CRS niet aanwezig op full speed????

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Turbo Marco

Ze kunnen geen mensen krijgen die op een stand staan :p

hoeveel leden zijn er?

Schande!!! :-*

greetz Marco{die na deze periode geen lid meer wilt zijn van CRS}
Christian

zonder kunne die leden niet gewoon bij de RTC komen :)
catrinus

Turbo Marco schreef:
Sorry maar dit vat ik niet. Omdat ze dit jaar niet op speed staan wil je niet meer lid zijn? Of heb je er meerdere redenen voor. Bij de CRS moet gewoon eens een frisse wind doorheen waaien. Dan word die club wel weer levendig.
There will be plenty of time to rest when your dead
Sander
Contacteer:

catrinus schreef:
Turbo Marco schreef:
Sorry maar dit vat ik niet. Omdat ze dit jaar niet op speed staan wil je niet meer lid zijn? Of heb je er meerdere redenen voor. Bij de CRS moet gewoon eens een frisse wind doorheen waaien. Dan word die club wel weer levendig.
Helemaal mee eens. Als club kun/hoef je niet overal bij te zijn en de CRS heeft ook een iets andere doelgroep als de RTC denk ik.

S :D nder
Michel Meganefreak
Contacteer:

iedete zichzelf respecterende autoclub staat met een stand en wat auto's op Full-speed, voor nederlandse begrippen 1 van de weinige echte autobeurzen waar je jezelf als club zijnde kan en mag presenteren.......

dat ze te weinig mensen voor dit soort dingen kunnen krijgen hebben we vorig jaar in zwolle wel gezien:

[img]http://www.meganecoupe.nl/club/speed&volume/08.jpg[/img]

was ook erg prettig voor ons als RMCC maar niet heus, krijgen we een plaats voor 5 en kleed je je stand een beetje leuk aan, staat er zo'n lege plek naast je een heel weekend........zo lopen mensen toch al sneller door dan normaal, is gewoon jammer (desondanks hadden we gelukkig nog wel genoeg aanspraak ;))

ik denk idd dat bij de crs er eens een frisse wind door moet, het blad is nog oke maar de rest lijkt een beetje op te houden, miss. verstandig om eens een actieve en goede website te bouwen met een forum je ziet bij meerdere clubs dat dit gewoon werkt en ook leuk is!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

mzz vaag van die leden.

Maar berijkbaar zijn ze ook niet :(

Ga ook lid worden bij CRS omdat je via hun een betere verzekering hebt :D

inmiddels heb ik de verzekering al wel, maar ben ik nog geen lid. Anders zou ik wel op de stand willen staan van CRS.
en zo ken ik nog wel een paar andere mensen.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ik heb CRS net te pakken gekregen.

Ze gaan niet naar Full Speed, omdat dit volgens hun een bijeenkomst is waar voornamelijk getunede auto's zijn. Hiervan heeft CRS er niet zo veel. Daarom hebben ze er voor gekozen om niet te gaan.

CRS staat voornamelijk voor de behendigheid en races.
Vandaar dat ze ook een meeting hebben op 18mei.
Met een behendigheids wedstrijd.

greetz maik.
Marcel B.

Dat ze al een paar jaar aan het proberen zijn om er weer wat van te maken, maar dat wil niet echt vlotten blijkbaar.
Don't walk the grass... smoke it
turboman
Contacteer:

Michel Meganefreak schreef:iedete zichzelf respecterende autoclub staat met een stand en wat auto's op Full-speed, voor nederlandse begrippen 1 van de weinige echte autobeurzen waar je jezelf als club zijnde kan en mag presenteren.......

dat ze te weinig mensen voor dit soort dingen kunnen krijgen hebben we vorig jaar in zwolle wel gezien:

was ook erg prettig voor ons als RMCC maar niet heus, krijgen we een plaats voor 5 en kleed je je stand een beetje leuk aan, staat er zo'n lege plek naast je een heel weekend........zo lopen mensen toch al sneller door dan normaal, is gewoon jammer (desondanks hadden we gelukkig nog wel genoeg aanspraak ;))

ik denk idd dat bij de crs er eens een frisse wind door moet, het blad is nog oke maar de rest lijkt een beetje op te houden, miss. verstandig om eens een actieve en goede website te bouwen met een forum je ziet bij meerdere clubs dat dit gewoon werkt en ook leuk is!

