Tja...die gaatjes...dichtplamuren en klep bij laten spuiten denk ik???
ja ik heb niet zo veel verstand van lassen vandaarChristian schreef:tuurlijk ze lassen toch ook wel de sloten en het reno teken er uit en booskijkers er in lassen word toch ook heel mooi waarom dit dan niet
ja je bedoelt een normale achterklep maar dat zou alleen maar duurder wordenTom schreef:oja, als je toch moet spuiten dan dan kun je toch beter een niet 16klep scoren. Dan hoeft je namelijk niet te lassen maar alleen te spuiten
die zijn idd vet maar kom daar nog maar eens aan voor weinigrasit.. schreef:of je koopt een alien spoiler, als je die bevestigt zie je geen gaatjes meer
idd gaan met die banaancliomaniac schreef:gewoon lassen heb ik ook laten doen daar moet je niet over zeuren gewoon doen das hetzelfde als iemandf die zijn auto helemaal opleukt en bespaard op remblokken!
en het is een vete spoilerrasit.. schreef:of je koopt een alien spoiler, als je die bevestigt zie je geen gaatjes meer
ja het was echt overduidelijk dat hij er wat uit wilde halen maar uit eindelijk heb ik toch vrij goed kunnen duidelijk maken dat dit gewoon geen schade is wat hij hadMerijn schreef:Ik haat van dat soort mensen die denken een slaatje te kunnen slaan bij (geen) schade. Als de expert komt kijken, en daar kun je om vragen, dan zal hij dus helemaal NIKS krijgen. Dus hij moet z'n mond houden...
ik moest wel iets betalen man, anders wilde hij schadeformulieren invullen want ja ik was fout en ja er zat lak van mijn auto op zijn auto dus ja liever 20 euro betalen dan het risico nemen dat mijn no claim eraf gaatOllie schreef:Jeezus Pat, dat is balen man!![]()
![]()
![]()
Maar ik had die gozer echt niks betaald hoor, had gewoon de politie gebeld enzo. Kon de schade worden bekeken en dan zou blijken dat er helemaal niks aan de hand is. Nu heb je die gozer 20 euro voor niks gegeven man!
Suc6 met de achterbumper, I feel your pain and anger!
Je bent wel fout, maar als hij geen schade heeft hoef jij of je verzekering niet te betalen. Maar ik snap wel dat je al dat gedoe van invullen en het gezeur als de verzekring niet betaalt niet wil hebben, maar blijft zonde van die 20 euroP@TB@D schreef:ik ben zo wie zo fout dus tja ik zag de relevantie er niet van om schade formulieren in te vullen ik ben er nu gewoon vanaf ten minste van hem ben ik af
Ja idd daar heb je helemaal gelijk inJeroen RS schreef:Je bent wel fout, maar als hij geen schade heeft hoef jij of je verzekering niet te betalen. Maar ik snap wel dat je al dat gedoe van invullen en het gezeur als de verzekring niet betaalt niet wil hebben, maar blijft zonde van die 20 euroP@TB@D schreef:ik ben zo wie zo fout dus tja ik zag de relevantie er niet van om schade formulieren in te vullen ik ben er nu gewoon vanaf ten minste van hem ben ik af
nee het word dn nooit mooi meerOllie schreef:Tja...spuiten is idd. erg duur en of het je dat waard is, kan alleen jij beslissen natuurlijk. Is gewoon zonde, want je bumpers zijn natuurlijk nog niet zo lang geleden mooi gespoten!
Is het niet bij te werken met een lakstiftje ofzo?
Na ik heb weer contact gelegd ik ga de spoiler voorlopig uit stellen eerst worden de volgende 2 dingen gedaan:P@TB@D schreef:voor het bedrag wat die gozer mij genoemd heeft zal hij het volgende doen:
-booskijkers spuiten
-gaten achterklep dicht lassen
-achterklep spuiten
-spoiler spuiten
-achter bumper spuiten
als je dit lijstje ziet dan snap je wel dat het een hoop gaat kosten