1: die uitlaat moet er in goede staat vanaf komen, want hij moet weer terug, nadat Improve Tuning de middendemper heeft gelast die vroegtijdig van de buis brak

Het is dan ook geen verroeste ouwe uitlaat, maar een bijna niet gebruikte, waarvan de middendemper dus gerepareerd moet worden, en dan moet ie weer terug onder de auto.
2: als ik de uitlaat aan de voorzijde los maak krijg ik volgens mij nooit de middendemper en einddemper aan elkaar over de as heen.
De inkeping die gemaakt is door de uitlaatklem is misschien wel een halve cm diep, dat krijg ik nóóit uit elkaar getrokken als de uitlaat onder de auto zit.
Als ik de einddemper 130-180 graden kon draaien dan ging het misschien wel (doordat die inkeping in de ene buis en de andere dan niet meer in elkaar zitten), maar ik kan niet verder dan een graad of 45 onder de auto.
Voor mensen die denken dat de 2 uitlaatdelen nog niet los zijn: ik kan de 2 delen in alle richtingen bijna vrij bewegen nu, behalve in axiale richting, vanwege die diepe inkeping zit ie gewoon vastgeklonken

Nogmaals: geen roestige ouwe pijpen..