WEBSITE wordt aan gewerkt.
Michel Meganefreak
Contacteer:

verstandig :D

dat van die getunde auto's vind ik een beetje slap excuus, de opel c club staat er ook vaak met gewoon nette kadettjes, net zoals een corvette club etc. Het gaat daar om de clubs, dat tuning nu eenmaal populair is en veel clubs hun mooiste (en dus getunde) auto's daar neer zetten is gewoon logisch, beetje met je tijd mee gaan.

Trouwens als de crs daar een paar knappe 5 jes neer zet met bijv. motorische tuning en een spider en een clio v6 dan kan je daar als crs zijnde volgens mij gewoon waardig staan met een beetje nette aankleding.......maar ja zo denk ik erover
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tuurlijk. maar dit jaar gingen ze gewoon niet.
en daar hebben ze alle recht op :)
Menno

Tja, wat is nou de meest kansloze club?
- degene die keer op keer weer z'n glimmende autootjes laat zien?
- of degene die al jaren lang spetterende races organiseert voor haar leden?

make your own choice
rev it like a rental
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

je moet een combi maken van beiden
dus vandaar ook de aansluiting met bw's enzo denk ik
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Michel Meganefreak
Contacteer:

Menno schreef:Tja, wat is nou de meest kansloze club?
- degene die keer op keer weer z'n glimmende autootjes laat zien?
- of degene die al jaren lang spetterende races organiseert voor haar leden?

make your own choice
ieder zijn hobby......

Pers. denk ik dat er geen 1 club kansloos (om in jouw woorden te praten) is maar dat er gewoon clubs zijn die actief zijn en clubs die dat niet of iig een stuk minder zijn.

mocht je evt. doelen op de rmcc, wij zijn vorig jaar (en dit jaar ook weer) naar de nurburgring geweest, ook jaarlijks een toertocht in de vorm van de rallystijl (dus bolletje-pijltje en secties op tijd), daarbij ieder jaar sleutelen in een grote garage, 1 grote doe-meeting (dus karten/paintballen in die geest), verder bezoeken we jaarlijks meetings van andere clubs (zoals rtc) en tuningshows en we presenteren ons als club zijnde 3x per jaar (2x speed en automaxx) daarnaast gaan we uiteraard naar vive le france....een meetingkalender dus waar de leden iedere maand wat te doen hebben als ze dit willen en ook altijd een opkomst van een behoorlijk aantal auto's (zeker als je ziet dat we maar 1 type in de club hebben en 'slechts' 100 leden).

Om bovenstaande reden wordt je volgens mij lid van een autoclub, rtc zie je het ook doen en daar komt ook veel volk altijd op af......

just my 2 cents :D

dat de crs er niet staat is hun eigen keuze, maar al die jaren ervoor stonden ze er ook en speed is altijd een tuningbeurs geweest dus ik vind de reden een beetje vreemd zeker met hun ledenaantal, schijnbaar ben ik niet de enige want er wordt niet voor nix een topic over geopend :lol:
maar het is idd beter dat ze geen stand reserveren als ze te weinig mensen hebben, dat voorkomt taferelen zoals vorig jaar in Zwolle en dat is een club als CRS niet waardig, dus wat dat betreft is het van hun kant een goede beslissing.
GTT__Geert

Misschien beetje foute vraag om hier te stellen >-) ..

Ik ben op zoek naar een "RENAULT sportive" sticker om op de zijkant van mijn portieren te plakken.. dit om de simpele reden, omdat ik het leuke stickers vind.

Op mijn zijruitjes wil ik de sticker van "renault tuning club" plakken. En misschien op mijn achteruit nog groot, maar die weet ik wel te bemachtigen..

Alleen de andere sticker van "renault sport" kan ik met geen mogelijkheid vinden op internet. Weet iemand misschien hoe ik daar toch aan kan komen.. of raden jullie dat af? :lol: :lol:
don't be a fool, wrap your tool
turboman
Contacteer:

GTT__Geert schreef:Misschien beetje foute vraag om hier te stellen >-) ..

Ik ben op zoek naar een "RENAULT sportive" sticker om op de zijkant van mijn portieren te plakken.. dit om de simpele reden, omdat ik het leuke stickers vind.

