Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Vanaf vaals volg je de A2 helemaal door maastricht, da's richting eindhoven. Daar mag je een heel stuk maar 50. Bij de laatste stoplichten voordat 't 120 stuk begint, moet je rechtsaf, richting geusselt. Ook 't bordje Mac-Donalds: rechtsaf kun je wel gebruiken, want daar staan we.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als je wil kom ik je wel effe ophalen met de tnmérs .Toch jongens? oja misschien leuk voor dit topic effe omdat we veel mensen al een tijdje niet meer hebben gezien.Hoe staat het met de auto en wanneer is word de terug komst van de auto bij tnm verwacht.Nou mijne als eerste die rijd nog steeds en ik ben er dus ook gewoon weer donderdag.
Hey ik ben ook al een heel tijdje afwezig geweest. maar het begint nu op te schieten, gelukkig maar. Ik heb nu alle onderdelen (riel heb jij dat uitlaat spruitstuk nog liggen?) maar heel weinig tijd. En ik heb zelf nog wat mankementjes gehad wat de boel ook alleen maar vertraagde. Ik probeer donderdag te komen ligt er ook aan als ik vervoer heb. mzzl.
Spruitstukje ligt nog op je te wachten
En mijn auto doet 't nog prima, maar turbo is helemaal himmele ongeveer
Nog effetjes, nieuwe komt eraan. Trouwens, wilco, heb jij nog een goeie achterkleprubber? Die benzinestank komt doordat ik tussen de klep en de rubber naar buiten kan kijken hehe geen wonder dat die wagen zo ruft vanbinnen.
En mijn auto doet 't nog prima, maar turbo is helemaal himmele ongeveer

-
Bonjour,
ca va?
ik ben er donderdag niet, verjaardag schoonpa...
en hoe is ut met de Clio?
Als het goed is komt er vanmiddag een veerpootbrug op, handmade by Ollie`s Pa
Vanmiddag ook ff langs het postkantoor, pakketje Apex veren -50mm ophalen, moet alleen nog plek vinden om die veren te monteren,
verzoekje aan Wilco, kan ik dat een keer bij Hoen doen met jouw, ff de veren omzetten?
Salut....
ca va?
ik ben er donderdag niet, verjaardag schoonpa...
en hoe is ut met de Clio?
Als het goed is komt er vanmiddag een veerpootbrug op, handmade by Ollie`s Pa

Vanmiddag ook ff langs het postkantoor, pakketje Apex veren -50mm ophalen, moet alleen nog plek vinden om die veren te monteren,
verzoekje aan Wilco, kan ik dat een keer bij Hoen doen met jouw, ff de veren omzetten?
Salut....

Mijn Clio staat nog steeds mooi stil voor de deur. Ben nog altijd aan het kijken wat ik nu ga doen. Er komt óf een nieuwe motor in met bak en al, of alleen een andere bak. Hangt er vanaf wat alles zo'n beetje gaat kosten.
Verder ben ik bezig met het schuren van mijn skirts, wat een pokke-werk! Gisteren een veerpootbrug erin gezet, die gemaakt is door mijn vader. Ziet er leuk uit, nu zo snel mogelijk het verschil uittesten! En ook nog bezig geweest met mijn audio, constructie in de kofferbak gemaakt.
Maar ik wil uiteraard zo snel mogelijk weer naar de TNM komen...dus hoop dat ik deze week wat meer hoor over hoe en wat met de Clio!
Verder ben ik bezig met het schuren van mijn skirts, wat een pokke-werk! Gisteren een veerpootbrug erin gezet, die gemaakt is door mijn vader. Ziet er leuk uit, nu zo snel mogelijk het verschil uittesten! En ook nog bezig geweest met mijn audio, constructie in de kofferbak gemaakt.
Maar ik wil uiteraard zo snel mogelijk weer naar de TNM komen...dus hoop dat ik deze week wat meer hoor over hoe en wat met de Clio!
Mijn 5je staat bij "heunis"...nieuwe gaskabel nodig, teminsten dat vind Wilco Hij vond datie wel erg lang door trok.
xie het probleem niet
Maar als het goed is halen we donderdag wel en nog wel niet met APK. Ligt een beetje aan onze allervriend Bert
onze reno liefhebber 

xie het probleem niet

Maar als het goed is halen we donderdag wel en nog wel niet met APK. Ligt een beetje aan onze allervriend Bert

Hij staat thuiswilco blue schreef:Hoe staat het met de auto en wanneer is word de terug komst van de auto bij tnm verwacht.

