ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Weet je wat ze moeten maken? Een verlengde GTI versnellingspook, zodat ze met hun neus kunnen schakelen (die hangt daar toch zo'n beetje boven). Hoeven ze hun hand niet meer van hun sletje te halen om te schakelen (of wat ze dan ook met die hand doen die ze over hebben).
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb altijd het idee dat er van alles los zit in zo'n Golf, want ze houden met de rechterelleboog de bijrijdersstoel op z'n plek en met de linkerhand het stuur op gelijke hoogte met het dashboard.
VW, wie anders?

VW, wie anders?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
>>>KLIK<<< voor een foto van een echte golfrijder. Even later hing de bijrijder ook naar het midden. Eng dichtbij elkaar 
Is overigens een vriend van me en (ontopic
) deze GTI rij ik er makkelijk uit.

Is overigens een vriend van me en (ontopic
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Normaal hangt hij nog iets meer. Dat staat helaas niet op de foto. Hij had hiervoor een Clio 1.8 RT en daar hing hij ook zo in. Kwam door de Golf GT die hij daarvoor weer had 

Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h
Had ik zelf niet verwacht en die moterrijder al helemaal niet. Die zat de heletijd in zijn spiegel/achterom te kijken.
Hij had wel iemand achterop, maar die was niet al te groot (dus ook niet al te zwaar denk ik)

Had ik zelf niet verwacht en die moterrijder al helemaal niet. Die zat de heletijd in zijn spiegel/achterom te kijken.
Hij had wel iemand achterop, maar die was niet al te groot (dus ook niet al te zwaar denk ik)

Vanmorgen reedt ik mee met m'n broetje (RS4) op de A2 kwam een M5 moeilijk doen, we hebben hem tot Utrecht lopen pesten, hij zich maar afvragen waarom een TDI zo snel is.
M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch.

M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch.

-
- Contacteer:
Ik wil nog eens het omgekeerde doen: een tweeliter turbo in plaats van mijn 1.4... 
(Tegen alle verwachting in heb ik 'm nou aan de 160 gekregen en toen durfde ik niet harder. Dat heeft het één en ander met de weg te maken.)
- Peter

(Tegen alle verwachting in heb ik 'm nou aan de 160 gekregen en toen durfde ik niet harder. Dat heeft het één en ander met de weg te maken.)
- Peter
-
RO 16v schreef:M'n broertje heeft alle RS tekens eraf laten halen en achterop een TDI sticker geplakt, echt komisch.

Dit soort acties wekt altijd hele rare blikken op he, ik heb het ook gehad met een SDI logo achterop mn 110 pk tdiRO 16v schreef:Vanmorgen reedt ik mee met m'n broetje (RS4) op de A2 kwam een M5 moeilijk doen, we hebben hem tot Utrecht lopen pesten, hij zich maar afvragen waarom een TDI zo snel is.![]()

-
- Moderator
- Car: MB
ach, dan is die M5 rijden in mijn ogen wel een ongelooflijke knuppel geweest. Als hij het verschil tussen een A4 en een RS4 niet eens kan zien dan is ie zijn M5 ook niet waard 
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16"
) aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4
Helaasch wilde hij niet opzij gaan, gheh.
Hoeveel power heeft zo'n ding eigenlijk? Ik weet van de 150pk uitvoering, maar ik geloof dat er ook nog een snellere versie is?!

Hoeveel power heeft zo'n ding eigenlijk? Ik weet van de 150pk uitvoering, maar ik geloof dat er ook nog een snellere versie is?!
180 pk en 210pkRobert dB. schreef:Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16") aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4
![]()
-
hmmm toch niet slecht van un willi dangille schreef:180 pk en 210pkRobert dB. schreef:Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16") aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4
![]()

-
uit betrouwbare bron vernomen dat een cupra met 150 pk een goede standaard wilie absoluut voor moet laten gaan 

SimonBalk schreef:Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h
![]()
Nou beetje motor gaat in de eerste versnelling tot 100km/h en doet dat in 3 a 4 sec (met iemand achterop 4,5)
Oftewel: WAUW wat heb jij een snelle auto man!!!!