Op mijn zijruitjes wil ik de sticker van "renault tuning club" plakken. En misschien op mijn achteruit nog groot, maar die weet ik wel te bemachtigen..

Alleen de andere sticker van "renault sport" kan ik met geen mogelijkheid vinden op internet. Weet iemand misschien hoe ik daar toch aan kan komen.. of raden jullie dat af? :lol: :lol:
Liever de dealer ?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

GTT__Geert schreef:Misschien beetje foute vraag om hier te stellen >-) ..

Bedoel je nou de "Renault Sport" stikker of een "Club Renault Sportives" stikker?

Renault sport stikker is niet meer te krijgen, die ander wel. Ik ga binnenkort eens navraag doen om te kijken wat het kost om de Renault Sport stikkers voor de club te laten maken.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Bart V

Ik zoek ze ook nog.
catrinus

Renault sport stickers waren toch altijd bij de crs clubstand te verkrijgen? Daar had ik de mijne ook vandaan. Incl een gele rode en blauwe streep eronder :) . Was wel ongeveer een jaar geleden.
GTT__Geert

Ik bedoel de "RENAULT sport" stikker..

Niet van de club, dus niet met die gele strepen enzo.. maar dezelfde als deze:

[img]http://members.rott.chello.nl/wtack/martijn_gt1.jpg[/img]

Deze stikker vind ik erg mooi staan en daarom moet ik hem ook maar hebben.. en je ziet hem nog niet zoveel dat maakt het ook weer leuk

Maar als iemand er aan kan komen, of ze gaat laten maken.. laat het mij (ons :lol: ) even weten please?

mvg
Geert
don't be a fool, wrap your tool
Steven
Car: M536

Das die van Tacki, die heeft em gewoon laten maken, net als die K-TEC stickers achterop.

Toch?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Die KTec-Racing stikker kan je zo kopen :)
Remco T.
Contacteer:

Steven (Fiets) schreef:Das die van Tacki, die heeft em gewoon laten maken, net als die K-TEC stickers achterop.

Toch?
Idd :) die heeft hij zelf laten maken.. als je wil kan je de auto erbij kopen hoor :p
Steven
Car: M536

Maik (WOOFER) schreef:Die KTec-Racing stikker kan je zo kopen :)
Jah grapjurk, dat weten we ook wel. Het gaat erom dat die van Tacki ook bij een stickerbedrijf (hier in nl) vandaan komen.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Steven (Fiets) schreef:
Maik (WOOFER) schreef:Die KTec-Racing stikker kan je zo kopen :)
Jah grapjurk, dat weten we ook wel. Het gaat erom dat die van Tacki ook bij een stickerbedrijf (hier in nl) vandaan komen.
wahahah :lol:

Nou dan klopt het toch :D :p
Turbo Marco

Michel Meganefreak schreef:iedete zichzelf respecterende autoclub staat met een stand en wat auto's op Full-speed, voor nederlandse begrippen 1 van de weinige echte autobeurzen waar je jezelf als club zijnde kan en mag presenteren.......

Hier staan wij{mn vrouw en de kids and me}dus op de niet eens aangewezen plek van CRS,wij waren heel erg teleurgesteld dat wij op het laatste moment te horen kregen van de organisatie van speed &volume dat de CRS op het laatste moment afhaakte vanwege te weinig belangstellenden om op een stand de club te vertegenwoordigen.
Daarom hebben wij mede dankzij de organisatie die lege plek ingevuld met onze GT.
Mijn mening is in ieder geval dat op zulke evenementen een club van grote omvang niet mag ontbreken,en als ik het goed begrepen heb van de organisatie van CRS word het helemaal minder met zulke evenementen als bv fullspeed.
Er zou eens een enquete gehouden moeten worden onder de vele leden van CRS wat zij eigenlijk willen{ik ben benieuwd}

ik laat het hier maar even bij.

