Centrale regiomeeting.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
PATRICK-CLIO

Centralere Meeting (bv utrecht)

Wat dachten jullie er van om eens in de zoveel tijd (bv om de twee maanden) een meeting te houden in het midden van het land deze meeting staat los van de rtc meetins zoals die op 16 mrt jl. was. Je leert op deze manier meer mensen kennen en je doet dus ook meer ideeen op, dat komt door de centralere ligging. Misschien is het idee al eerder ter spraken gekomen maar ik had geen zin om terug te kijken. Het lijkt mij erg leuk. Als iemand ook ideeen heeft brandt los/ gooi het ur eruit

Groetjes

Patrick
gerjo

Vind het prima idee. 1x in de 2 maanden is niet te vaak en makkelijk in te plannen in je agenda.
Xie je idd meer dan de auto's die je al kent van de regiomeetings
toet doet mijn toeter
martin rs

lijkt me ook cool ja. alleen is voor sommigen wel ver rijden. mischien kan je verdelen. iedere maand in een andere provincie dan kan je behoorlik wat bijwonen. alleen utrecht heb ik nu ook wel gezien. as toch een eindje uit de buurt.
PATRICK-CLIO

Over het egte hoe en wat kunnen we nog over denken, Waar/wanneer/hoe/etc etc. Ik vroeg me alleen af of meer mensen er zin in hadden. In ieder geval 2 :D
peter5GTTurbo
Contacteer:

Het lijkt mij ook wel wat.

Een stukje rijden is niet erg.
Als het maar niet te ver is.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik ben voor!!!!!
RO 16v

Ik ben tegen. :p :lol:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Tuurlijk voor... :p
Cleaned Style
Projecttopic
Tom
Moderator
Car: MB

voor
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Foeke

Tegen.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Jasper16v

Tegen

Vind dat de wat grotere meetings een speciale plaats moeten blijven houden, de opkomst op zulke meetings blijft dan groeien.
Als er 2 maandelijks redelijk grote meetings zijn ebt die animo misschien weg.
Er zijn toch al FN meetings ?
Tom
Moderator

de opzet is toch ook FN achtig maar dan een beetje centraal gelegen zodat iedereen de mogelijkheid krijgt om elkaar weer eens te zien om de zoveel tijd. De FN's verplaatsen namelijk vrij vaak (met name in het westen van het land) en komen steeds verder weg te liggen voor de niet westerlingen.
PATRICK-CLIO

Het lijkt mij wel leuk om jullie in het verre oosten een keer te zien :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Tegen.
DJ-Jasper

Voor
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
martin rs

dit vraagt om een poll :)
Foeke

vind het gewoon leuker om dan naar FN Alkmaar te gaan dan naar FN Bodegraven of wat dan ook, heb je gewoon wat afwisseling en dan nog de grootse RTC meetings op speciale plekken
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Dit heeft geen zin, dit wordt toch automatisch een regiomeeting, aangezien er toch alleen maar lui heen gaan die in de buurt wonen. En regiomeetings worden zo nu en dan toch al georganiseerd.
marcel16v

Worden inderdaad regiomeetings, ik zie het namelijk niet zitten om helemaal naar b.v. Utrecht te rijden als de opkomst toch niet zo groot is als bij de landelijke meetings.
Tom
Moderator

de opkomst hoeft toch ook niet zo groot te worden als bij landelijk meetings, dat is ook niet de opzet
catrinus

Maandelijkse meetings werk goed als je het voor 1 bepaalde regio doet. Zoals sommige clubleden van andere autoclubs hiero in de buurt al doen. Opkomst is altijd vrij groot en ook gezellig. Je kunt beter 4 keer in het jaar een grote centrale meeting houden dan bijv 1 keer in de maand een soort fnb meeting. Nu heb je kans dat het op grote meetings rustiger word omdat ze elke maand al naar een soort meeting gaan.
There will be plenty of time to rest when your dead
Peter @ Malta
Contacteer:

En niemand houdt je tegen om als Limburger naar een bijeenkomst in Friesland te gaan, is het wel? Behalve dan dat het een pokkeneind rijden is.

Ik zie inderdaad een gevaar dat de 'officiële' bijeemkomsten een beetje verwateren.

