Zit momenteel weer aardig te hobbyén en ben het volgende tegengekomen dat ik graag met jullie wil delen

Ze had de laatste tijd wat het probleem dat waneer ik met een snelheid vanaf ongeveer 60 kilometer per uur rechtdoor reed ze soms plotseling naar links schoof. niet voelbaar in het stuur en met een kleine correctie weer goed. Nu ben ik toen maar eens gaan kijken en zag dat de antirollbar uiteinden niet meer helemaal jofel in zn rubbers hing. Deze heb ik dus vanavond nieuw gemonteerd met als gevolg dat het gezwieper alleen maar erger geworden is. Als ik nu ongeveer 120 rij op de snelweg en licht naar links, daarna naar recht stuur hij wel erg heftig en freaky stuurt. Heb mn schokdempers afgelopen week laten testen en deze waren te hard. Thevens heb ik over klinkerweggetjes een vrij constant getik en geklepper uit de richting van deze dingen.
Ik zou het zeer op prijs stellen om wat feedback te krijgen over hoe en wat het allemaal kan zijn..
Wielen zijn niet origineel meer maar 16"
Met als bijkomende vraag voor als het wel nieuwe schokdempers worden hoever deze dan nog kunnen zakken. Minimum is 3,5cm van apex geloof ik. Maar moet wel passen natuurlijk....
groeten,
Jeroen