Clio schade

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ploegah schreef:
RO 16v schreef:Ziet er wel mooi uit maar ik blijf dan het gevoel houden dat ik in een taxi rij of dat er zomaar mensen instappen als ik stil sta.
Valt wel mee hoor.

Wat mensen wel ineens doen is je voorrang geven en je ertussen laten, is best handig in de stad :-)
Persoonlijk geef ik Mercedessen minder snel voorrang, want 9 van de 10 keer denken ze zo dat ze 'King of the Road' zijn dat ik er gewoon boos over wordt. Er komt er bij mij geen Mercedes tussen! ;)
RO 16v

Ploegah schreef:
RO 16v schreef:Ziet er wel mooi uit maar ik blijf dan het gevoel houden dat ik in een taxi rij of dat er zomaar mensen instappen als ik stil sta.
Valt wel mee hoor.

Wat mensen wel ineens doen is je voorrang geven en je ertussen laten, is best handig in de stad :-)
Heb je wel eens in A'dam gereden, taxi's krijgen hier bijna nooit voorrang en nemen ze het wel is het meestal een ongeluk wat uitloopt in een vechtpartij. :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

jammer dat je om deze reden besloten hebt om de auto weg te doen. Maar ja, van de andere kant begrijp ik het ook goed.

En jij had toch nog een volledige set samco liggen (ongemonteerd)?? Als je die zou verkopen voor een mooi prijsje dan houd ik me aanbevolen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ben

Ik heb in een audi rs4 gereden en dat GAAAAAAT!!!! wow wat was dat lekker. Mijn ex werkgever heeft die in zijn wagenpark staan, buiten ferarri,masserati,porsche etc... om je kent het allemaal wel dat staat er allemaal ;)
ZIjn RS4 was nog extra onderhanden genomen en draaid makkelijk 350kmph en gaat aan 1 stuk door.
Neem wel een luier mee :lol:
Anonymous

RO 16v schreef:Heb je wel eens in A'dam gereden, taxi's krijgen hier bijna nooit voorrang en nemen ze het wel is het meestal een ongeluk wat uitloopt in een vechtpartij. :wink:
Ja hou op schei uit.

A'dam is echt nog erger dan den haag. Vorige keer had ik inderdaad ruzie in de spuistraat toen ik daar in een renault master iemand aan het verhuizen was. Ik was nog niet goed en wel geparkeerd en het was al raak..

Trouwens, vergis je niet in die E 50 AMG he, 350 pk, 6.2 seconden van nul naar honderd.....
Merijn
Über-Spammer

Je wilde toch een dubbele turbo? Neem dan de CL65 AMG. 6.0 V12 twin-turbo. Dik 600 PK en een koppel van boven de 1000Nm! Van 0 naar 100 binnen 4,5 tellen en een top van 250 (begrensd).
Christian

haha en eerst de lotto winnen :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

Is een TVR niks voor jou?? :wink:
Merijn
Über-Spammer

Of een AMV8 Vantage?
Robke
Car: Lexus IS250

http://www.mobile.de/SID3RgH.ZAAvgyuxX2 ... =22284563&

Of deze Esprit V8 biturbo, jammie! :)
Marcel B.

Ik zag zaterdag nog zo'n geel monster over de snelweg heen schuiven, woei! :)
Don't walk the grass... smoke it
RO 16v

Merijn schreef:Je wilde toch een dubbele turbo? Neem dan de CL65 AMG. 6.0 V12 twin-turbo. Dik 600 PK en een koppel van boven de 1000Nm! Van 0 naar 100 binnen 4,5 tellen en een top van 250 (begrensd).
Geen taxi, hoe leuk de motor ook is (koppel zit rond de 900 n/m :wink: ), engelse auto's vallen ook buiten de boot.

@Ben, om een RS4 350 km/h te laten rijden moet je de hele auto verbouwen, als je aan de verbouwing 50.000 euro uitgeeft ben je er nog niet ter indicatie.

@Tom, alles wat op de auto zou komen gaat met de auto verkocht worden, de jongen wil proberen om het project af te maken.

[/quote]
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:En jij had toch nog een volledige set samco liggen (ongemonteerd)?? Als je die zou verkopen voor een mooi prijsje dan houd ik me aanbevolen
Ik ook! :D
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:
Merijn schreef:Succes met de verkoop van je spullen. Enneh, wat gaat de opvolger worden?
Geen Renault, iets met 1 of 2 turbo's, Mitsubitsu, Audi, Nissan veel andere keus is er niet meer voor mij.
er is maar 1 keus als je bij Renault blijft he RO,met turbo en genoeg power dat betaalbaar is
Ben

[quote="RO 16v]
@Ben, om een RS4 350 km/h te laten rijden moet je de hele auto verbouwen, als je aan de verbouwing 50.000 euro uitgeeft ben je er nog niet ter indicatie.

[/quote]

Zal best geld speeld geen rol bij hem en hij gaat echt zo hard. Heb er zelf bij ingezeten richting Belgie waar zijn 2de zaak is. En ik moet zeggen geen 1 auto geeft het zelfde gevoel meer zoals dat ding gaf simpel weg omdat ik het geld er niet voor heb :lol: En in mijn broekpoepen lukte net niet maar rustig zitten deed ik niet. Die rs 4 is zijn bestel autotje. Dat ding is ook niet om aan te horen als hij stationair draaid tering herrie en al helemaal niet in de auto op de snelweg. Is ook helemaal leeg geplukt vanaf achter de bestuurders stoelen om meer goederen te kunnen vervoeren.
Wijs ding :)
Anders vraag ik wel of ik hem mag lenen eerdaags of jij een test ritje met hem mee mag maken ;)
Hij heeft overigens +/- 50 sportwagens in zijn bezit waarvan 21 klassiekers en de rest zijn sportbakken van de afgelopen jaren voornamelijk ferarri's.

ik weet al waar mijn trouw auto later vandaan komt :D
Robert dB.

