Thursday Nightmeeting Maastricht. I
is 't niet je riem?Ollie schreef:Is idd. een blauwe fase 1, met gele stoelovertrekken :-*
Voor zover mijn informatie reikt, rijdt er een dame op leeftijd in zal ik maar zeggen.
Nu wat anders...op de terugweg gisteren naar huis ging mijn cliootje rare geluiden maken. Als ik de koppeling intrap, niks aan de hand. In de vrij en tijdens het rijden hoor ik echter een piep/slijp/zoemtoon die toe- en afneemt met het toerental. Iemand enig idee wat dit voor een shit is, want ik baal als een stekker! Klinkt niet gezond, geluid komt van bestuurderszijde.
-
.[/quote]Nu wat anders...op de terugweg gisteren naar huis ging mijn cliootje rare geluiden maken. Als ik de koppeling intrap, niks aan de hand. In de vrij en tijdens het rijden hoor ik echter een piep/slijp/zoemtoon die toe- en afneemt met het toerental. Iemand enig idee wat dit voor een shit is, want ik baal als een stekker! Klinkt niet gezond, geluid komt van bestuurderszijde
Klinkt als je bak, zit er nog wel genoeg versnellingsbakolie in? controleer dat meer eerst, ff luchtfilter a/d kant en dan die plug a/s voorkant v/d bak er uit draaien, normaal moet er wat olie uit lopen, zoniet snel bijvullen.Of het is je druklager, dat ken ook. Hoewel ik ook zo`n zoomtoon had toen bleek dat het lager van mijn dynamo gaar was....kan dus van alles zijn

Klinkt als je bak, zit er nog wel genoeg versnellingsbakolie in? controleer dat meer eerst, ff luchtfilter a/d kant en dan die plug a/s voorkant v/d bak er uit draaien, normaal moet er wat olie uit lopen, zoniet snel bijvullen.Of het is je druklager, dat ken ook. Hoewel ik ook zo`n zoomtoon had toen bleek dat het lager van mijn dynamo gaar was....kan dus van alles zijnPatrick L. schreef:.Nu wat anders...op de terugweg gisteren naar huis ging mijn cliootje rare geluiden maken. Als ik de koppeling intrap, niks aan de hand. In de vrij en tijdens het rijden hoor ik echter een piep/slijp/zoemtoon die toe- en afneemt met het toerental. Iemand enig idee wat dit voor een shit is, want ik baal als een stekker! Klinkt niet gezond, geluid komt van bestuurderszijde

Ik heb dat een keertje gehad met een Opel astra, strontbak, maar ja. Ik dusn de bak losgehaald, en toen bleek het druklager kapot te zijn gelopen!!!

Ik zou maar eens snel kijken als ik jouw was
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Jaja, volgens mij heeft deze jongen zijn versnellingsbak naar de haaien
Ik wil net een stukje rijden, heel raar geluid, alsof het halve motorblok loshangt ofzo...ik schakel naar de drie en ...klik... springt ie er zo weer uit! Dus nu sparen en op zoek naar een andere bak ben ik bang...lekkere dag vandaag dus!

-
Ollie, laat voor de zekerheid iemand anders een diagnose stellen, een v/d monteurs binnen TNM bijvoorbeeld, niet dat je voor niets aan die fijne klus begint, terwijl het ook iets eenvoudigers kan zijn.
Toch geen OPEL-Accu he????
Maar ja jouw probleem is in ieder geval opgelost.
Ja Patrick L, ik ben toevallig bij vodafone geweest waar ollie werkt, en heb hem uitgelegd wat de reden kon zijn. Hij gaf me dezelfde kenmerken als wat ik had bij die Astra met het druklager uitgelopen. Dus......
Maar ja Ollie, wanneer heb jij tijd? dan kan ik een keertje langskomen om ernaar te kijken?
See ya all donderdag?
Maar ja jouw probleem is in ieder geval opgelost.
Ja Patrick L, ik ben toevallig bij vodafone geweest waar ollie werkt, en heb hem uitgelegd wat de reden kon zijn. Hij gaf me dezelfde kenmerken als wat ik had bij die Astra met het druklager uitgelopen. Dus......

See ya all donderdag?

He, niets mis met Opel accu's
Egid, kerel, je weet ook niet wat je wilt he. Nu al je GTT verkopen. En dan ook nog eens een phase 2 willen.... Terwijl je technisch al een phase 2 hebt. Ach ja, succes met je zoektocht
En Riel, we zijn niet helemaal de enige met een phase 1, Dennis heeft er ook een. Maar ik ga toch voor de phase 1 

Egid, kerel, je weet ook niet wat je wilt he. Nu al je GTT verkopen. En dan ook nog eens een phase 2 willen.... Terwijl je technisch al een phase 2 hebt. Ach ja, succes met je zoektocht

