Is het mogelijk om een stuurhuis zonder stuurbekrachtiging van een "gewone" Renault 5 over te zetten in een Renault 5 Baccara (die normaal stuurbekrachtiging heeft)
Het is namelijk erg moeilijk om aan een goed stuurhuis met stuurbekrachtiging voor mijn Baccara te komen.
Ik ben daarom best bereid om mijn lekke stuurhuis met stuurbekrachtiging op te geven voor een niet lekkend stuurhuis zonder stuurbekrachtiging.
Het maakt dus niet uit uit wat voor een "5" dat stuurhuis komt?
En moet je dan (veel) aanpassingen doen, of kun je 'm net zo makkelijk over zetten als een stuurhuis met stuurbekrachtiging?
Misschien een domme vraag, maar kan een stuurhuis zonder stuurbekrachtiging trouwens ook lek zijn?
Ik weet niet of het kan, want ik heb dat zelf nog nooit gedaan, maar waarom haal je dat stuurhuis met bekrachtiging niet uitelkaar?? Zal vast ergens een rubber zijn wat lekt o.i.d
Volgens de dealer (...) zijn er er geen losse onderdelen voor te koop.
@Albin: als je een stuurhuis overhoudt, hou ik me aanbevolen. Keerringen moeten toch haast te vervangen zijn.
[quote="alvani"]Het maakt dus niet uit uit wat voor een "5" dat stuurhuis komt?
En moet je dan (veel) aanpassingen doen, of kun je 'm net zo makkelijk over zetten als een stuurhuis met stuurbekrachtiging?
Misschien een domme vraag, maar kan een stuurhuis zonder stuurbekrachtiging trouwens ook lek zijn?[/quote
ehhh ik wens je veel suc6 enne ik zie je je volgende week donderdag wel altjand als die firma debi.... een beetje mee werkt haha