renault logo hoedenplank...

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Matijs
Contacteer:

Niet schaven!!!
MDF is echt heel naar spul waar al je gereedschap binnen 3 seconden bot op is. Tenzij je iets bij de hand hebt om je schaaf te slijpen gaat dit het echt niet worden.
bruno @af
Contacteer:

hiervoor gebruiken wij een houtrasp ... dit gaat in MDF geweldig snel (als het alleen maar afschuinen is, en geen 10 cm wegraspen) .

Bruno
[/b][/i]
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Of gewoon met de decoupeerzaag... Werkt ook perfect :p
Cleaned Style
Projecttopic
Roy
Moderator

Matijs schreef:Niet schaven!!!
MDF is echt heel naar spul waar al je gereedschap binnen 3 seconden bot op is. Tenzij je iets bij de hand hebt om je schaaf te slijpen gaat dit het echt niet worden.
? Ik werk dagelijks met mdf en dat is echt erg zacht spul. Met een schaaf haal je er zo een stuk vanaf. En ik weet ook niet wat voor gereedschap jij hebt maar zo snel is een schaaf echt niet bot.
5 GT Turbo '88 GT5
Tijn
Contacteer:

bovenfrees ..... helemaal snel klaar :D
there is no spoon.
Matijs
Contacteer:

Roy schreef:
Matijs schreef:Niet schaven!!!
? Ik werk dagelijks met mdf en dat is echt erg zacht spul. Met een schaaf haal je er zo een stuk vanaf. En ik weet ook niet wat voor gereedschap jij hebt maar zo snel is een schaaf echt niet bot.
MDF is grotendeels lijm, en dat is echt de ziekte voor scherp gereedschap. En een schaaf(of een andere beitel) werkt alleen goed als hij echt heeel scherp is. Ga met die MDF schaaf van jou maar eens een goed stuk hout proberen te schaven...
Roy
Moderator

MDF is geperst karton dude. En met mijn shaaf kan ik alles schaven zowel multiplex, mdf of ander hout.
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

true true..

bedoel je dan niet dat hardboard of hoe heet dat hout ook, dat hout dat is vervaardigd uit geperste houtsnippers...brokkelt zo af als het te nat wordt...
Roy
Moderator

Precies :)

Maar hardboard of mdf is dan ook niet geschikt voor buiten.
5 GT Turbo '88 GT5
Tijn
Contacteer:

Roy schreef:MDF is geperst karton dude. En met mijn shaaf kan ik alles schaven zowel multiplex, mdf of ander hout.
jouw schaaf is ook niet van kinzo denk ik ... :wink:
there is no spoon.
Foeke

je kan makkelijker mdf bewerken dan Triple X
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Super 5 Devil

Geen gelul! MDF schaven is echt heel izi en je schaaf wordt er echt niet gauw bot van. Ik heb al weet ik hoeveel baskisten en spul geschaafd met ons electrische schaafmachine en dat ding loopt nog als een..... uh Impreza 555 WRC :D
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
Anonymous

Ik heb gewoon een mdf hoedenplank, renault logo erop getekend, dit eruit gefrased (schrijf je vast niet zo) en deze geplaast. Stof erover heen en aan de onderkant neon. De gloed komt door het stof heen en je hebt je renault logo !!!
iMAGE

Spervuur schreef:Ik heb gewoon een mdf hoedenplank, renault logo erop getekend, dit eruit gefrased (schrijf je vast niet zo) en deze geplaast. Stof erover heen en aan de onderkant neon. De gloed komt door het stof heen en je hebt je renault logo !!!
Heb je hier een fotootje van? :D
SimonBalk
Contacteer:

Ik heb het gezien bij spervuur. Helaas geen foto van. Zal wel ff kijken of we er een paar kunnen maken
Laatst gewijzigd door SimonBalk op vr 25 apr 2003 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
martin rs

ik heb zo een deken van renault verknipt. die over een stuk hout gedaan en gaten in gemaakt voor speakers. ert staat reanault in en dat zit rects onder at ziet er wel gaaf uit. 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dat vraagt om foto's :)
martin rs

eh... heb geen digicam.....
Merijn
Über-Spammer

Dan had ik dit toch echt in het Algemeen Chat Topic gezet, maar da's misschien persoonlijk. ;)
martin rs

et ging om hoedenplanken toch. het is een idee voor diegene om er een te maken. zo kan het dus ook.
Merijn
Über-Spammer

Er is misschien inderdaad een topic dat over hoedenplanken gaat, maar je hebt nu een nieuw topic aangemaakt... Was dat de bedoeling?
martin rs

huh dit is gewoon de 2e pagina toch
Merijn
Über-Spammer

hahaha... godver, ik zit gewoon echt niet op te letten! :lol: Ik dacht al, waarom doet ie dat nou?!

Excusee! :D
martin rs

geeft niks.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

oke ik weet dat het bijna weekend is maar om dan maar bezopen achter de pc te gaan zitten :lol:
Anonymous

Hier een voorbeeld van hoe ik het gedaan heb, het reneult logo uit de plank, en daar had ik dan neon onder zitten. Dit had ik bij de foto weggehaald, maar het is natuurlijk een optie. De neon schijnt door het gat heen en geeft je stoffering een rode gloed met het renault logo erin !!

[img]http://www.spervuur.nl/car02-big.jpg[/img]
Anonymous

Oke, ik heb even wat betere foto's van mijn auto en van de hoedenplank enzo op een site gezet die ik even snel in elkaar heb gezet. Dus als je geinteresseerd bent kan je even een kijkje nemen op http://www.spervuur.nl/clio
Plaats reactie