Centrale regiomeeting.
-
Centralere Meeting (bv utrecht)
Wat dachten jullie er van om eens in de zoveel tijd (bv om de twee maanden) een meeting te houden in het midden van het land deze meeting staat los van de rtc meetins zoals die op 16 mrt jl. was. Je leert op deze manier meer mensen kennen en je doet dus ook meer ideeen op, dat komt door de centralere ligging. Misschien is het idee al eerder ter spraken gekomen maar ik had geen zin om terug te kijken. Het lijkt mij erg leuk. Als iemand ook ideeen heeft brandt los/ gooi het ur eruit
Groetjes
Patrick
Wat dachten jullie er van om eens in de zoveel tijd (bv om de twee maanden) een meeting te houden in het midden van het land deze meeting staat los van de rtc meetins zoals die op 16 mrt jl. was. Je leert op deze manier meer mensen kennen en je doet dus ook meer ideeen op, dat komt door de centralere ligging. Misschien is het idee al eerder ter spraken gekomen maar ik had geen zin om terug te kijken. Het lijkt mij erg leuk. Als iemand ook ideeen heeft brandt los/ gooi het ur eruit
Groetjes
Patrick
lijkt me ook cool ja. alleen is voor sommigen wel ver rijden. mischien kan je verdelen. iedere maand in een andere provincie dan kan je behoorlik wat bijwonen. alleen utrecht heb ik nu ook wel gezien. as toch een eindje uit de buurt.
-
Over het egte hoe en wat kunnen we nog over denken, Waar/wanneer/hoe/etc etc. Ik vroeg me alleen af of meer mensen er zin in hadden. In ieder geval 2 

-
- Contacteer:
Het lijkt mij ook wel wat.
Een stukje rijden is niet erg.
Als het maar niet te ver is.
Een stukje rijden is niet erg.
Als het maar niet te ver is.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik ben voor!!!!!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Tuurlijk voor... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Tegen
Vind dat de wat grotere meetings een speciale plaats moeten blijven houden, de opkomst op zulke meetings blijft dan groeien.
Als er 2 maandelijks redelijk grote meetings zijn ebt die animo misschien weg.
Er zijn toch al FN meetings ?
Vind dat de wat grotere meetings een speciale plaats moeten blijven houden, de opkomst op zulke meetings blijft dan groeien.
Als er 2 maandelijks redelijk grote meetings zijn ebt die animo misschien weg.
Er zijn toch al FN meetings ?
-
- Moderator
- Car: MB
de opzet is toch ook FN achtig maar dan een beetje centraal gelegen zodat iedereen de mogelijkheid krijgt om elkaar weer eens te zien om de zoveel tijd. De FN's verplaatsen namelijk vrij vaak (met name in het westen van het land) en komen steeds verder weg te liggen voor de niet westerlingen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Het lijkt mij wel leuk om jullie in het verre oosten een keer te zien 

-
Tegen.
vind het gewoon leuker om dan naar FN Alkmaar te gaan dan naar FN Bodegraven of wat dan ook, heb je gewoon wat afwisseling en dan nog de grootse RTC meetings op speciale plekken
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Dit heeft geen zin, dit wordt toch automatisch een regiomeeting, aangezien er toch alleen maar lui heen gaan die in de buurt wonen. En regiomeetings worden zo nu en dan toch al georganiseerd.
Maandelijkse meetings werk goed als je het voor 1 bepaalde regio doet. Zoals sommige clubleden van andere autoclubs hiero in de buurt al doen. Opkomst is altijd vrij groot en ook gezellig. Je kunt beter 4 keer in het jaar een grote centrale meeting houden dan bijv 1 keer in de maand een soort fnb meeting. Nu heb je kans dat het op grote meetings rustiger word omdat ze elke maand al naar een soort meeting gaan.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
En niemand houdt je tegen om als Limburger naar een bijeenkomst in Friesland te gaan, is het wel? Behalve dan dat het een pokkeneind rijden is.
Ik zie inderdaad een gevaar dat de 'officiële' bijeemkomsten een beetje verwateren.
Niet dat het voor mij, gezien mijn geografische positie, nou echt veel uitmaakt.
- Peter
Ik zie inderdaad een gevaar dat de 'officiële' bijeemkomsten een beetje verwateren.
Niet dat het voor mij, gezien mijn geografische positie, nou echt veel uitmaakt.

- Peter
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Peter krijgen we geen FNM dan??? of wanneer is er een meeting gepland in malta.
gr.FRits
gr.FRits
Project: GTT Blue Sport
Helemaal mee eens.catrinus schreef:Maandelijkse meetings werk goed als je het voor 1 bepaalde regio doet. Zoals sommige clubleden van andere autoclubs hiero in de buurt al doen. Opkomst is altijd vrij groot en ook gezellig. Je kunt beter 4 keer in het jaar een grote centrale meeting houden dan bijv 1 keer in de maand een soort fnb meeting. Nu heb je kans dat het op grote meetings rustiger word omdat ze elke maand al naar een soort meeting gaan.
Ben nog nooit naar een Renault meeting geweest (wat doe je daar eigenlijk?

