nou over dat hitteschild er zat er wel 1 op maar deze was gebroken en hing over mijn turbo heen en ik heb al meer gehoord dat die dingen nog weleens in de fik willen vliegen maar als iemand zon metalen schild weet te liggen houd ik me aanbevolen
over de remmen ik heb ook die remverdeler overgezet omdat ik anders niet goed uit kwam met mijn remleidingen en ik denk wel dat je hem nodig hebt zodat er genoeg druk wordt opgebouwd de tank heb ik ook in zijn geheel over gezet zo had ik geen problemen met dingen aanpassen enzo.
en ik ben nog wel van plan dit ding een tijdje te houden aangezien ik er al een half jaar mee bezig ben. (altijd mooi als je autotje veel waard is)
zo waar waren we gebleven
na de remmen kwam de kabelboom aan de beurt want die is ook geheel anders behalve de boom die door linkse chassis balk loopt.
[img]
http://www.stour.nl/rtc/new%20wire%20diagram.jpg[/img]
ziet er dramatisch uit maar valt wel mee even goed opletten en het komt wel goed.
daarna proberen te starten en lopen meteen 1e keer
tip voor ebs rijders !!!!!!!!!!!!!
onder het voorspatbord zit een soort verstevigings stuk door ebs erop gezet maar bij de mijne was dat geheel blank staal dus zeer kwetsbaar voor roest
[img]
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/34_san ... nt%204.jpg[/img]
zo even nog een foto van mijn donor ik hoop niet dat iemand zijn geliefde 5je herkend maar hij is goed gebruikt dat verzeker ik je ik heb echt bijna alles van dit ding moeten gebruiken
[img]
http://www.stour.nl/rtc/doei%20donor.jpg[/img]
het mooie was ik heb dat ding blind gekocht want ik wilde eigenlijk alleen de motor maar toen ik hem dus ophaalde bleek er dus een evo spoiler kit omheen te zitten wat nog in goede staat was op de voorbumper na
