Clio-S

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ollie

Heb je snel eraf gekregen dan, Pat :p Is ie ook nog heel gebleven?
Tja...die gaatjes...dichtplamuren en klep bij laten spuiten denk ik???
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Christian schreef:tuurlijk ze lassen toch ook wel de sloten en het reno teken er uit en booskijkers er in lassen word toch ook heel mooi waarom dit dan niet :)
ja ik heb niet zo veel verstand van lassen vandaar :wink:

nou nog iemand vinden die dit wil lassen en spuiten :(
Anonymous

he christian, als mijn spoilertje gespoten is etc. zou jij mij dan kunnen helpen met bevestiging (boren etc?)
Christian

christian_amels@hotmail.com =MSN
kom daar maar even :)
Patrick RS
Moderator

na ik ben zojuist naar iemand toegeweest waar ik van weet dat ie goed is in lassen plamuren en spuiten, en hij vertelde mij dat dit toch duidelijk geval is voor lassen :( anders word het niet netjes.
Dus ik heb meteen gevraagd of hij dit voor mij wil doen en dit wilde hij gelukkig :) nou alleen nog in afwachting wat het gaat kosten :D

word vervolgd :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

jammer dat je er niet aan de binnenkant een plaatje in kan lassen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator
Car: MB

oja, als je toch moet spuiten dan dan kun je toch beter een niet 16klep scoren. Dan hoeft je namelijk niet te lassen maar alleen te spuiten
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:oja, als je toch moet spuiten dan dan kun je toch beter een niet 16klep scoren. Dan hoeft je namelijk niet te lassen maar alleen te spuiten
ja je bedoelt een normale achterklep maar dat zou alleen maar duurder worden :wink:
rasit..

of je koopt een alien spoiler, als je die bevestigt zie je geen gaatjes meer :D
jef

rasit.. schreef:of je koopt een alien spoiler, als je die bevestigt zie je geen gaatjes meer :D
:D
cliomaniac

gewoon lassen heb ik ook laten doen daar moet je niet over zeuren gewoon doen das hetzelfde als iemandf die zijn auto helemaal opleukt en bespaard op remblokken!
if it isn't possible it is not impossible
Patrick RS
Moderator

rasit.. schreef:of je koopt een alien spoiler, als je die bevestigt zie je geen gaatjes meer :D
die zijn idd vet maar kom daar nog maar eens aan voor weinig :wink:
Patrick RS
Moderator

cliomaniac schreef:gewoon lassen heb ik ook laten doen daar moet je niet over zeuren gewoon doen das hetzelfde als iemandf die zijn auto helemaal opleukt en bespaard op remblokken!
idd gaan met die banaan :D
Christian

en het is een vete spoiler :D

[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00366.jpg[/img]
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00364.jpg[/img]
Patrick RS
Moderator

ja je gelooft het nooit ik heb schade op mijn achterbumper een paar lelijke krassen die je niet zo 123 weg haald of te wel moet ook gespoten gaan worden :( :( :( :( overigens dit was mijn fout ik rolde naar achter met mijn auto, en ja hoor achter mij stond een bmw.
Die gozer had totaal geen schade alleen een zilver streepje van mijn auto :( die ik er met mijn vinger af kon halen :) .
Begint die gozer een partijj moeilijk te doen, zegt ie ik heb veel schade mijn bumper staat krom wat dus absoluuut niet het geval was, zegt ie ik wil een niewe bumper, ik dacht is die gozer gek of zo :evil:
Hij wilde schade formulieren in vullen ik zeg kunnen we het niet onderling oplossen.
Dit wilde hij niet ik zeg: ik geef je wel 50 euro, zegt hij: nee ik wil een nieuwe voorbumper ik nog :evil: :evil: nog meer pist.
Uit eindelijk zegt ik oke laten we het maar onderling regelen zegt ie geef mij maar een geeltje en dan vind ik het wel weer best, ik snapte er geen reet van eerst slaat hij mijn bod af van 50 euro en dan zegt ie geef mij maar een geeltje dus ik zeg ik hem nie meer bij mij dan 20 euro zegt hij is goed :)

echt ongelofelijk dat die vent zo kon omslaan van mening en bui :)

alleen ik zit nog wel met de schade :( :(
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik haat van dat soort mensen die denken een slaatje te kunnen slaan bij (geen) schade. Als de expert komt kijken, en daar kun je om vragen, dan zal hij dus helemaal NIKS krijgen. Dus hij moet z'n mond houden... :(
Ollie