-
Ik ben altijd voor een meeting in.
Die in utrecht was wel lachen.
moeten jullie vaker doen.

Die in utrecht was wel lachen.
moeten jullie vaker doen.

tegen.
zal je zeggen waarom:
de grotere grasveldmeetings worden saai als je dat vaak gaat doen, als je goed kijkt in de agenda zie je dat er zeker in de maand een gelegenheid is om elkaar op een groot treffen te zien. of jullie wel of niet komen ligt aan jullie. er zijn ook meerdere off-the-record meetings zoals de festivals of speed, speed en volume bijvoorbeeld waar ook altijd wel een RTC delegatie heen gaat.
kijk, als jullie zelf een regiomeeting willen organiseren, ga je gang!! graag zelfs, niemand houdt je tegen. zoals de FNAlkmaar is spontaan gekomen, het schijnt gezellig geweest te zijn en volgende maand weer een keer. als je in wopperadeel of maastricht woont heb je natuurlijk niks in alkmaar te zoeken, maar als iemand in utrecht een keer op vrijdag een FNU wil organiseren, prima! of ik nou naar bodegraven, leiden, zoetermeer of utrecht rij, maakt mij geen donder uit.
so feel free en maak er wat van, of blijf gewoon in grote getalen naar alle RTC-meetings komen, dan leer je mekaar ook kennen
zal je zeggen waarom:
de grotere grasveldmeetings worden saai als je dat vaak gaat doen, als je goed kijkt in de agenda zie je dat er zeker in de maand een gelegenheid is om elkaar op een groot treffen te zien. of jullie wel of niet komen ligt aan jullie. er zijn ook meerdere off-the-record meetings zoals de festivals of speed, speed en volume bijvoorbeeld waar ook altijd wel een RTC delegatie heen gaat.
kijk, als jullie zelf een regiomeeting willen organiseren, ga je gang!! graag zelfs, niemand houdt je tegen. zoals de FNAlkmaar is spontaan gekomen, het schijnt gezellig geweest te zijn en volgende maand weer een keer. als je in wopperadeel of maastricht woont heb je natuurlijk niks in alkmaar te zoeken, maar als iemand in utrecht een keer op vrijdag een FNU wil organiseren, prima! of ik nou naar bodegraven, leiden, zoetermeer of utrecht rij, maakt mij geen donder uit.
so feel free en maak er wat van, of blijf gewoon in grote getalen naar alle RTC-meetings komen, dan leer je mekaar ook kennen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
hierin zit ook een deel van waarheid moet ik eerlijk toegeven-Ray- schreef:tegen.
zal je zeggen waarom:
-
Er zit zeker waarheid in. Maar dat was mjin bedoeling niet. Ik dacht dat iets nieuws misschien wel goed was. Omdat ik heb gehoort dat "van horen zeggen, pin me er niet op vast" enkele regio meetings waren uitgebloeit. Wat we natuurlijk ook kunnen doen is er toch weer met ze alleen naar toe gaan. Misschien andere lokaties in die omgevingen?? Wat ik heb begrepen is dat bij 1 van die plekken is dat er hele hoge drempels zijn, best jammer dat je dan je hele onderkant kapot heb vooor een regio-m.
Het zijn gewoon maar ideeen.
Groetjes,
Patrick
Het zijn gewoon maar ideeen.
Groetjes,
Patrick
ik zeg ook niet zomaar wathierin zit ook een deel van waarheid moet ik eerlijk toegeven

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
-Ray- schreef:ik zeg ook niet zomaar wathierin zit ook een deel van waarheid moet ik eerlijk toegeven

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.
Kijk anders even in het volgende topic http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=9814 , de opkomst is niet zo groot als bij een landelijke meeting maar wel groot genoeg om een uurtje voor te rijden. Zou dit elke maand gebeuren zal de opkomst waarschijnlijk kleiner worden.
Hehe optimistwilco blue schreef:Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.

wilco is weer fanatiek bezig he jongwilco blue schreef:Ik denk dat een groot gedeelte van tnm hier wel zin in heeft dus een man of 10 uit limburg zou wel komen.

greetz marco
Sorry, maar ik heb geen interesse. Ik houdt het lekker bij de F.N.O. en de RTC-meetings.
Ik denk dat het voor de meesten een 1malig iets zal zijn. Het is ver rijden en de meerwaarde is er na een tijdje ook wel af, vrees ik. Lekker bij de regiomeetings houden, zou ik zeggen.
Ik denk dat het voor de meesten een 1malig iets zal zijn. Het is ver rijden en de meerwaarde is er na een tijdje ook wel af, vrees ik. Lekker bij de regiomeetings houden, zou ik zeggen.