tis een speciale boor, waar een speciale harde punt in zit. Geen losse punt dus.
Je hoeft 'm eigenlijk niet voor te boren. Sterker nog, als je te veel voorboort gaat zo'n ding 'happen' en heb je kans dat de punt breekt. Gewoon een goeie centreerpunt er in beuken, en in 1 keer die dikke boor d'r in raggen.
slotbout moersleutel?
-
is het echt zo makkelijk zoals jullie zeggen boor met die goei punt en boren en klaar en dat 4 maal?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
hmmm ook dat boren zie ik niet echt zitten
ivm reststukken je kan wel boren maar dan splinter er straks ee deel af en blijft er een deel zitten nou dan ben je mooi de klos en ff in de werkbank zetten gaat echt niet.
ik ga vanmiddag maar ff langs de smid denk ik kijken wat die beste man voor me kan doen
ivm reststukken je kan wel boren maar dan splinter er straks ee deel af en blijft er een deel zitten nou dan ben je mooi de klos en ff in de werkbank zetten gaat echt niet.
ik ga vanmiddag maar ff langs de smid denk ik kijken wat die beste man voor me kan doen
Dan heb je 2 problemen,Tom schreef:of even iets erop lassen
1 je komt er niet bij
2 slotbouten zijn over het algemeen van ander soort metaal wat zich niet echt goed laat lassen.
Gewoon een dop erop rammen, dat is echt de makkelijkste manier en de snelste.
tis niet de bedoeling dat je de volledige bout wegboort, maar door de kop weg te boren haal je de spanning van het restant af, wat je er vervolgens zo uitdraait.mark -19- 16v schreef:hmmm ook dat boren zie ik niet echt zitten
rev it like a rental
-
hoi hoi hoi
ze zijn eruit gelukkig ff bij de bandenzaak geprobeerd en na en uur klote zijn ze eruit velg iets beschadigt maarja ze zijn eruit gelukkig
dus nu de veerpoot eronder uit
waar op te letten?
ze zijn eruit gelukkig ff bij de bandenzaak geprobeerd en na en uur klote zijn ze eruit velg iets beschadigt maarja ze zijn eruit gelukkig
dus nu de veerpoot eronder uit
waar op te letten?