heb je de filmpjes gezien Maik.Maik (WOOFER) schreef:gaat niet echt goed volgens mij.
weinig reactie.
400 meter euh.. even kijken.
ik moet het ergens hebben.
die 21T heeft gewoon opgeschroevde turbo,chip en NOS, 305 pk
heb je de filmpjes gezien Maik.Maik (WOOFER) schreef:gaat niet echt goed volgens mij.
weinig reactie.
400 meter euh.. even kijken.
ik moet het ergens hebben.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,wakker worden kerel,is 0-60 mijl he(das ongeveer 96 m )Maik (WOOFER) schreef:0-60 4.89sec
0-100 10.50sec
S.Q.M 13.25 @ 108.36mph
ja dat is lang niet die 3,nogwat seconden waar je het net over had...Maik (WOOFER) schreef:0-60 4.89sec
0-100 10.50sec
S.Q.M 13.25 @ 108.36mph
en van die rode 21T(quadra 4x4) ook ,was op een sprintdag ergens in WALES,hij was daar 2de algemeen,verloor alleen van een evo 6Maik (WOOFER) schreef:i know.
dus er moet 0,3 bij ongv.
dan heb je 100km/u
dit is van die orange Ktec auto.
ja foutje van mij.-Ray- schreef:ja dat is lang niet die 3,nogwat seconden waar je het net over had...Maik (WOOFER) schreef:0-60 4.89sec
0-100 10.50sec
S.Q.M 13.25 @ 108.36mph
Oke, de gene die uit de bovenstaande reply's het antwoord voor mijn vraag kan halen krijgt een krat bierBart V schreef:ff ouwe koeien uit de sloot gevist![]()
Maar WIE gaan er allemaal sprinten in Rosmalen, en op welke dag?????? Ik ben wel benieuwd.
Gr Bart
ja ik weet ook nog een heleboel van zulke auto's maar daar rijdt mijn auto niet harder vanMaik (WOOFER) schreef:ja foutje van mij.-Ray- schreef:ja dat is lang niet die 3,nogwat seconden waar je het net over had...Maik (WOOFER) schreef:0-60 4.89sec
0-100 10.50sec
S.Q.M 13.25 @ 108.36mph
ipv 3.89 moet het 4.89 zijn.
maar ik weet nog wel een auto alleen die heeft 2 motoren en dan weet ik er nog 1 alleen die heeft NOS.
maar dat is dus even niet wat we nu bedoelen.
zoals ik dit nu zie moet ik wel 6sec kunnen halenipv 5 whahaha...
dit denk ik toch niet als die willi ook in goede staat met goede bak. Het zal zeeeeeeeeer weinig schelen maar de willi zou een fractie sneller moeten zijn. Al geef ik toe dat het te verwaarlozen is. Ga je echter 120+ rijden dan rijd je een GTT gewoon zoekTurbo Marco schreef:Met een goede versnellings bak onder een standaard gtt van 10jr mits goed onderhouden rijd je een standaard willy toch echt wel zoek![]()
maar dan moet je wel een beetje kunnen rijden![]()
greetz Marco
Hmm dan ben ik zeker geen goede Willy chaufeurs tegengekomenTom schreef:dit denk ik toch niet als die willi ook in goede staat met goede bak. Het zal zeeeeeeeeer weinig schelen maar de willi zou een fractie sneller moeten zijn. Al geef ik toe dat het te verwaarlozen is. Ga je echter 120+ rijden dan rijd je een GTT gewoon zoekTurbo Marco schreef:Met een goede versnellings bak onder een standaard gtt van 10jr mits goed onderhouden rijd je een standaard willy toch echt wel zoek![]()
maar dan moet je wel een beetje kunnen rijden![]()
greetz Marco
Helemaal mee eens... Ik vraag me wel eens af hoe ze die 0-100 tijden gemeten hebben bij de fabrikant. Hoeveel blokken/bakken hebben ze daarbij gemold? Aan die 7,8 kom ik nooit in mijn Williams, dat weet ik zeker. Die tussensprints zijn ook veel leuker, trouwens, maar da's een ander verhaal.Zeeuw schreef:HEt 0-100 verhaal blijft grotendeels een kwestie van chauffeur...Probeer maar eens 4 x achter elkaar een zelfde tijd te klokken, zal je niet lukken. Ikzelf vind de tussensprint tijden veel interessanter, het zegt iets over de auto en verder niets over de chauffeur, gewoon plank en klaar. Meet je tijden eens van 40-100 in 2 80-120/160 in 3/4/5 en ev 6. Tis in principe hetzelfde als een rollende start alleen zegt dit nog meer over de soepelheid van de auto en het zegt niets over de kunsten van de chauffeur.
Ja, verleden week nog bij het stoplicht bij Gieten (N34), de ongeveer de eerste 80 meter is de GTi sneller. maar daarna reed ik er gewoon bij weg. Dit ligt voornamelijk aan het feit dat de 19 pas bij 4500 toeren op gang komt. (het betrof hier trouwens een 122 pk versie GTi, dus de versie na 1991, die van voor 1991 rijdt ik dus ook niet wegBart V schreef:Marcel, heb jij wel eens met je 19 tegen een 205 gti gereden??
natuurlijk! kijk maar eens hoe snel je wagen is met 4 volwassenen erin. Vergelijk dat maar eens als alleen achter het stuur zit....Panoramix schreef:Stel dat ik mijn lompe bak van bijna 1400 kilo zou gaan strippen en een kilo of 100-200? zou weten thuis te laten. Dan vraag ik me wel af hoeveel sneller de auto ervan zou worden. Van 1366 kilo naar 1166 kilo moet je toch kunnen merken.
Sorry ik bedoelde dus dat ik blij ben dat die elke ochtend start.Tjabel schreef:Wees blij dat die renault elke start.
Komt idd door de kat. Scheelt geloof ik iets van 8pk ofzo!!Tazzman schreef:Het valt mij op dat ze bij de Peugeots 205 GTIs en 309 GTI 16s de latere versies LANGZAMER hebben "gemaakt" (?) dan de eerdere versies.
Enig idee waarom dat zo is?