Clio 16V tegen een Honda CRX del sol.
Hij dacht me in een bocht de snelweg op al kwijt te kunnen rijden, maar reed me eigenlijk gewoon in de weg.
Even later op de snelweg. Het was vrij druk, Reed iemand voor hem, die gaat opzij en we gaan allebij vol op het gas.
Ik moest heel erg oppassen om niet mijn vriendin der cliotje bij hem in zijn reet te douwen. Bij 140 ging ie opzij, ik er langs hij er meteen weer achter. Dacht waarschijnlijk dat ik hem alleen kon hebben op slibstream, JAMMER mazzel bij 170 was ik hem echt kwijt.
Valt niet tegen van mij vriendin der cliotje
Had ie nog mazzel dat ik niet met de mijne was, anders had ik hem eerder al recht ingehaalt!
Hij dacht me in een bocht de snelweg op al kwijt te kunnen rijden, maar reed me eigenlijk gewoon in de weg.
Even later op de snelweg. Het was vrij druk, Reed iemand voor hem, die gaat opzij en we gaan allebij vol op het gas.
Ik moest heel erg oppassen om niet mijn vriendin der cliotje bij hem in zijn reet te douwen. Bij 140 ging ie opzij, ik er langs hij er meteen weer achter. Dacht waarschijnlijk dat ik hem alleen kon hebben op slibstream, JAMMER mazzel bij 170 was ik hem echt kwijt.
Valt niet tegen van mij vriendin der cliotje

Had ie nog mazzel dat ik niet met de mijne was, anders had ik hem eerder al recht ingehaalt!
Van de Curpa R zijn er 10 in Nederland.Robert dB. schreef:Keb gisteren op de A12 achter een nieuw type Ibiza Cupra R (verlaagd, skirts, 16") aan geplakt...ennuh ik liep aardig op hem in in z'n 4
![]()
Allemaal Geel van kleur.
Deze zijn met een GTT niet bij te houden!
Jij hebt waarschijnlijk een wannabee R rijder te pakken gehad.

-
wellicht een zwaardere auto, of minder koppel.[rsi]peerke schreef:uit betrouwbare bron vernomen dat een cupra met 150 pk een goede standaard wilie absoluut voor moet laten gaan
Als het een 180pk versie was is mijn otto sneller dan de boekjes zeggen

Dus Andre je weet niet meer wie ik ben
...
Jammer.. Maar ik neem aan dat we onze auto's altijd nog eens naast elkaar kunnen zetten als die van mij rijbaar is??
Dan zal je er achter komen dat niet alle GTT's langzaam zijn

Jammer.. Maar ik neem aan dat we onze auto's altijd nog eens naast elkaar kunnen zetten als die van mij rijbaar is??
Dan zal je er achter komen dat niet alle GTT's langzaam zijn

Gistermiddag achter een Peugeot 309 XSi aan bij ons over de lokale weg, daar zit een 2.0 16v motor in, maar in 10.2 secs aan de 100 volgens carbase, maar ik moest tot de 80 km/h (ja, harder kan je echt niet over die weg bij ons) behoorlijk doortrappen om em bij de houden, kon denk zelfs niet echt veel sneller meer tenzij ik em echt doortrok tot 6500 rpm ofzo...
Hoe ken dat nou!
Hoe ken dat nou!

Don't walk the grass... smoke it
-
het probleem blijft, dat je nooit zeker weet hoe goed je tegenstander zijn best doet.
Het was wel een seconde of 6 denk ik. Die gozer reed niet helemaal lekker op dat ding. Daarom heb ik denk ik ook de kans gekregen. Normaal gesproken probeer ik het niet eens tegen een beetje motor.jpp_GTX schreef:SimonBalk schreef:Ik weet niet of dit ook mag, maar ik heb van de week lopen optrekken tegen een honda CBR en kon hem bijhouden tot de 90km/h
![]()
Nou beetje motor gaat in de eerste versnelling tot 100km/h en doet dat in 3 a 4 sec (met iemand achterop 4,5)
Oftewel: WAUW wat heb jij een snelle auto man!!!!
vorig jaar ergens in de zomer, een kerel met een prelude v-tec eruit gereden met mijn gtt (turbo 1bar) voorbij het rondpunt gaf hij alles en ik haalde hem in 2de al in
ik met een leuke Renault 5 GTD badge vanachter op, kerel stopte per toeval aan zelfde winkel en kwam direct kijken en zei, DAS GEEN DIESEL