Merijn schreef:
Tom schreef:En jij had toch nog een volledige set samco liggen (ongemonteerd)?? Als je die zou verkopen voor een mooi prijsje dan houd ik me aanbevolen
Ik ook! :D
kan me ook herinneren dat ik een heeel tijdje terug dit heb laten weten aan Roderick...
RO 16v

gille schreef:
RO 16v schreef:
Merijn schreef:Succes met de verkoop van je spullen. Enneh, wat gaat de opvolger worden?
Geen Renault, iets met 1 of 2 turbo's, Mitsubitsu, Audi, Nissan veel andere keus is er niet meer voor mij.
er is maar 1 keus als je bij Renault blijft he RO,met turbo en genoeg power dat betaalbaar is
Een 21t is wel leuk maar als ik jou soms hoor gaat er ook wel eens wat kapot.
Ik heb liever een auto die standaard al super snel is, kan het alleen nog sneller worden. :p
Remco_Rs
Contacteer:

Nissan Skyline GTR :p
Robert dB.

Ik zou voor de Evo 7 gaan! 8)
Christian

en een subaru impreza dan :) ook leuk
RO 16v

Christian schreef:en een subaru impreza dan :) ook leuk
Wel leuk maar te veel kleine probleempjes en van die problemen wil ik af.
Remco_Rs
Contacteer:

Kijk met een nissan skyline ben je wel appart bezig :p ,En natuurlijk wel zo belangerijk het gaat STANDAARD al lekker hard :)
Robert dB.

koop dan een nieuwe auto zou ik zeggen...iets wat enigzins betaaldbaar is, bijvoorbeeld een Evo ;)
RO 16v

ZERO-X schreef:Nissan Skyline GTR :p
Maar de R34 in de kleur blauw zijn haast niet te vinden en dan wil ik ook nog de VSPEC II, wordt het nog moeilijker.

@Robert, de evo 7 en de RS4 staan het hoogst op m'n lijst.
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:
gille schreef:
RO 16v schreef:
Een 21t is wel leuk maar als ik jou soms hoor gaat er ook wel eens wat kapot.
Ik heb liever een auto die standaard al super snel is, kan het alleen nog sneller worden. :p
daar heb je ook een punt,maarrrrrrrrrrrrrrrrr,veel wat er stuk gegaan is,door mijneigen domme schuld.
auto tunen en belangrijke zaken als motorsteunen etcetera nie aanpassen dan krijg je shit he,als ik dan hakke hoor die heeft dezelfde maar uitgebouwd en heeft nog geen dag problemen gehad.maar ze blijven betaalbaar,en dat is nie wat ik van de subaru's en andere shit kan zeggen.
Remco_Rs
Contacteer:

He je kan natuurlijk ook gewoon een clio V6 kopen,Dan ben je wel "THE MAN" in de club :) ,,
RO 16v

De Clio V6 is wel een auto die al klaar is maar niet snel genoeg, ik wil een auto die rond de 5 sec zit.
Robert dB.

RO 16v schreef:De Clio V6 is wel een auto die al klaar is maar niet snel genoeg, ik wil een auto die rond de 5 sec zit.
turbo erbij? maja dan vraag je weer om probs.
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:De Clio V6 is wel een auto die al klaar is maar niet snel genoeg, ik wil een auto die rond de 5 sec zit.
TVR GRIFFTH 5000,redelijk koopje soms en 3.8 naar 100
Anonymous

Ga gewoon voor de audi, die dingen zijn helemaal uitontwikkled, giga sterk. Standaard een bak vermogen, versn bakken zijn ook zeer sterk en daarnaast zijn ze nog leuk op te fokken. Quattro aandrijving, wat wil je nog meer?
Remco_Rs
Contacteer:

Als je de clio v6"cup uitvoering" neemt heb je al 250 pk,,dit is een speciaale editie van de v6 zijn er niet zo heel veel van in nederland
RO 16v

gille schreef:
TVR GRIFFTH 5000,redelijk koopje soms en 3.8 naar 100
Engelse auto's vallen af en ik heb geen zin om mezelf op te vouwen om de auto in te komen.
Ik denk dat het een EVO 7 wordt, zijn genoeg tunings spullen voor verkrijgbaar en is ook nog een beetje betaalbaar.
RO 16v

ZERO-X schreef:Als je de clio v6"cup uitvoering" neemt heb je al 250 pk,,dit is een speciaale editie van de v6 zijn er niet zo heel veel van in nederland
Als ik er een zou kopen zal het toch de phase 2 worden en die heeft 255 pk, met blueprinten, chip, uitlaat en nokken komt hij boven de 300 pk uit en zit onder de 5 sec aan de 100, maar de betrouwbaarheid zou er niet op vooruit gaan en betrouwbaarheid zoek ik nou juist.
Remco_Rs
Contacteer:

Ja dan zit je toch meer inde buurt van de "EVO 7" komt
rasit..

koop een fiat punto, dan zal je na een tijdje er toch achterkomen dat je clio helemaal niet zo langzaam was :lol:
Plaats reactie