IUk heb 2 5en op mn kentekenIvo8hoven schreef:Dat het door zoiets komt weet ik, maar ik zie zoveel auto's rijden met een 1, 2, 3 op het kenteken..?
Ik kan er met mijn gedachte niet bij, heb een keer een 5 op een kenteken gezien...!

GR.Frits
IUk heb 2 5en op mn kentekenIvo8hoven schreef:Dat het door zoiets komt weet ik, maar ik zie zoveel auto's rijden met een 1, 2, 3 op het kenteken..?
Ik kan er met mijn gedachte niet bij, heb een keer een 5 op een kenteken gezien...!
klopt in theorie kan je zelfs 81 keer je kenteken plaat kwijt raken.Ivo8hoven schreef:Dat het door zoiets komt weet ik, maar ik zie zoveel auto's rijden met een 1, 2, 3 op het kenteken..?
ik lul niet hoor het is echt waar, niet dat dit gebeurd maar het kanIvo8hoven schreef:
hmmz dat zijn goeie opmerkingen die je maakt tom, je zet me idd wel ff aan het denken of ie schade heeft gehad. de motorkap zit idd erg dicht tegen de A-stijl. andere kant zit ie er verder vanaf. Maar we konden geen verfrommeld frame vinden ofzo. De motorkap is volgens mij gespoten. Niet zo veel steenslag, en de stickers zijn eraf gehaald aan de binnenkant. MAargoed, de auto trekt verder niet vreemd weg ofzo.Tom schreef:net ding. Maar een paar dingen vallen me op. Wat is er met de velgen gebeurd ?? Voor zie ik geen zilver randje en achter is ie veeeeeeeel te groot. En heeft ie voorschade gehad. Hij heeft idd een nieuwe rad en het lijkt alsof je motorkap tegen je A-stijl aan zit
hihi vergat ik ff de tekstZeeuw schreef:Ik vermoed ook dat ie een tik aan de voorkant gehad heeft. HEt plastic werk van de relaisbak is ook nieuw, zo ook de radiateur en luchtfilter. Op zich geen probleem natuurlijk maar probeer wel ff te kijken of het netjes gedaan is onder de kap en achter de bumper enz. HEt schudden bij het starten kan aan een kapotte motorsteun liggen. Trek eens flink aan de motor terwijl ie niet loopt. Dat verklaart misschien ook de tik die je hoort bij achteruit rijden. Wellicht is het de onderste motorsteun. Check je subframe eens, is dit een grijze of een zwarte?
ik ben zelf mee geweest om samen met gillis te gaan kijken en ik geef toe dat erwel wat nieuwe onderdelen op zitten maar het ken ook wel een betje bedrog zijn omdat de motor ruimte ook helemaal gepoetst en gereinigd is.en die gasten daro doen zelf ook kleine schades repareren. van onder ziet de clio er piek fijn uit kan zelf niet concluderen dat deze auto een grote schade heeft gehad. en mocht het wel zo zijn is deze profesioneel gerepareerd.en de velgen zijn overgespoten wand ik kon duidelijk een kleurverschil zien met de mijne..Gilles schreef:hihi vergat ik ff de tekstZeeuw schreef:Ik vermoed ook dat ie een tik aan de voorkant gehad heeft. HEt plastic werk van de relaisbak is ook nieuw, zo ook de radiateur en luchtfilter. Op zich geen probleem natuurlijk maar probeer wel ff te kijken of het netjes gedaan is onder de kap en achter de bumper enz. HEt schudden bij het starten kan aan een kapotte motorsteun liggen. Trek eens flink aan de motor terwijl ie niet loopt. Dat verklaart misschien ook de tik die je hoort bij achteruit rijden. Wellicht is het de onderste motorsteun. Check je subframe eens, is dit een grijze of een zwarte?
ik ga zo gelijk ff kijken. bedoel je of dat ie nieuw is of niet?
Dan had ik een speciale 16V, er zit/zat een grijs subframe onder.Zeeuw schreef:grijs is williams, 16v is zwart. Op de williams zitten op de hoeken zowel boven als onder extra plaatjes erop gelast.
Dit heeft nix met subframe te maken maar met de draagarmen. Een willie heeft draagarmen van een 19 en een 16V van en.....16V hahahGilles schreef:wel nog ff laatste opmerking over subframe, als het is zoals het lijkt, en ik heb een zwart subframe (dus van een 16v) moeten dan mijn velgen niet verder naar binnen staan? of heb ik de klok horen slaan en weet niet waar de klepel hangt? hij is verder zelfde als de van maarten gtt, dan zou die ook 16v moeten hebben, lijkt me erg toevallig! ;S
maargoed, ik hou erover op...
byby tot 19 mei weer!
Dankje haas, is dat ook weer duidelijk~Haas~ schreef:Dit heeft nix met subframe te maken maar met de draagarmen. Een willie heeft draagarmen van een 19 en een 16V van en.....16V hahah