ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
marcel16v

Snap je dat nou niet, dat lijkt stoer !!! :lol:
Remco_Rs
Contacteer:

:) OOOO vandaar
Marcel B.

Net als half naar het midden leunen, das ook kicke! :)
Don't walk the grass... smoke it
Matijs
Contacteer:

Weet je wat ze moeten maken? Een verlengde GTI versnellingspook, zodat ze met hun neus kunnen schakelen (die hangt daar toch zo'n beetje boven). Hoeven ze hun hand niet meer van hun sletje te halen om te schakelen (of wat ze dan ook met die hand doen die ze over hebben).
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb altijd het idee dat er van alles los zit in zo'n Golf, want ze houden met de rechterelleboog de bijrijdersstoel op z'n plek en met de linkerhand het stuur op gelijke hoogte met het dashboard.
:lol: :lol:

VW, wie anders? :wink:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

>>>KLIK<<< voor een foto van een echte golfrijder. Even later hing de bijrijder ook naar het midden. Eng dichtbij elkaar :-)

Is overigens een vriend van me en (ontopic :wink: ) deze GTI rij ik er makkelijk uit.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Marcel B.

Hahahaha, typisch!

Het kan nog erger naar rechts vind ik, maar het idee is er :)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Normaal hangt hij nog iets meer. Dat staat helaas niet op de foto. Hij had hiervoor een Clio 1.8 RT en daar hing hij ook zo in. Kwam door de Golf GT die hij daarvoor weer had :D
RO 16v

Jesper16v schreef:@RO

Waar woont je nou dan??
Ergens op de aarde. :wink:

@Gille, graag gedaan. :lol:
SimonBalk
Contacteer:

Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h

Had ik zelf niet verwacht en die moterrijder al helemaal niet. Die zat de heletijd in zijn spiegel/achterom te kijken.

Hij had wel iemand achterop, maar die was niet al te groot (dus ook niet al te zwaar denk ik)

:D :D
RO 16v

Vanmorgen reedt ik mee met m'n broetje (RS4) op de A2 kwam een M5 moeilijk doen, we hebben hem tot Utrecht lopen pesten, hij zich maar afvragen waarom een TDI zo snel is. 8)

M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch. :lol:
catrinus

:lol: :lol: wou ik ook bij mijn gtt doen. Heb nog een plaatje waar Renault 5 TD op staat :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Peter @ Malta
Contacteer:

Ik wil nog eens het omgekeerde doen: een tweeliter turbo in plaats van mijn 1.4... >-)

(Tegen alle verwachting in heb ik 'm nou aan de 160 gekregen en toen durfde ik niet harder. Dat heeft het één en ander met de weg te maken.)

- Peter
Robert dB.

RO 16v schreef:M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch. :lol:
:D kewl
Ivo
Über-Spammer

RO 16v schreef:Vanmorgen reedt ik mee met m'n broetje (RS4) op de A2 kwam een M5 moeilijk doen, we hebben hem tot Utrecht lopen pesten, hij zich maar afvragen waarom een TDI zo snel is. 8)

M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch. :lol:
Dit soort acties wekt altijd hele rare blikken op he, ik heb het ook gehad met een SDI logo achterop mn 110 pk tdi :D :D
Tom
Moderator
Car: MB

ach, dan is die M5 rijden in mijn ogen wel een ongelooflijke knuppel geweest. Als hij het verschil tussen een A4 en een RS4 niet eens kan zien dan is ie zijn M5 ook niet waard :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robert dB.

Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16" 8) ) aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4 :D :D Helaasch wilde hij niet opzij gaan, gheh.
Hoeveel power heeft zo'n ding eigenlijk? Ik weet van de 150pk uitvoering, maar ik geloof dat er ook nog een snellere versie is?!
gille
Contacteer:

Robert dB. schreef:Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16" 8) ) aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4 :D :D Helaasch wilde hij niet opzij gaan, gheh.
Hoeveel power heeft zo'n ding eigenlijk? Ik weet van de 150pk uitvoering, maar ik geloof dat er ook nog een snellere versie is?!
180 pk en 210pk
marcel16v

En er komt er een aan met 225 pk.
Robert dB.

gille schreef:
Robert dB. schreef:Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16" 8) ) aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4 :D :D Helaasch wilde hij niet opzij gaan, gheh.
180 pk en 210pk
hmmm toch niet slecht van un willi dan :p
[rsi]peerke

uit betrouwbare bron vernomen dat een cupra met 150 pk een goede standaard wilie absoluut voor moet laten gaan :D
jpp_GTX

SimonBalk schreef:Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h

Had ik zelf niet verwacht en die moterrijder al helemaal niet. Die zat de heletijd in zijn spiegel/achterom te kijken.

