Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik probeer de gte over 2 weken weg te halen en dan kan de jouwe komen ok?
dag beste mensen,
goedendag ik ben danny, ik was vorige week donderdag met wilco meegeweest naar jullie tnm. moet zeggen dat het me leuk is bevallen en zeker als ik de renault heb me toe zal voegen bij jullie wat het wordt kan ik nog nie zeggen of clio of 5je. mijn voorkeur gaat nu naar clio 16v. vindt het trouwens sjiek als ik hoor van wilco hoe jullie met elkaar omgaan. nou ja dat was het dan weer ik hoop tot snel te volgende keer
de groete
goedendag ik ben danny, ik was vorige week donderdag met wilco meegeweest naar jullie tnm. moet zeggen dat het me leuk is bevallen en zeker als ik de renault heb me toe zal voegen bij jullie wat het wordt kan ik nog nie zeggen of clio of 5je. mijn voorkeur gaat nu naar clio 16v. vindt het trouwens sjiek als ik hoor van wilco hoe jullie met elkaar omgaan. nou ja dat was het dan weer ik hoop tot snel te volgende keer
de groete
Tja... alleen met 5je dan
Eén clio down 1 to go 
Hehe kun je meedoen clio-bak-sabotagespelletjes spelen. Bij ollie werkte 't

Hehe kun je meedoen clio-bak-sabotagespelletjes spelen. Bij ollie werkte 't

-
Gelukkig, een plekje voor je Clio gevonden, hè Ollie! Als jullie tzt hulp nodig hebben, kom ik wel helpen, kan ik mijn Clio 16v kennnis met jullie delen, ahum....
Maar ik zal toch proberen mijn garage zsm leeg te ruimen, mocht er onverhoopt iets tussen komen, dan heb je nog een alternatief hè
Maar ik zal toch proberen mijn garage zsm leeg te ruimen, mocht er onverhoopt iets tussen komen, dan heb je nog een alternatief hè

Mensen, jullie zijn echt geweldig...zo wordt ik ondanks het feit dat ik nog steeds stevig baal, al een héél stuk vrolijker als ik hoor dat iedereen wil helpen! Echt super!Patrick L. schreef:Gelukkig, een plekje voor je Clio gevonden, hè Ollie! Als jullie tzt hulp nodig hebben, kom ik wel helpen, kan ik mijn Clio 16v kennnis met jullie delen, ahum....![]()
En uiteraard MOET Pat zijn Clio 16V kennis met ons delen en weer nieuwe kennis opdoen, verwacht niet anders

-
solly, maar ik heb thuis nog wat klusjes te doen, kennie kommen.
he solly ben weer niet vanavond kan er ook niks aan doen. Heb geen vervoer net zoals vorige week , de oudjes zijn op vakantie. De gtt heeft nog een beetje werk nodig aan de carosserie maar dat schiet niet op als je de goede spullen niet thuis hebt. Riel als je nog gaat vamavond laat ff iets horen.
Ik ben er helaas ook niet ... heb een feest hier, dus daar moet ik maar effe langs. Next time!
Groeten!
Groeten!
wordt weer reuze druk vanavond zie ik
,,jammer dat het zo leeg loopt , maarja de meeste hebbe de auto stuk ,en eentje is bezig met zijn nieuwe r.t.c. crib
,,trouwens patrick ,reed jij vanmiddag over de rotonde bij meersen richting bunde,zag je volgens mij rijden ????,1nou ja we zien wel wat er komt vanavond,,tis voor mij zowiezo ook de laatste t.n.m., ben hierna 3 weken op vakantie,dus jullie moeten me dan 3 weken missen
greetz marco

greetz marco
Tja Marco, het wordt niet echt druk vanavond, maar een troost, ik ben er nu wel!!!! Wie volgt?????
Kunnen we vrijdagavond beunen?
Tot straks
Kunnen we vrijdagavond beunen?
Tot straks
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
Ik denk dat ik het wel was ja, zo rond 16.00u kwam ik van mijn werk, heb jou niet gezien, anders had ik wel getoeterd, geflitst en gezwaaidpatrick ,reed jij vanmiddag over de rotonde bij meersen richting bunde,zag je volgens mij rijden ????,

nou mensen het was gister weer reuze gezellie,ondanks de hele matige opkomst,was tegen 01:00 thuis ,zegt al genoeg
,we hebben weer heel wat afgelachen,en er was nog een hele delegatie uit eijsden afgekomen,vriendjes en vriendinnen van wilco,
greetz marco

