[rsi]peerke schreef:wat is de functie van dat differentieel eigenlijk?
Geen idee!
@Tom: Dan zal het wel okay zijn, denk ik... Ik rijd er zaterdag effe heen en dan moet hij er ook maar even mee rijden. Dan zal hij snel genoeg weten wat er aan de hand is, denk ik.
Daarom komt het dus wel eens voor dat er linksvoor een krakend geluid tevoorschijn komt als ik stevig door een bocht naar rechts ga? Dat zal dus wel de reden zijn van alle problemen. Ik heb het idee dat alles nu aan het licht komt... Niet leuk, wel beter...
dat heb ik dus nooit !! Maar ik denk dat jij om te beginnen eens een setje veren moet kopen, kost geen drol en dan ben je iig van die afgezaagde rommel af. Daar kan het ook wel eens mee te maken hebben
Tom schreef:dat heb ik dus nooit !! Maar ik denk dat jij om te beginnen eens een setje veren moet kopen, kost geen drol en dan ben je iig van die afgezaagde rommel af. Daar kan het ook wel eens mee te maken hebben
Daar zou het eventueel ook nog wel aan kunnen liggen inderdaad.
Kraakt hij ook als je heel rustig rijdt en schakelt op een warme motor?
Tom schreef:dat heb ik dus nooit !! Maar ik denk dat jij om te beginnen eens een setje veren moet kopen, kost geen drol en dan ben je iig van die afgezaagde rommel af. Daar kan het ook wel eens mee te maken hebben
Daar zou het eventueel ook nog wel aan kunnen liggen inderdaad.
Kraakt hij ook als je heel rustig rijdt en schakelt op een warme motor?
nee, ook ik moet werken voor mijn geld. Maar dat soort dingen zou ik gewoon niet mee rond willen rijden. Als je dan over een jaar ofzo een schroefset zou willen kopen dan zou ik er toch voor een jaar even andere veren onderzetten. Dat zijn de kosten niet !!!!!!!
Ik kan op dit moment elke euro wel beter gebruiken dan 'nutteloos' veren aanschaffen die ik er dan eigenlijk volgende maand onderuit zou halen. Nu staan de zaken er inderdaad anders voor, maar tot vandaag nog niet.
Zo, vanavond maar eens een expert naar laten kijken... Net gebeld met Canonballman en daar rij ik straks even naartoe, zodat hij de schade kan bekijken. Ik ben benieuwd!