Tot mijn verdriet kan ik melden dat mijn 5GTT op dit moment niet meer rijdt.
Hij viel uit tijdens het rijden gister avond. Was er zooooo kwaad om(omdat ik er tot nu toe altijd netjes mee omgegaan ben) dat ik gelijk de moterkap ter plaatse opengedaan heb en op onderzoek uit ben gegaan.
1 ding weet ik iig zeker: de accu is 100% OK. Ik heb namelijk minuten lang geprobeerd om te starten.
Na wat gekloot, oa kijken of hij wel vonkt, ben ik tot de conclusie gekomen dat er geen benzine meer in me carbrateur geen bezine meer krijgt.
Toen viel het me ook op dat ik mijn bezine pompje niet meer hoorde. Deze zit volgens mij (ging af op het geluid) achter bij mijn bezine tank.
Het komt natuurlijk weer lekker uit, omdat ik de hele week en weekend al vol zit EN! er vrijdag een meeting is in Alkmaar.
Vrijdag's dan maar ff wat tijd vrijmaken. Volgens mij moet het vrij simpel te maken/vervangen zijn.
Ik heb mijn zekeringen nagekene, maar die zijn nog allemaal goed, dus ik hoop dat er op het draadje zelf van me benzine pompje een zekering zit (die kapot is).
Dus hopelijk lukt het vrijdag zodat ik 's avonds kan komen.
Weet iemand wat zo'n pompje ongeveer kost/waar ik hem kan kopen? voor het geval dat het vervangen moet worden.
Voor de rest alleen maar positive ervaringen met mijn 5gtt hoor

Ik hou jullie op de hoogte