Ik ben wouter,19 jaar en kom uit bergen op zoom.zit nog op school.heb 2 jaar mtb gedaan
Ik vond een renault 5 altijd al een mooie auto alleen werd mij afgeraden een gtt als eerste auto te kopen omdat ik mezelf er kapot in zou rijden.

.maar zoiets zie je zelf pas na een tijdje in.
heb nu een jaar een golf II uit 1987.1.8 carb uit 1987 lekker probleemloos g60 uitgevoerd bla bla bla.
toen heb ik een alpine turbo uit 1983 gekocht omdat ik het model mooi vond en het erg apart en exclusief(had er nog nooit een zien rijden)en ik zocht iets dat een stapje sneller was dan die golf
stond 70.000 kilometer op maar klopte niet want hij was gerestaureed en toen op 0 km gezet.auto had allerlei mankementen die ik zelf wel kon repareren.maar als je dat in 70dkm kapot krijgt weet je ook wel hoe er mee is gereden!
ik kocht hem met de volgende mankementen:
-kapotte koppakking(vervangen en in orde,geen gescheurde kop gelukkig!)
-kromme stoterstangen(ben ik ook aan bezig)
-kapotte turbo(wastegaste zat vast,turbo opengeschroeft,wastegate week in diesel gelegd,wastegate kwam los.maarja alle bouten van die turbo/wastegate braken af enzo.toen voor 150 euro een andere gekocht)
-dynamo kapot(moet ik nog een andere voor zoeken)
-koppeling versleten(ben ik nu mee bezig)
-slechte laklaag velgen(laten stralen,buitenkant afgedraaid en maanden geschuurd om het mooi te krijgen,is ook af)
-rechter deur is rot(moet ik nog opzoeken)
-laklaag is slecht(als je de striping eraf trekt neem je de verf mee,auto wordt van de zomer overgespoten)
auto had over het algemeen weinig roest en daar was ik eigenlijk wel blij mee.afgelopen 2 weken mee gereden, maar voor zo'n oud beestje vind ik hem toch heel snel en veel mensen kijken van "was dat nou voor ding?" echt gaaf
kan even geen foto maken,hij ligt een beetje uit elkaar(bak eraf)maaaar als ie in elkaar staat zet ik er een foto bij!