Hij had wel iemand achterop, maar die was niet al te groot (dus ook niet al te zwaar denk ik)

Nou beetje motor gaat in de eerste versnelling tot 100km/h en doet dat in 3 a 4 sec (met iemand achterop 4,5)

Oftewel: WAUW wat heb jij een snelle auto man!!!! :D
Mickael

Clio 16V tegen een Honda CRX del sol.

Hij dacht me in een bocht de snelweg op al kwijt te kunnen rijden, maar reed me eigenlijk gewoon in de weg.

Even later op de snelweg. Het was vrij druk, Reed iemand voor hem, die gaat opzij en we gaan allebij vol op het gas.

Ik moest heel erg oppassen om niet mijn vriendin der cliotje bij hem in zijn reet te douwen. Bij 140 ging ie opzij, ik er langs hij er meteen weer achter. Dacht waarschijnlijk dat ik hem alleen kon hebben op slibstream, JAMMER mazzel bij 170 was ik hem echt kwijt.

Valt niet tegen van mij vriendin der cliotje :D

Had ie nog mazzel dat ik niet met de mijne was, anders had ik hem eerder al recht ingehaalt!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ro, heb jij geen leuke zus die nog 'vrij' is? ;) :lol:
GTI1-G60

Van de Curpa R zijn er 10 in Nederland.
Allemaal Geel van kleur.
Deze zijn met een GTT niet bij te houden!

Jij hebt waarschijnlijk een wannabee R rijder te pakken gehad.
:lol:
Robert dB.

[rsi]peerke schreef:uit betrouwbare bron vernomen dat een cupra met 150 pk een goede standaard wilie absoluut voor moet laten gaan :D
wellicht een zwaardere auto, of minder koppel.
Als het een 180pk versie was is mijn otto sneller dan de boekjes zeggen :) (hij's iig niet standaard meer)
Job-turbo
Contacteer:

Dus Andre je weet niet meer wie ik ben ;)...

Jammer.. Maar ik neem aan dat we onze auto's altijd nog eens naast elkaar kunnen zetten als die van mij rijbaar is??

Dan zal je er achter komen dat niet alle GTT's langzaam zijn :) :wink: 8) 8)
Marcel B.

Gistermiddag achter een Peugeot 309 XSi aan bij ons over de lokale weg, daar zit een 2.0 16v motor in, maar in 10.2 secs aan de 100 volgens carbase, maar ik moest tot de 80 km/h (ja, harder kan je echt niet over die weg bij ons) behoorlijk doortrappen om em bij de houden, kon denk zelfs niet echt veel sneller meer tenzij ik em echt doortrok tot 6500 rpm ofzo...

Hoe ken dat nou! :evil:
Frankman

Een VW Passat TDI (rode D&I) op de a28 ter hoogte van Harderwijk nog maar even laten zien dat hij echt een diesel reed. Boven de 200 werd het pas echt leuk :lol: :lol:
R19-16v ph2 sedan kan nog veel sneller.
[rsi]peerke

het probleem blijft, dat je nooit zeker weet hoe goed je tegenstander zijn best doet.
Frankman

We waren behoorlijk aan elkaar gewaagd.
Dat wil best sjouwen zo'n diesel.
Leuk treintje gereden, zelfs 215 op de teller gehad
Marcel B.

Zo'n TDI'tje heeft natuurlijk al bij een ontzettend laag toerental al heel veel koppel, en een 6bak, dus dat wil inderdaad ook wel...
Frankman

Dan moet ik het ook echt van die laatste 1000 toeren hebben en flink blijven schakelen anders heb je inderdaad niet veel kans.
SimonBalk
Contacteer:

jpp_GTX schreef:
SimonBalk schreef:Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h

Nou beetje motor gaat in de eerste versnelling tot 100km/h en doet dat in 3 a 4 sec (met iemand achterop 4,5)

Oftewel: WAUW wat heb jij een snelle auto man!!!! :D
Het was wel een seconde of 6 denk ik. Die gozer reed niet helemaal lekker op dat ding. Daarom heb ik denk ik ook de kans gekregen. Normaal gesproken probeer ik het niet eens tegen een beetje motor.
limburgio

vorig jaar ergens in de zomer, een kerel met een prelude v-tec eruit gereden met mijn gtt (turbo 1bar) voorbij het rondpunt gaf hij alles en ik haalde hem in 2de al in ;-) ik met een leuke Renault 5 GTD badge vanachter op, kerel stopte per toeval aan zelfde winkel en kwam direct kijken en zei, DAS GEEN DIESEL
Gesloten