Waarom slopen jullie altijd je halve auto voor een simpel iets? Ik heb hem er met 5 minuten uit zonder ook maar iets weg te slopen.
Ik zou trouwens eerst eens aan je vacuum vervroeger zuigen. Als je hem vacuum zuigt en je tong blijft plakken is hij goed, lekt hij kan daar ook je warmte probleem liggen.
Ik heb dit ook al meerdere keren meegemaakt
Van de week nog meegemaakt met jelmer ze nieuwe gtt dat ding werd ook loei heet doordat de vacuumvervr lekte. Een ontsteking erin met een goede vacuum vervroeger en hij blijft weer lekker op normale temperatuur.
Laatst gewijzigd door Ben op di 25 mar 2003 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bedoelde net zoals met een clio eindemper verwisselen die uit 1 deel bestaat, wiel eraf bumper eraf en nog meer. Terwijl het mij gewoon met alles erop laten ook zo lukt.
Ik wil dus wel zeker weten dat het m`n radiator is.
Starks zit ik er met eentje over, is natuurlijk ook niet verkeerd.
Maar dan besteed ik liever het geld aan het onderdeel wat wel kapot is.
peter5GTTurbo schreef:Ik wil dus wel zeker weten dat het m`n radiator is.
Starks zit ik er met eentje over, is natuurlijk ook niet verkeerd.
Maar dan besteed ik liever het geld aan het onderdeel wat wel kapot is.
Haal dan ff schoonmaakspul voor je radiateur en spoel deze ff goed door. Kijk dan ff wat de temp doet. Maar zoals "De Gille" zegt: radiateur is meestal de schuldige.
peter5GTTurbo schreef:Ik rijd tegenwoordig gratis dus dat is het probleem niet.
Alleen weinig zin om 4 uur lang in de auto te zitten.
Maar wat moet dat moet.
Ik ga morgen wel ff proberen of ik hem schoon krijg.
sorry kerel,maar dat kan er bij mij ff niet in,de helft wat reageert hier zegt radiator,en dan toch zo koppig(of gierig )om een nieuwe te kopen,wil je dan liever dat er wat slangen uit elkaar spatten,of een lekke koppakking dat kost een pak meer dan die paar euro's voor die radiator
Maar ik bedoelde dus dat ik gewoon ff ga kijken of ik dat ding schoon kan maken (hij moet er toch onder vandaan).
En ik ben er van bewust dat ik voor 90% zeker een andere radiator aan moet schaffen.
Mijn zaterdag bestaat toch al uit alleen maar rijden.
ps ben totaal niet gierig geld moet rollen vooral als je er plezier aan kunt beleven.
peter5GTTurbo schreef:Je bent wel een opvliegende belg zeg
Maar ik bedoelde dus dat ik gewoon ff ga kijken of ik dat ding schoon kan maken (hij moet er toch onder vandaan).
En ik ben er van bewust dat ik voor 90% zeker een andere radiator aan moet schaffen.
Mijn zaterdag bestaat toch al uit alleen maar rijden.
ps ben totaal niet gierig geld moet rollen vooral als je er plezier aan kunt beleven.
En plezier heb je in een GTT
nee hoor nie opvliegend ,maar ik weet wat ik zeg.
maar dit is een goude raad hoor dus neemz e beter aan ,en laat die euro's rollen
Abel schreef:heb je intresse? zo ja ik ben morgen bij mijn ouders en dan neem ik hem mee naar groningen.
Ja ik heb intresse alleen ik ben bang dat ik morgen niet kan. Heel misschien dat ik gelijk vanuit Amsterdam kan gaan rijden.
Moet namelijk gewoon werken.
ho!!!! ho!!!! ho!!!
WACHT, ik kan het voor je meenemen, mijn zus woont in katwijk en daar ga ik maandag heen. Ik kan eerst wel even langs abel rijden om hem op te halen, vind ik geen probleem, hoeft niemand nog moeite te doen, ik rijd toch al!!!
Laat het even weten, ik ben volgende week de hele week in katwijk, kunnen we even bij babbelen!?
Let me know, bel anders even, ABEL OF PETER
elwin81 schreef:ho!!!! ho!!!! ho!!!
WACHT, ik kan het voor je meenemen, mijn zus woont in katwijk en daar ga ik maandag heen. Ik kan eerst wel even langs abel rijden om hem op te halen, vind ik geen probleem, hoeft niemand nog moeite te doen, ik rijd toch al!!!
Laat het even weten, ik ben volgende week de hele week in katwijk, kunnen we even bij babbelen!?
Let me know, bel anders even, ABEL OF PETER
Groeten Elwin, 06-52680841
Peter is het wat??? zo ja dan regel ik het wel met elwin
is geregeld, ik kom hem maandag brengen, geef je adres maar even dan kunnen we even afspreken hoe laat ik kan komen ok?
Heb het al geregeld met abel, die belde mij vanmorgen uit mijn bed, bedankt Abel Gelukkig vond mijn vriendin dit niet erg
elwin81 schreef:is geregeld, ik kom hem maandag brengen, geef je adres maar even dan kunnen we even afspreken hoe laat ik kan komen ok?
Heb het al geregeld met abel, die belde mij vanmorgen uit mijn bed, bedankt Abel Gelukkig vond mijn vriendin dit niet erg
alles is geregeld, hij ligt achterin de vijf van mijn zus. Ga maandag eerst nog even langs de enault sloperij in oud Haske en dan door naar katwijk, kom hem waarschijnlijk in de avond brengen, ok?!
hehe, misschien ff een vraagje dat volgens mij wel in dit topic hoort.
Mijn GTT ligt dus helemaal uit mekaar, maar hoe bewaar je nu best die radiator? helemaal leeg? helemaal vol, op een droge plaats,.....
?????