Sportieve groet,Marco.
Rudo

Turbo Marco schreef:Er zou eens een enquete gehouden moeten worden onder de vele leden van CRS wat zij eigenlijk willen{ik ben benieuwd}
In de bijna 10 jaar dat ik lid ben geweest van de CRS zijn er diverse enquetes gehouden over
uiteenlopende onderwerpen.
De respons was over het algemeen minimaal.
Ik vraag mij hardop af of dat bij de RTC anders zou zijn...
catrinus

Ik denk dat als de rtc net zo lang bestaat als de crs er precies hetzelfde gaat gebeuren. Dan zijn wij ook op leeftijd en dan heeft iedereen ook een andere voorkeur en belangstelling. De crs heeft alleen maar oudere leden en niet veel jeugd. En die oudere leden zijn net zo begonnen als wij hier bij de rtc. Jong en helemaal renault gek. En in mijn ogen word er meer voor de ouderen georganiseerd dan voor de jeugd bij de crs. Zonde want als ze wat levendiger zijn bij de crs dan kan die club best wel worden zoals de rtc.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

catrinus schreef:Ik denk dat als de rtc net zo lang bestaat als de crs er precies hetzelfde gaat gebeuren. Dan zijn wij ook op leeftijd en dan heeft iedereen ook een andere voorkeur en belangstelling. De crs heeft alleen maar oudere leden en niet veel jeugd. En die oudere leden zijn net zo begonnen als wij hier bij de rtc. Jong en helemaal renault gek. En in mijn ogen word er meer voor de ouderen georganiseerd dan voor de jeugd bij de crs. Zonde want als ze wat levendiger zijn bij de crs dan kan die club best wel worden zoals de rtc.
Cat, ze doen toch ook dingen voor de jonge leden? Ze hebben dezelfde soort meetings als dat de RTC ze heeft.(Grasveld, circuit, tourtocht).
Laten we hopen dat we met zijn allen de RTC levendig kunnen houden. :)

CRS is begonnen als een club voor bezitters met Renault 5 Alpientjes, de club is opgericht door wat oudere mensen die dus allemaal een R5A of R5AT hadden.
Momenteel hebben ze ook een hoop jongeren die lid zijn. Tot twee jaar gelden was het immers de enige Renault club!

@ Rudo, ik heb ook meerdere malen een enquette gehad.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Stel jezelf de vraag: Waar zou de RTC staan zonder dit forum? Nergens... Ik denk dat RTC niet eens van de grond was gekomen zonder een goedwerkend forum. Hier is waar iedereen elkaar ontmoet, zijn/haar vragen neer kan leggen, etc. Ik denk ook dat in de toekomst een grote rol weggelegd zal zijn voor het internetgebeuren.
Tom
Moderator
Car: MB

mee eens, maar wij zijn ook wel "opgegroeid" met de pc, en dat is voor een hoop (ik zeg een hoop, niet allemaal) leden van CRS waarschijnlijk niet zo
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn, de RTC is er inderdaad dankzij dit forum.
Volgens velen was er dan ook vraag naar een andere Renault club. :)

Na de eerste meeting in mei 2001 te Nijmegen is het ineens erg hard gegaan en nu is de Renault Tuning Club een feit.
De eerste meeting was trouwens echt onwijs gaaf. :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Helaas wist ik daar toen niks van en had ik mijn 5 toen nog niet... Had ik wel bij willen zijn! :)
Michel Meganefreak
Contacteer:

Merijn schreef:Stel jezelf de vraag: Waar zou de RTC staan zonder dit forum? Nergens... Ik denk dat RTC niet eens van de grond was gekomen zonder een goedwerkend forum. Hier is waar iedereen elkaar ontmoet, zijn/haar vragen neer kan leggen, etc. Ik denk ook dat in de toekomst een grote rol weggelegd zal zijn voor het internetgebeuren.
helemaal mee eens....
Anonymous

Merijn schreef:Stel jezelf de vraag: Waar zou de RTC staan zonder dit forum? Nergens... Ik denk dat RTC niet eens van de grond was gekomen zonder een goedwerkend forum. Hier is waar iedereen elkaar ontmoet, zijn/haar vragen neer kan leggen, etc. Ik denk ook dat in de toekomst een grote rol weggelegd zal zijn voor het internetgebeuren.
De RTC is ontstaan uit dit forum. Dus de vraag of de RTC van de grond gekomen zou zijn zonder dit forum is niet relevant.

Heel het bestuur kent elkaar alleen via dit forum bijvoorbeeld.
Plaats reactie