Ik reed vanmorgen weg met mijn R5GTT, toen was er niets aan de hand. Startte prima en liep meteen.
Alleen 300 meter verder trok ik op en toen vond ik mijn turbo al wat raar klinken (een beetje een hol geluid)
Ik dacht nog.. kzal het me wel verbeeld hebben, maar bij het volgende stoplicht ging opeens mijn oielampje branden. Ik denk SJIT heb ik weer. dus heb ik direct mijn motor uitgezet en mijn olie gepeild. Dit was nog helemaal vol en daar was niets mee aan de hand. Ook mijn oliedrukmeter ging ook branden.
Nu ben ik erachter waarom mijn turbo dit rare geluid maakte.. dit omdat mijn luchtinlaat slang... die direct naar mijn turbo loop (dikke slang met de aansluiting met de intercooler dacht ik) Deze U vormige slang is gescheurd bij de inlaat van mijn turbo. Nu ben ik daar dus wel op tijd mee denk ik, dus dat is een kwestie van een andere slang erop zetten..
Kan ik deze slang bij een Brezan winkel bestellen denken jullie?
Dan heb ik nog een andere vraag.. het feit dat ook op dat moment mijn oliedrukmeter en mijn olielampje gingen branden. zou dat ermee te maken kunnen hebben, want hij lekt voor de rest geen olie of niets.?? Daar snap ik echt ff niets van
Ik moet echt dringend hulp hebben, want ik moet vrijdag naar de meeting in Alkmaar toe!