Wanneer is jouw 5 je klaar Ruud? Kan ik hem ook eindelijk eens zien!!! en Ollie, das klote zo he geen renault kunnen rijden!!!!! Maar ja ik zit in die zelfde schuit als Ruud en Ollie!!!!
Maar bij mij wordt er woensdag aan gesleuteld? Als het goed is! Ga vanavond effe naar michel slangetjes halen, en dan morgen rond 7 uur beginnen we!!!!
En als het goed is kan ik donderdag met de gtt komen
JIPPIE!!! Maar laten we maar niet te voorbarig zijn!!!!

Maar bij mij wordt er woensdag aan gesleuteld? Als het goed is! Ga vanavond effe naar michel slangetjes halen, en dan morgen rond 7 uur beginnen we!!!!
En als het goed is kan ik donderdag met de gtt komen

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
MJ effe langs hoen gaan weet niet wat hij gaat doen met je 5.
Hè Wilco, was ut probleem? Ben langs Hoen geweest, maar zei dat hij van nix wist...dat jij alles regelde?
Gaat ut nog lukken voor morgen?? Is de kabel al binnen?
Laat maar wat weten...je hebt telefoonnr
Zowiezo tot morgen, alleen liever niet met de TATA

Laat maar wat weten...je hebt telefoonnr
Zowiezo tot morgen, alleen liever niet met de TATA

hey marcel,
als je niet met de tata wil komen, kom je toch gewoon met je 5je??? Of loopt hij niet?
Das dan minder, maar met een beetje goede hoop, kom ik morgen weer eens met die van mij!!!!!
.
We zijn vanavond behoorlijk opgeschoten. Morgen nog effe de laatste loodjes leggen en vroemmmmmmm, als een tiet!!!!(hoop ik).
als je niet met de tata wil komen, kom je toch gewoon met je 5je??? Of loopt hij niet?

Das dan minder, maar met een beetje goede hoop, kom ik morgen weer eens met die van mij!!!!!

We zijn vanavond behoorlijk opgeschoten. Morgen nog effe de laatste loodjes leggen en vroemmmmmmm, als een tiet!!!!(hoop ik).
-
Waarom regel ik nu opeens alles bij hoen toch ook maar eens over geld dan gaan praten.Nee dan kijk ik morgen nog effe wat ik ermee ga doen.
He André, kom je dus ook vanavond?André ter Velde schreef:Ik zit de hele week in een bungalowpark in Vaals. Dus ik kom donderdagavond ook maar eens kijken denk ik. Ik weet alleen niet waar ik moet zijn. Wie van de club belt mij morgen even op mijn mobiel? Reageer even met een PM-etje dan mail ik morgen voor 12:00 mijn mobiele nummer.
Wie komen er eigenlijk nog meer MET een Renault (een geen idiaase onbekende wagens

-
noyd WELCOME
Nog gezellig geweest mensen? 

-
ja het was gisteren best druk gelukig en gezellig . en egid nog succes met je wagen nog he 
onder de wolken schijnt de zon 

Tja succes!!!!! kwam vandaag terug van mijn werk en tuurlijk helemaal happy the pappy, stond stond voor een stoplicht, en er kwam wel erg veeeeeel rook onder de kap vandaan!!!!
En tuurlijk de tempratuur super hoog!
Net niet in het rood!!!! Hoop ik???
Langs de kant gezet, en kap open. daar kwam met toch een rookpluim onderuit!!!!! iedereen me aan het uilachen
ik kon eerst niks zien door de almachtige rook!!! gekeken en toen zag ik dat er een kleine waterslang los was gesprongen!!!!!
Dus die gefixt en toen belde mijn vader waar ik bleef het hele verhaal uitgelegd en toen is hij met 5 liter koelvloeistof gekomen! Probleem is nu eindelijk opgelost!!!!! Maar voor de rest was het een toppie dag

