Robert dB. schreef:
Matthijs schreef: Bij mij namen ze gewoon op op dat nummer :p maar robert ook graga gedaan voor het checken he ;)
zekers bedankt! :) :wink: :p
:p ik hoop iig wel dat je nu eindelijk een keer je wing gaat krijgen........ ik weet zeker dat je zo blij zult zijn als een kind, maar daar is ook zeker een reden voor, ik ken het gevoel ;)
antoine
Car: Renault Clio III RS

ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen ?hen je je spoiler en hoe is de kwaliteit?

gr antoine
Arjen

Ik heb dan wel geen spoiler maar wel een motorkap bij hun vandaan. En ik moet zeggen: voor dat geld is de kwaliteit echt prima. Ik heb in de kap 1 klein putje kunnen ontdekken.
RO 16v

De afwerking in Carbon Fiber is uitstekend heb nog niks kunnen ontdeken op de geleverde onderdelen, de levering is gewoon goed alleen op de spoiler heb ik 7 weken extra moeten wachten maar dat hebben we ondeling mooi opgelost.
Arjen

Ik had mijn kap binnen 4 weken binnen, terwijl het 5 tot 6 weken zou gaan duren ivm kerst/oud en nieuw. Service is ook super.
RO 16v

Alles wat ik besteld had was 1 week eerder binnen dan afgesproken, alleen de spoiler heb ik dus lang op moeten wachten, over de service heb ik niks te klagen.
antoine

Bedankt voor de reakties .Ga ook even een spoiler bestellen en vragen of ze aan het rooster van de maxi kunnen komen.

gr antoine
RO 16v

superkitcar schreef:Bedankt voor de reakties .Ga ook even een spoiler bestellen en vragen of ze aan het rooster van de maxi kunnen komen.

gr antoine
Het rooster los kan je vergeten, helaas, is alleen verkrijgbaar als je een motorkap in Carbon Fiber neemt.
antoine

ik heb het fototje van de maxi die op hun site staat ook gezien zonder rooster,dus ze zullen ook wel ergens los te krijgen zijn denk ik

gr antoine
antoine

[img]http://www.superkitcar.nl/cliomaxi.jpe[/img]
[img]http://www.superkitcar.nl/cliomaxi1.jpe[/img]

zoek de verschillen

gr antoine
RO 16v

superkitcar schreef:ik heb het fototje van de maxi die op hun site staat ook gezien zonder rooster,dus ze zullen ook wel ergens los te krijgen zijn denk ik

gr antoine
Ze kunnen het rooster niet los leveren, ik ben er ook al een hele tijd mee bezig geweest.
Het rooster op de foto is niet het echte rooster, het echte rooster loopt minder rond.
antoine

RO 16v schreef:
superkitcar schreef:ik heb het fototje van de maxi die op hun site staat ook gezien zonder rooster,dus ze zullen ook wel ergens los te krijgen zijn denk ik

gr antoine
Ze kunnen het rooster niet los leveren, ik ben er ook al een hele tijd mee bezig geweest.
Het rooster op de foto is niet het echte rooster, het echte rooster loopt minder rond.
dat is dan jammer gaan we iets anders proberen

gr antoine
Robert dB.

idd het rooster is nergens te vinden...keb overal gezocht.

Over de kwaliteit van de maxi spoiler ben ik uiterst tevreden! Nog even geduld voordat hij op me auto komt, dan volgen de pics wel :)
RO 16v

RO 16v schreef:is alleen verkrijgbaar als je een motorkap in Carbon Fiber neemt.
Plaats reactie