Niet dat het voor mij, gezien mijn geografische positie, nou echt veel uitmaakt. :)

- Peter
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Peter krijgen we geen FNM dan??? of wanneer is er een meeting gepland in malta.
:wink:
gr.FRits
iMAGE

catrinus schreef:Maandelijkse meetings werk goed als je het voor 1 bepaalde regio doet. Zoals sommige clubleden van andere autoclubs hiero in de buurt al doen. Opkomst is altijd vrij groot en ook gezellig. Je kunt beter 4 keer in het jaar een grote centrale meeting houden dan bijv 1 keer in de maand een soort fnb meeting. Nu heb je kans dat het op grote meetings rustiger word omdat ze elke maand al naar een soort meeting gaan.
Helemaal mee eens.
Ben nog nooit naar een Renault meeting geweest (wat doe je daar eigenlijk? :) ) , maar mijn ervaring met andere activiteiten is precies zoals catrinus aangeeft.
5 gte / gt

Ik ben altijd voor een meeting in.
Die in utrecht was wel lachen.
moeten jullie vaker doen.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-Ray-
Contacteer:

tegen.

zal je zeggen waarom:

de grotere grasveldmeetings worden saai als je dat vaak gaat doen, als je goed kijkt in de agenda zie je dat er zeker in de maand een gelegenheid is om elkaar op een groot treffen te zien. of jullie wel of niet komen ligt aan jullie. er zijn ook meerdere off-the-record meetings zoals de festivals of speed, speed en volume bijvoorbeeld waar ook altijd wel een RTC delegatie heen gaat.

kijk, als jullie zelf een regiomeeting willen organiseren, ga je gang!! graag zelfs, niemand houdt je tegen. zoals de FNAlkmaar is spontaan gekomen, het schijnt gezellig geweest te zijn en volgende maand weer een keer. als je in wopperadeel of maastricht woont heb je natuurlijk niks in alkmaar te zoeken, maar als iemand in utrecht een keer op vrijdag een FNU wil organiseren, prima! of ik nou naar bodegraven, leiden, zoetermeer of utrecht rij, maakt mij geen donder uit.

so feel free en maak er wat van, of blijf gewoon in grote getalen naar alle RTC-meetings komen, dan leer je mekaar ook kennen :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator

-Ray- schreef:tegen.

zal je zeggen waarom:

de grotere grasveldmeetings worden saai als je dat vaak gaat doen, als je goed kijkt in de agenda zie je dat er zeker in de maand een gelegenheid is om elkaar op een groot treffen te zien. of jullie wel of niet komen ligt aan jullie. er zijn ook meerdere off-the-record meetings zoals de festivals of speed, speed en volume bijvoorbeeld waar ook altijd wel een RTC delegatie heen gaat.

kijk, als jullie zelf een regiomeeting willen organiseren, ga je gang!! graag zelfs, niemand houdt je tegen. zoals de FNAlkmaar is spontaan gekomen, het schijnt gezellig geweest te zijn en volgende maand weer een keer. als je in wopperadeel of maastricht woont heb je natuurlijk niks in alkmaar te zoeken, maar als iemand in utrecht een keer op vrijdag een FNU wil organiseren, prima! of ik nou naar bodegraven, leiden, zoetermeer of utrecht rij, maakt mij geen donder uit.

so feel free en maak er wat van, of blijf gewoon in grote getalen naar alle RTC-meetings komen, dan leer je mekaar ook kennen :)
hierin zit ook een deel van waarheid moet ik eerlijk toegeven
PATRICK-CLIO

Er zit zeker waarheid in. Maar dat was mjin bedoeling niet. Ik dacht dat iets nieuws misschien wel goed was. Omdat ik heb gehoort dat "van horen zeggen, pin me er niet op vast" enkele regio meetings waren uitgebloeit. Wat we natuurlijk ook kunnen doen is er toch weer met ze alleen naar toe gaan. Misschien andere lokaties in die omgevingen?? Wat ik heb begrepen is dat bij 1 van die plekken is dat er hele hoge drempels zijn, best jammer dat je dan je hele onderkant kapot heb vooor een regio-m.

Het zijn gewoon maar ideeen.

Groetjes,

Patrick
-Ray-
Contacteer:

ik zeg ook niet zomaar wat ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator

-Ray- schreef:
ik zeg ook niet zomaar wat ;)
:lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.
marcel16v

Kijk anders even in het volgende topic http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=9814 , de opkomst is niet zo groot als bij een landelijke meeting maar wel groot genoeg om een uurtje voor te rijden. Zou dit elke maand gebeuren zal de opkomst waarschijnlijk kleiner worden.
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.
Hehe optimist :) Die staan amper bij de geusselt elke week :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

wilco blue schreef:Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.
wilco is weer fanatiek bezig he jong :D :D :p ,maybe eens voor een keertje wil ik wel gaan kijken,mits er dan genoeg mensen komen

greetz marco
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Sorry, maar ik heb geen interesse. Ik houdt het lekker bij de F.N.O. en de RTC-meetings.

Ik denk dat het voor de meesten een 1malig iets zal zijn. Het is ver rijden en de meerwaarde is er na een tijdje ook wel af, vrees ik. Lekker bij de regiomeetings houden, zou ik zeggen. :)
Plaats reactie