Gespot:
Auto : Renault 5 GTTurbo Blue sport
Tuning : 13" AEZ velgen, luchthapper op de motorkap, Devil uitlaat, Baileys dumpvanlve en raamband met Renault erop.
Waar : Bij het politieburo in Maastricht
Wanneer : Gister (vrijdag) rond 22:30 uur
Kent iemand deze? Zat een jonge gast in met een oorbelletje, en hij tuterde, ik kon helaas niet terug toeteren, want me toeter is kapot.
Auto : Renault 5 GTTurbo Blue sport
Tuning : 13" AEZ velgen, luchthapper op de motorkap, Devil uitlaat, Baileys dumpvanlve en raamband met Renault erop.
Waar : Bij het politieburo in Maastricht
Wanneer : Gister (vrijdag) rond 22:30 uur
Kent iemand deze? Zat een jonge gast in met een oorbelletje, en hij tuterde, ik kon helaas niet terug toeteren, want me toeter is kapot.
-
vast wel 

-
ja dat was wel ff schrikken van gisteren maar het was wel goed verlopen
. ik denk niet dat er nog in de omgeving van maastricht een bleu sport met een luchthapper rond rijd maarja je wet het maar nooit he jongens
onder de wolken schijnt de zon 

Kijk, dat is nou 'ZWAAR KLOTE'Rob (R5B) schreef: en hij tuterde, ik kon helaas niet terug toeteren, want me toeter is kapot.

Hey boys!!!! ik kan er donderdag niet bij zijn!!! Moet vergaderen op het werk, we beginnen pas om 20.30 uur en ik geen idee wanneer we klaar zijn!
Maar ben bang dat dat heel laat wordt! Zeg WiLco je hebt PM.

Maar ben bang dat dat heel laat wordt! Zeg WiLco je hebt PM.
Wie wil er zo vriendelijk zijn om 2 foto's van zijn/haar renault bolide inclusief special facts!!! naar mij te sturen???? eggygtturbo@hotmail.com. Alvast bedankt
-
egid heb je zaterdag tijd?
-
nog effe een klein verslagje over donderdag.Nou een vet begin was bij mij dus het halve werk dus ik begon bij egid wat te klooien aan zijn GTT.Ik was vertrokken naar hem met danny en vincent en daar aangekomen lachte het beestje ons al toe.Na wat ''prutsen'' was het tijd om effe afschijd te nemen van het projectje want ik moets onze andre de vakantieganger ophalen.Toen ik aan kwam in vaals en we elkaar de hand deden schudden legde hij me effe uit dat een 1.4 en een 1.4turbo een verschil was en dat ik dus wat rustiger moets rijden.Onderweg merkte ik al snel dat hij het gaspedaal had gevonden .IK dacht effe dat hij me ging in halen maar hij was wat aan het stunten met zijn aansteker.Ik was onderweg nog bezig tegen vos :als er maar genoeg mensen zijn anders komt die man voor niks''.Nou toen ik aan kwam moest ik effe met mijn ogen knipperen.TNM was a live.Met een man of 10 stonden er me wat renaultjes aan te lachen (en een TATA).Na wat hoogte te nemen en me voor te stellen aan de nieuwkomers ging ik weer opweg naar een beestje in berg dat NOG niet liep.Onder weg werd ik gebeld door egid want ik moest effe luisteren .Ik hoorde een geluidje wat op een 5je leek dus ik happy de peppy eropaf.Bij aan komst stond hij daar met een vette lach op z'n face.EN toen kwam het vlieg werk snel alles afmaken en op naar TNM .Hij reed voorop ik er achter en ja hoor die turbo vloog weer als vanouds.Bij de 2de aankomst gingen de verhalen bij elkaar vloeien en zo werd het later en later .Toen we besloten om naar binnen te gaan zou andre TNM gaan verlaten maar eerst moest hij effe nog 1 peuk roken .(of waren het er nu 3)
.Nou we hebben een vette TNM gehad en voor zo'n opkomst teken ik wel .Dus mensen donderdag weer?
.Andre nu moet je wel wat eerder vertrekken want je hebt nu een langere reis voor de boeg.
TNM verslag alla wilco van 15-05-2003.

TNM verslag alla wilco van 15-05-2003.
Misschien dat ik donderdag maar "weer" eens ga proberen om NIET met de TATAMJ schreef:Maar als het goed is halen we donderdag wel en nog wel niet met APK. Ligt een beetje aan onze allervriend Bertonze reno liefhebber

Zeg Wilco dat van vrijdag was wel een mooie geweest voor het topic "mijn reno tegen..."