hoeveel leden zijn er?
Schande!!! :-*
greetz Marco{die na deze periode geen lid meer wilt zijn van CRS}
Sorry maar dit vat ik niet. Omdat ze dit jaar niet op speed staan wil je niet meer lid zijn? Of heb je er meerdere redenen voor. Bij de CRS moet gewoon eens een frisse wind doorheen waaien. Dan word die club wel weer levendig.Turbo Marco schreef:
Helemaal mee eens. Als club kun/hoef je niet overal bij te zijn en de CRS heeft ook een iets andere doelgroep als de RTC denk ik.catrinus schreef:Sorry maar dit vat ik niet. Omdat ze dit jaar niet op speed staan wil je niet meer lid zijn? Of heb je er meerdere redenen voor. Bij de CRS moet gewoon eens een frisse wind doorheen waaien. Dan word die club wel weer levendig.Turbo Marco schreef:
Michel Meganefreak schreef:iedete zichzelf respecterende autoclub staat met een stand en wat auto's op Full-speed, voor nederlandse begrippen 1 van de weinige echte autobeurzen waar je jezelf als club zijnde kan en mag presenteren.......
dat ze te weinig mensen voor dit soort dingen kunnen krijgen hebben we vorig jaar in zwolle wel gezien:
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/speed&volume/08.jpg[/img]
was ook erg prettig voor ons als RMCC maar niet heus, krijgen we een plaats voor 5 en kleed je je stand een beetje leuk aan, staat er zo'n lege plek naast je een heel weekend........zo lopen mensen toch al sneller door dan normaal, is gewoon jammer (desondanks hadden we gelukkig nog wel genoeg aanspraak)
ik denk idd dat bij de crs er eens een frisse wind door moet, het blad is nog oke maar de rest lijkt een beetje op te houden, miss. verstandig om eens een actieve en goede website te bouwen met een forum je ziet bij meerdere clubs dat dit gewoon werkt en ook leuk is!
ieder zijn hobby......Menno schreef:Tja, wat is nou de meest kansloze club?
- degene die keer op keer weer z'n glimmende autootjes laat zien?
- of degene die al jaren lang spetterende races organiseert voor haar leden?
make your own choice
Liever de dealer ?GTT__Geert schreef:Misschien beetje foute vraag om hier te stellen..
Ik ben op zoek naar een "RENAULT sportive" sticker om op de zijkant van mijn portieren te plakken.. dit om de simpele reden, omdat ik het leuke stickers vind.
Op mijn zijruitjes wil ik de sticker van "renault tuning club" plakken. En misschien op mijn achteruit nog groot, maar die weet ik wel te bemachtigen..
Alleen de andere sticker van "renault sport" kan ik met geen mogelijkheid vinden op internet. Weet iemand misschien hoe ik daar toch aan kan komen.. of raden jullie dat af?![]()
Bedoel je nou de "Renault Sport" stikker of een "Club Renault Sportives" stikker?GTT__Geert schreef:Misschien beetje foute vraag om hier te stellen..
Ik ben op zoek naar een "RENAULT sportive" sticker om op de zijkant van mijn portieren te plakken.. dit om de simpele reden, omdat ik het leuke stickers vind.
Op mijn zijruitjes wil ik de sticker van "renault tuning club" plakken. En misschien op mijn achteruit nog groot, maar die weet ik wel te bemachtigen..
Alleen de andere sticker van "renault sport" kan ik met geen mogelijkheid vinden op internet. Weet iemand misschien hoe ik daar toch aan kan komen.. of raden jullie dat af?![]()
IddSteven (Fiets) schreef:Das die van Tacki, die heeft em gewoon laten maken, net als die K-TEC stickers achterop.
Toch?
wahahahSteven (Fiets) schreef:Jah grapjurk, dat weten we ook wel. Het gaat erom dat die van Tacki ook bij een stickerbedrijf (hier in nl) vandaan komen.Maik (WOOFER) schreef:Die KTec-Racing stikker kan je zo kopen
Hier staan wij{mn vrouw en de kids and me}dus op de niet eens aangewezen plek van CRS,wij waren heel erg teleurgesteld dat wij op het laatste moment te horen kregen van de organisatie van speed &volume dat de CRS op het laatste moment afhaakte vanwege te weinig belangstellenden om op een stand de club te vertegenwoordigen.Michel Meganefreak schreef:iedete zichzelf respecterende autoclub staat met een stand en wat auto's op Full-speed, voor nederlandse begrippen 1 van de weinige echte autobeurzen waar je jezelf als club zijnde kan en mag presenteren.......
dat ze te weinig mensen voor dit soort dingen kunnen krijgen hebben we vorig jaar in zwolle wel gezien:
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/speed&volume/08.jpg[/img]
was ook erg prettig voor ons als RMCC maar niet heus, krijgen we een plaats voor 5 en kleed je je stand een beetje leuk aan, staat er zo'n lege plek naast je een heel weekend........zo lopen mensen toch al sneller door dan normaal, is gewoon jammer (desondanks hadden we gelukkig nog wel genoeg aanspraak)
ik denk idd dat bij de crs er eens een frisse wind door moet, het blad is nog oke maar de rest lijkt een beetje op te houden, miss. verstandig om eens een actieve en goede website te bouwen met een forum je ziet bij meerdere clubs dat dit gewoon werkt en ook leuk is!
In de bijna 10 jaar dat ik lid ben geweest van de CRS zijn er diverse enquetes gehouden overTurbo Marco schreef:Er zou eens een enquete gehouden moeten worden onder de vele leden van CRS wat zij eigenlijk willen{ik ben benieuwd}
Cat, ze doen toch ook dingen voor de jonge leden? Ze hebben dezelfde soort meetings als dat de RTC ze heeft.(Grasveld, circuit, tourtocht).catrinus schreef:Ik denk dat als de rtc net zo lang bestaat als de crs er precies hetzelfde gaat gebeuren. Dan zijn wij ook op leeftijd en dan heeft iedereen ook een andere voorkeur en belangstelling. De crs heeft alleen maar oudere leden en niet veel jeugd. En die oudere leden zijn net zo begonnen als wij hier bij de rtc. Jong en helemaal renault gek. En in mijn ogen word er meer voor de ouderen georganiseerd dan voor de jeugd bij de crs. Zonde want als ze wat levendiger zijn bij de crs dan kan die club best wel worden zoals de rtc.
helemaal mee eens....Merijn schreef:Stel jezelf de vraag: Waar zou de RTC staan zonder dit forum? Nergens... Ik denk dat RTC niet eens van de grond was gekomen zonder een goedwerkend forum. Hier is waar iedereen elkaar ontmoet, zijn/haar vragen neer kan leggen, etc. Ik denk ook dat in de toekomst een grote rol weggelegd zal zijn voor het internetgebeuren.
De RTC is ontstaan uit dit forum. Dus de vraag of de RTC van de grond gekomen zou zijn zonder dit forum is niet relevant.Merijn schreef:Stel jezelf de vraag: Waar zou de RTC staan zonder dit forum? Nergens... Ik denk dat RTC niet eens van de grond was gekomen zonder een goedwerkend forum. Hier is waar iedereen elkaar ontmoet, zijn/haar vragen neer kan leggen, etc. Ik denk ook dat in de toekomst een grote rol weggelegd zal zijn voor het internetgebeuren.