Egid schreef:sorry rob, maar ik was eerst. Dat geld ook voor de afdek plaat van het instrumentenpaneel en misschien de velgjes!
Pfff
Rob, die plaat mag je je komen halen als je wil boven 't paneel.
Great Marco dat de gtt alweer zo snel loopt! Jammer dat je de bon niet meer had van die accu, is toch weer zonde geld.
Enne Egid, nu alweer de gt de deur uit, ook zonde man!
Ik ben in ieder geval bang dat jullie mij de komende tijd ook niet meer gaan zien op de TNM...zal wel ff duren voor mijn cliootje weer helemaal in orde is. Denk toch echt dat het de bak is en dan gaat dus in een keer ook de rest van de meuk vervangen worden, zoals koppeling, distr. riem, multiriem en de hele reutemeteut. Moet alleen nog een geschikte plek vinden om dit alles te kunnen verwezenlijken, en uiteraard wat hulp van jullie, want anders kan ik het wel vergeten
Eerst eens kijken of er aanstaande vrijdag een diagnose gemaakt kan worden over de oorzaak...maar ik houd gewoon rekening met het ergste.
Enne Egid, nu alweer de gt de deur uit, ook zonde man!
Ik ben in ieder geval bang dat jullie mij de komende tijd ook niet meer gaan zien op de TNM...zal wel ff duren voor mijn cliootje weer helemaal in orde is. Denk toch echt dat het de bak is en dan gaat dus in een keer ook de rest van de meuk vervangen worden, zoals koppeling, distr. riem, multiriem en de hele reutemeteut. Moet alleen nog een geschikte plek vinden om dit alles te kunnen verwezenlijken, en uiteraard wat hulp van jullie, want anders kan ik het wel vergeten

Eerst eens kijken of er aanstaande vrijdag een diagnose gemaakt kan worden over de oorzaak...maar ik houd gewoon rekening met het ergste.
-
Dude, dat is erg ruk voor je
Als je vrijdag de brug op gaat, check dan ook de achterstebaksteun en controleer of er genoeg olie in de bak zit. Ik had je graag willen helpen, maar ik zit midden in de vehuizing, puinhoop trouwens zoals gewoonlijk.
bel me aders vrjdag hoe laat je naar Landgraaf gaat, mischien kom ik wel ff langs als ik in heerlen ben.
Ben de komende dagen niet on-line ivm wijziging adres bij @Home,
mzzl

Als je vrijdag de brug op gaat, check dan ook de achterstebaksteun en controleer of er genoeg olie in de bak zit. Ik had je graag willen helpen, maar ik zit midden in de vehuizing, puinhoop trouwens zoals gewoonlijk.
bel me aders vrjdag hoe laat je naar Landgraaf gaat, mischien kom ik wel ff langs als ik in heerlen ben.
Ben de komende dagen niet on-line ivm wijziging adres bij @Home,
mzzl
Ik bel je daarover vrijdag wel. Maar weet niet of ik naar Landgraaf ga, rijden met de auto doe ik in ieder geval niet meer nu, dus dat wordt al slepen met de Scenic.
En dan wachten tot jij klaar bent met verhuizen, dan kom ik meteen je garage in beslag nemen

En dan wachten tot jij klaar bent met verhuizen, dan kom ik meteen je garage in beslag nemen

dat is echt fucked up ollie,hoop voor je dat het niet zo ernstig is ,en dat het zo is gepiept,mocht je hulp nodig hebben met sleutelen bied ik me bij deze aan om je te helpen,heb dan wel geen clio ervaring ,maar een extra handje is nooit weg denk ik
,ik hoor het wel van je
greetz marco

greetz marco
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nou ollie bij deze bied ik ook mijn hulp aan dus ik hoor het wel wanneer je iets nodig hebt>
Riel, ik bedoelde die toen nog die van de gte, maar die hoef ik toch niet.Riël schreef:Egid schreef:sorry rob, maar ik was eerst. Dat geld ook voor de afdek plaat van het instrumentenpaneel en misschien de velgjes!
Pfff
Alleen afdekkap instrumentenpaneel.
Marco en Wilco, zouden jullie mij vrijdagavond kunnen helpen met de auto in elkaar frutselen??
Laat het me effe weten.
Greetz Egid

Greetz Egid
verkocht!marco schreef:he robje , jij mischien interesse in lange middenconsole,25 pleuros is die van jouw![]()
ik hoor het wel
greetz marco
Maar ik hoef die plaat helemaal niet. Alleen de middenconsoleRiël schreef:
Eten en drinken? Count me in!Ollie schreef:Mensen, alvast bedankt!
Wie heeft er aanstaande vrijdag allemaal zin en tijd...ik zorg wel dat er drinken en eten aanwezig is![]()
Kunnen we een diagnose stellen en wat lachen en ouwehoeren!
-
Dat ken ja, was op weg naar Buung wa, bepakt met dozen. Wel handig als je auto zo verlaagd is,met verhuizen hoef ik niet zo hoog te tillen met die zware dozen, kan ze zo naar binnen kiepen 

Hehe, is zo'n verlaagde bak nog een luxe aan het worden ook hè
Wie komt/heeft zin aanstaande vrijdag bij mij voor de deur? Roept U maar...en niet alleen voor wat cola en een koekje, hè Rob. Ik heb tips en adviezen nodig
Tijd...tja...wat mij betreft zo vroeg mogelijk. Ik zal zelf ronde een uur of 8.00 eens gaan kijken wat er nu aan de hand is.
Wie komt/heeft zin aanstaande vrijdag bij mij voor de deur? Roept U maar...en niet alleen voor wat cola en een koekje, hè Rob. Ik heb tips en adviezen nodig

Tijd...tja...wat mij betreft zo vroeg mogelijk. Ik zal zelf ronde een uur of 8.00 eens gaan kijken wat er nu aan de hand is.
-
Egid ik kan vrijdag niet moet aan de BMW van de hoen werken.(moet=wil).ding moet af komen
-
Ik kom mee
ik kan helaas niet mee vanavond
, de auto ligt nl nog uitelkaar.
Marco en Wilco kunnen jullie mij zaterdag helpen als jullie dat uitkomt???

Marco en Wilco kunnen jullie mij zaterdag helpen als jullie dat uitkomt???

-
ik kan komende 3 weekenden niet moet op een avond gebeuren lijkt mij.