greetz marco
-
hallo ik ben vincent dodemont ben bijna achtien en ben van plan om een renault 5 gt t tekopen te minste als ik slaag
.
ben weleens met wilcobleu meegeweest naar TNM waar ik een paar mensjus heb leren kennen. kort om het is gewoon lachen met iedereen daar.
mzzls[/img]

ben weleens met wilcobleu meegeweest naar TNM waar ik een paar mensjus heb leren kennen. kort om het is gewoon lachen met iedereen daar.
mzzls[/img]
-
ik verheug me op de volgende keer sorry was het vergeten bij de vorige text[/u]
Welkom DikkeKapper
!!! je leert ons allemaal wel snel kennen. Ik ben die jongen met die grote mond, die zo vroeg wegging!!!!. En ik heb in real life een rode gtt phase 1. Maar nu even niet!!!!!!
maar voor de rest is het allemaal superrrrr gezellig bij tnm!
En let soms maar niet op Wilco, want die heeft soms last kanariepietjes

En let soms maar niet op Wilco, want die heeft soms last kanariepietjes

Laatst gewijzigd door Egid op za 3 mei 2003 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
enne wilco, wanneer heb jij savonvd tijd om bij mij komen te sleutelen?
Laatst gewijzigd door Egid op za 3 mei 2003 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hij sdled zich voor als vincent dus!!!!en nee ik heb geen last van kanariepietjes
het is GVD een parkiet en die wil niet kanarie worden genoemd

vet cool dat die het weer doet m.j,,jammer dat ik hem niet ken zien donderdag,ben vanaf dinsdag 6 mei t/m 24 mei op vakantie,maar zal hem daarna zeker zien
,vol verwachting klopt mijn uuuuhm snikkel
greetz marco
ps mensen ik vind wel dat we de parkiet van wilco niet voor een kanarie moeten zien,,enne wilco doe nou wat ik zeg , ga voor iets groters, een ARA heb je veel meer plezier van

greetz marco
ps mensen ik vind wel dat we de parkiet van wilco niet voor een kanarie moeten zien,,enne wilco doe nou wat ik zeg , ga voor iets groters, een ARA heb je veel meer plezier van

sory wilco over dat geval met je parkiet/kanarie
ik zal er niet meer over beginnen! Maaruh, wanneer kunnen we sleutelen. hij hoeft alleen nog maar van boven aan de bakzijde afgemaakt te worden+ v-snaar spannen! Van onderen issie helemaal klaar! Dus bijna en die van mij zegt (hopelijk) weer lekker gezond vroemvroem
!!!
Ik lees of hoor het wel!

Ik lees of hoor het wel!
-
Kom egid ik kan niet voor donderdag .dus als je nu eens je handjes laat wapperen. maak hem dan af man zie ik je donderdag met je gtt toch?
-
hey wilco hoest met je parkietje en de rest van je familie en marco van tnm als ik bij hun allemal ben van het tnm kan ik me soms kapot lachen hoor maar ik zie jullie nog wel mzzls.
Laatst gewijzigd door dikkekapper op zo 4 mei 2003 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.
onder de wolken schijnt de zon 

Jow ik zal ook nog maar es wat roepen hier hé voel me al helemaal uitgesloten
Grapjuh. Wanneer gaan we nog es cruisen?

Grapjuh. Wanneer gaan we nog es cruisen?
Yow wilco, ik laat zeker te weten mijn handjes wapperen maar heb niet altijd tijd ervoor! Jammer genoeg!!! Maar ik weet niet precies hoe alle slangen hebben gelopen
That sucks behoorlijk, en een aantal slangen zijn poreus en moeten vervangen worden, maar waar krijg ik dat soort slangen? Heb jij die niet meer ergens liggen? maaruh als je me niet wil helpen, maakt ook niks uit hoor, maar moet je me wel effe eerlijk zeggen!!!

dag beste mensen,
waarschijnlijk kom ik donderdag weer met wilco meej
en ik neem me nu stoel mee want ik krijg pijn aan mijn benen van het staan, en ja heb nog geen auto waar ik in kan gaan zitten
. hoop dat er ook een clio 16v bij is
, maar ja als ik het zo hoor komt het nu nie zo vaak meer voor... verhuizingen, motor in prak, enz. maar ja ik zie het wel
mzzlss...
waarschijnlijk kom ik donderdag weer met wilco meej
en ik neem me nu stoel mee want ik krijg pijn aan mijn benen van het staan, en ja heb nog geen auto waar ik in kan gaan zitten

mzzlss...
Tsssss.....voske schreef:hoop dat er ook een clio 16v bij is