[R5GTE Cabrio]Mijn nieuwe aanwinst
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !!! Ziet er netjes uit !!! 

-
- Contacteer:
chique!!
Hopelijk heb je meer succes dan ik i.v.m roest!
Van die GTE's zijn er helemaal niet veel gemaakt denk ik!
Voor even terug te komen op het verschil Ph1 en Ph 2,
Ze zouden bij EBS begonnen zijn met de Ph1 ,maar er zou naar een tijd vraag zijn geweest van renault zelf om een minder "inbraak gevoelige" cabrio te maken, de Ph 2 moet in principe een hoedenplank hebben, en dat heeft de Ph 2 niet, dus je kan zo met je hand in de koffer als hij open staat
en dat moet bij de Ph 2 verholpen zijn.
Moest je vragen hebben voor stukken e.d laat maar weten.
succes, en hou hem heel!
Hopelijk heb je meer succes dan ik i.v.m roest!
Van die GTE's zijn er helemaal niet veel gemaakt denk ik!
Voor even terug te komen op het verschil Ph1 en Ph 2,
Ze zouden bij EBS begonnen zijn met de Ph1 ,maar er zou naar een tijd vraag zijn geweest van renault zelf om een minder "inbraak gevoelige" cabrio te maken, de Ph 2 moet in principe een hoedenplank hebben, en dat heeft de Ph 2 niet, dus je kan zo met je hand in de koffer als hij open staat

Moest je vragen hebben voor stukken e.d laat maar weten.
succes, en hou hem heel!
-
- Contacteer:
Mooi. Heel mooi.
- Peter
- Peter
Mooie bak man !
Heel houden
Heel houden

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
He Ivo ,zijn die booskijkers en die tankdopsticker niks voor jou?Ivo8hoven schreef:Hmm...., ik weet wel waar die traanplaat (rommel) gebleven is....![]()
Maar het is echt een nette 5 zeg, we hebben m gisteravond even staan bewonderen![]()
We hopen je snel op een zonnige meeting te zien...!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en anders wel leuk voor tjabelTjabel schreef:He Ivo ,zijn die booskijkers en die tankdopsticker niks voor jou?Ivo8hoven schreef:Hmm...., ik weet wel waar die traanplaat (rommel) gebleven is....![]()
Maar het is echt een nette 5 zeg, we hebben m gisteravond even staan bewonderen![]()
We hopen je snel op een zonnige meeting te zien...!![]()
Past wel een beetje bij jou stijl :-*
Ivo niet zeuren het staat ontzettend mooi!Ivo8hoven schreef:Hmm...., ik weet wel waar die traanplaat (rommel) gebleven is....![]()
We hopen je snel op een zonnige meeting te zien...!

P.S. Ik heb de booskijkertjes alvast voor je gemonteerd zoals je mij gezegd hebt!
-
- Contacteer:
hey,
echt een mooi ding als je hem zo ziet ik hoop hem binnenkort een keer in het echt te aanschouwen.
Ik wist niet dat er ook gte gebouwd waren als cabrio's origineel dan
echt een mooi ding als je hem zo ziet ik hoop hem binnenkort een keer in het echt te aanschouwen.
Ik wist niet dat er ook gte gebouwd waren als cabrio's origineel dan
Deal, prijs is okee! Neem je hem zondag mee?? Kun je hem er gelijk ff opzetten met ruitenkit!! Of zitten die "echte" imbusjes er voor die prijs ook bij??JW schreef:@Chris: PM terug!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Zoals ik zondag al zei een hele mooie auto.
Heel veel plezier ermee!!!
groetjes Elise
Heel veel plezier ermee!!!

groetjes Elise
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
sow dit is zeker een mooi exemplaar (zo op het eerste oog dan)
maar, ik wist niet dat er GTE's cabrio gemaakt zijn?
Snap iig wel dat je je GTT hebt weggedaan, want dit is natuurlijk wel heel mooi... btw, ik moest wel 2x kijken naar de foto's, omdat deze precies hetzelfde gefotografeerd is als je andere 5 (ex 5 inmiddels)
maar, ik wist niet dat er GTE's cabrio gemaakt zijn?
Snap iig wel dat je je GTT hebt weggedaan, want dit is natuurlijk wel heel mooi... btw, ik moest wel 2x kijken naar de foto's, omdat deze precies hetzelfde gefotografeerd is als je andere 5 (ex 5 inmiddels)

Dit is toch een gts/gtx cabrio of niet? Verklaart dat niet het verschil?Tom schreef:even een fototje om iets te laten zien
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/in ... abrio1.JPG[/img]
Er viel me vanmiddag al iets op aan dat plastic randje. Zijn er dus 2 verschillende phase cabrio's gemaakt ofzo??? Er zit namelij duidelijk verschil tussen
- achterklep
- achterlichten (met name eronder)
- die plastic strip (of het ontbreken daarvan) boven de achterschermen
.....Nou das lekker, ben ik 1 avond niet online, wordt hier even met onderdelen gehandelt zonder dat ik het weetJW schreef:Uiteraard zitten er de imbusjes ook bij Chris! Komende zondag neem ik alles voor je mee en zal ik 'm direct op je auto monteren (service vd zaak).

Achja, Chris heb ik altijd al een "SJONNIE"gevonden, dus past die tankdop er mooi bij

Nou maar hopen op mooi weer a.s. zondag, kan je mooi je oude liefde in de gaten houden JW......