Jeezus Pat, dat is balen man! :( :( :(
Maar ik had die gozer echt niks betaald hoor, had gewoon de politie gebeld enzo. Kon de schade worden bekeken en dan zou blijken dat er helemaal niks aan de hand is. Nu heb je die gozer 20 euro voor niks gegeven man!
Suc6 met de achterbumper, I feel your pain and anger!
Patrick RS
Moderator

Merijn schreef:Ik haat van dat soort mensen die denken een slaatje te kunnen slaan bij (geen) schade. Als de expert komt kijken, en daar kun je om vragen, dan zal hij dus helemaal NIKS krijgen. Dus hij moet z'n mond houden... :(
ja het was echt overduidelijk dat hij er wat uit wilde halen maar uit eindelijk heb ik toch vrij goed kunnen duidelijk maken dat dit gewoon geen schade is wat hij had :evil: hellaas toch 20 euro kwijt aan deze vent :(
Patrick RS
Moderator

Ollie schreef:Jeezus Pat, dat is balen man! :( :( :(
Maar ik had die gozer echt niks betaald hoor, had gewoon de politie gebeld enzo. Kon de schade worden bekeken en dan zou blijken dat er helemaal niks aan de hand is. Nu heb je die gozer 20 euro voor niks gegeven man!
Suc6 met de achterbumper, I feel your pain and anger!
ik moest wel iets betalen man, anders wilde hij schadeformulieren invullen want ja ik was fout en ja er zat lak van mijn auto op zijn auto dus ja liever 20 euro betalen dan het risico nemen dat mijn no claim eraf gaat :( :(
PATRICK-CLIO

Erg zonde jongen. Die gasten je zal ze toch.......of ....... :evil: :(

In ieder geval veel suc6
Jeroen RS
Contacteer:

Mooi balen en zonde dat je betaalt hebt. Zou in zo'n geval altijd schadeformulier invullen en ff een foto maken van zijn schade. Dan kan hij nooit er een andere schade bij verzinnen. Ik heb altijd zo'n wegwerpcamera in de auto liggen.
Patrick RS
Moderator

ik ben zo wie zo fout dus tja ik zag de relevantie er niet van om schade formulieren in te vullen ik ben er nu gewoon vanaf ten minste van hem ben ik af :)
Jeroen RS
Contacteer:

P@TB@D schreef:ik ben zo wie zo fout dus tja ik zag de relevantie er niet van om schade formulieren in te vullen ik ben er nu gewoon vanaf ten minste van hem ben ik af :)
Je bent wel fout, maar als hij geen schade heeft hoef jij of je verzekering niet te betalen. Maar ik snap wel dat je al dat gedoe van invullen en het gezeur als de verzekring niet betaalt niet wil hebben, maar blijft zonde van die 20 euro
Patrick RS
Moderator

Jeroen RS schreef:
P@TB@D schreef:ik ben zo wie zo fout dus tja ik zag de relevantie er niet van om schade formulieren in te vullen ik ben er nu gewoon vanaf ten minste van hem ben ik af :)
Je bent wel fout, maar als hij geen schade heeft hoef jij of je verzekering niet te betalen. Maar ik snap wel dat je al dat gedoe van invullen en het gezeur als de verzekring niet betaalt niet wil hebben, maar blijft zonde van die 20 euro
Ja idd daar heb je helemaal gelijk in :wink:

ik heb net gebeld met de gene die mijn spoiler zou gaan spuiten en hem gevraagd wat het gaat kosten als hij ook mijn achter bumper gaat mee spuiten.

