Ik heb dus onlangs een witte 19 16V Phase 1 (Nov 1990, Belgische afkomst, geen kat) gekocht. Nou verkeerd de body in een zeer goede staat, alleen zit er een klein (piep-klein) plekje op het achterscherm wat ik toch graag zou willen behandelen. Schuren en lakken dus.. alleen heb ik geen lak bij/voor de R19.
Kan ik de juiste lakstiften krijgen bij de Renault dealer? En voor welke kleur wit moet ik het vragen? Is het dezelfde wit als de huidige/voorgaande serie Megane/Clio's? Of weet iemand een kleurcode voor mij?
Alvast bedankt!
[R19 16V] Welke kleur "Wit"? :)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
onder je motorkap zit een metalen plaatje met het serie nummer enz er op. daar staat ook je kleurcode op. 3 cijfers. en met die code moet je ff naar een schadehersteller of iemand die kleuren kan vergelijken. want wit is niet altijd wit. er zit nog al vershcil in ook bij dezelfde code.
gr. frits
gr. frits
Project: GTT Blue Sport
Ook deze kleurcode bied geen goede garantie dat het ook dezelfde kleur wordt. Verzeker jezelf ervan dat het de goede kleur doormiddel van kleurenwaaiers. Ik had dit probleem met ook, en dacht geef het kleurnummer aan de leverancier en dan krijg ik de goede kleur, echter waren er ongeveer 30
verschillende tinten van dit nummer.

-
Een beetje autoschade/herstelbedrijf kan een beschadiging zo spuiten dat je geen verschil meer ziet met de rest van de auto. Een tijdje terug is er ingebroken in m'n auto. Hebben ze de deur geforceerd. Resultaat: autoradio pleite en een deur die niet goed meer sloot. De autoschade/herstelbedrijf waar ik ben geweest heeft er een nieuwe deur ingezet + gespoten. Ik heb geen kleurverschil geconstateerd.
Tazzman schreef:Aha daar zit er ook 1tje van in Bunnik.. es ff langs wippen. Verkopen die ook lakstiften/potjes lak?
het beste is gewoon ff langsgaan bij een schadeherstelbedrijf,tja een maat van mij doet het ook het spuiten van wagens,maar daar hb je weinig aan he, moet je weer dat klote end rijden

maar ik weet niet wat je plannen zijn maar als je het goed wil doen zodat je het goed kan behandelen en verder ook een mooi resultaat wil hebben dan zou ik persoonlijk ff een potje maken voor je eurocenten en die opzij leggen en er meteen mooie werk van laten maken.
maar er zijn ook verfhandels die het lakmateriaal verkopen aan spuitbedrijven en die willen ook nog wel es een kleur voor je mengen,is niet zo gek duur en ze doen het ook nog in een spuitbus als je dat wenst.dus ik zou ff kijken in de gouden gids waar je zo'n handel kan vinden en ga daar es langs,niet geschoten is altijd gemist
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Contacteer:
pfff zoals men al een paar keer heeft gezegt
het lokale autoschade bedrijf of de verfleverancier
het lokale autoschade bedrijf of de verfleverancier
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break