Ik ga geen bedrag noemen laten we het er maar op houden dan het weer veel geld kost en ik zit ernstig te twijfelen of ik dit het wel waard vind :( :(
Ollie

Tja...spuiten is idd. erg duur en of het je dat waard is, kan alleen jij beslissen natuurlijk. Is gewoon zonde, want je bumpers zijn natuurlijk nog niet zo lang geleden mooi gespoten!
Is het niet bij te werken met een lakstiftje ofzo?
Patrick RS
Moderator

Ollie schreef:Tja...spuiten is idd. erg duur en of het je dat waard is, kan alleen jij beslissen natuurlijk. Is gewoon zonde, want je bumpers zijn natuurlijk nog niet zo lang geleden mooi gespoten!
Is het niet bij te werken met een lakstiftje ofzo?
nee het word dn nooit mooi meer :(

ik zit ernstig te twijfelen, alleen 1 ding is zeker de achterbumper gaat gespoten worden alleen gaan ik de spoiler laten spuiten en de achterklep laten lassen en spuiten??

ik weet niet of mijn 1.4 dit waard is :(
Ollie

Als je de bumper toch wil laten spuiten, samen met de spoiler, dan kun je net zo goed ook je achterklep meedoen, toch?! Dat likje extra verf red je dan ook niet meer. Moet je alleen de gaten laten dichtlassen of hoe ze dat ook doen.
En waarom zou je auto dit niet waard zijn. Je bent de laatste tijd zoveel bezig geweest om hem top te krijgen, met skirts, meegespoten bumpers, ice en weet ik wat nog meer. Hij is in orde, ziet er goed uit, weinig km's...dus mijns insziens is ie het zeker waard.
Is alleen voor jou de vraag: hoe lang wil je er nog mee rond rijden? Want je wilde toch altijd een Mégane hebben, toch?!
Ik weet niet over wat voor bedragen we hier praten, aangezien ik nog nooit iets heb laten spuiten. Blijft jouw geld hè...
Patrick RS
Moderator

voor het bedrag wat die gozer mij genoemd heeft zal hij het volgende doen:

-booskijkers spuiten
-gaten achterklep dicht lassen
-achterklep spuiten
-spoiler spuiten
-achter bumper spuiten

als je dit lijstje ziet dan snap je wel dat het een hoop gaat kosten :(
Patrick RS
Moderator

P@TB@D schreef:voor het bedrag wat die gozer mij genoemd heeft zal hij het volgende doen:

-booskijkers spuiten
-gaten achterklep dicht lassen
-achterklep spuiten
-spoiler spuiten
-achter bumper spuiten

als je dit lijstje ziet dan snap je wel dat het een hoop gaat kosten :(
Na ik heb weer contact gelegd ik ga de spoiler voorlopig uit stellen eerst worden de volgende 2 dingen gedaan:
--achter bumper spuiten
--booskijkers spuiten

en dit kost gelukig niet zoveel dus er is toch weer wat positiefs te melden :)
Patrick RS
Moderator

nou via popov kan ik aan een achterklep zonder gaatjes komen.
Dus nu nog effe informeren hoeveel het kost om een achterkleppie en een spoilertje spuiten kost en ik ben er.
Dan gaat mijn hele plannetje toch nog door :) 8)
Patrick RS
Moderator

oh ja zaterdag word mijn achterbumper en booskijkers gespoten :D

enuh dit is de achterklep
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... ccara1.jpg[/img]
Patrick RS
Moderator

bumper is gestript en is klaar voor morgen om gespoten te worden
:D :)
Patrick RS
Moderator

op dit moment ziet het er zo uit alleen in mijn eigen kleur dan he :wink:

[img]http://yx.gamepoint.net/images/achterkant_kaalk.jpg[/img]

ps. jesper ik heb effe een pic van jou geleent, ik hoop dat je dat niet erg vind?
Christian

het is jasper hoor geen jesper :lol:
jef

Christian schreef:het is jasper hoor geen jesper :lol:
lekker belangrijk :D

pat als je spoiler erop zit is hij echt wel bijna af!!! 8)
Plaats reactie