Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Anonymous

laat ik me maar ff voorstellen dan...
ik ben Jan en ben 18 :) jaartjes jong, kom uit velp (bij arnhem). ik ben nog nooit op een renault meeting :( geweest maar ik ben sinds mijn 13e verliefd op 5-jes :D .
ik heb er zelf nog geen (ik moet eerst mijn rijbewijs zien binnen te halen) maar in de toekomst ziet het er toch dik naar uit dat ik mijn "droom"-wagen ga kopen. :wink: verder ben ik een arm studentje zonder echte auto-kennis 8) ...
Marcel GTT
Contacteer:

Even voorstellen
Ik ben Marcel de Bruijn, ben 20 jaar, woon IJsseltein (bij Utrecht) en ik ben helaas nog student. Sinds een maand ben ik de 'gelukkige' eigenaar van een 5 GT Turbo phase 1 (uit '86). Zoals ik ook bij iemand anders las had ik ook al snel een lekke koppakking dus kon ik er meteen aan gaan sleutelen.
Verder vind ik dat er nog het een en ander moet gebeuren aab mijn GTT, maar belangrijkste is natuurlijk hem op de weg te houden
Anonymous

hallo,

Ik ben Peter , 37 jaar en ik ben van Hoevenen, een klein dorpje ten noorden van Antwerpen vlak op de grens met Nederland
ik rij sinds 1,5 jaar met een Laguna break 2.0L benzine
Anonymous

Hoi,

Ik ben Rene, 24 jaar en woon in de regio Amsterdam. Ik rij sinds kort in een (compleet standaard) Clio RS 172 uit 2001.

Hiervoor heb ik o.a. een Subaru Impreza en een Mazda RX-7 gehad.

Groet,
Rene
Anonymous

Ah, kijk, dit zocht ik.....

Jochem, sinds kort 27 lentes jong (...) en erg blij met mijn Seat Ibiza 110PK met een opwaardeerdoosje erin 8) (zie http://www.seat-online.nl ) . Werkzaam in de IT (nog wel), doe aan fitness en zo nu en dan een of andere vage vechtsport.

Waarom ik een bezoeker ben geworden: mijn vriendin rijdt een Renault5 en de kosten beginnen een beetje errug op te lopen (461 pleuro's, daarna uitlaatje voor 77 pleuro's) en aangezien ik graag wat meer over autotechniek wil leren lijkt het me leuk om dit mbv de R5 van mijn vriendin te doen. Nou maar hopen dat zij het hier ook mee eens is!

Ik hoop hier wat meer kennis en ervaring op te doen en wie weet rijdt er over een tijdje wel een erg strakke R5 in de buurt van Waalwijk rondt ;-)

Groeten,
Jochem
Erik de Bruijn

Was vergeten om me even voor te stellen. Ik ben Erik de Bruijn, 22 jaar woon in Westmaas (buurt van Rotterdam).Studeer aan de HRO in Rotterdam en doe daar Bedrijfskundige informatica. Na 2 1/2 jaar rijden in een peugeot ben ik nu opzoek naar een clio 16v of williams.

groeten,

Erik de Bruijn
StevenK
Contacteer:

Steven, rij een '96 Golf GT TDI voor dagelijks verkeer en heb sinds een paar dagen een RS Phase 1 in rally uitvoering, met de maximale groepN specificaties.

Ik hoop hiermee bij de ELE rally op 25/26 mei aan de start te staan.
SwooP
Contacteer:

Hallo allemaal. Ik ben Maarten en kom uit Huizen (bij Hilversum). Ik ben onderhand 19 jaartjes oud en rij in een Renault 5TL vanaf het moment dat ik mn roze papiertje in handen had.

Verder ben ik bezig met het afronden van een ICT opleiding op MBO niveau en ik werk als assistent manager bij een computerzaak.
piet pado GTT

Hallo mede renault freaks..

Mijn naam is Peter maar zeg maar Piet! ik ben 23 jaar en woon in Surhuisterveen in friesland.
Ik hou van renault en voornamelijk (underground) hiphop muziek. Ik draai voor hobbie met platen enzo.
Ik heb ruim 1 jaar mijn rijbewijs en heb als eerste auto maar een renault 5 gt turbo phase one aangeschaft.. en daar ben ik trots op!
Ik ben werkzaam in Peize als reach-truck chaffeur.
Ik volg de site als geruime tijd en ik vond het maar eens tijd dat ik ook lid werd.. dus hier ben ik!
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geinformeerd..

Groeten van Piet Pado :)
Elise16v
Contacteer:

Hai, Ik ben Elise en ik ben 23 jaar.
Ik werk als groepsleidster op een kinderdagverblijf in Rotterdam en ik woon daar ook in de buurt.
Sinds juni vorig jaar heb ik mijn clio 16v.
Een van mijn grootste hobby's is de Rally.
Wat een geweldige sport!!! Hoop het zelf nog eens te doen, als navigatrice dan...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Rick D.

Hallo iedereen

Het heeft even geduurd, maar ook ik heb deze site weten te vinden. Ik zal mij even voorstellen, ik ben Rick, 24 jaar en woon in omgeving Rotterdam. Ik rij zelf geen Renualt, maar ben wel bezig om een Rally Clio te bouwen. Mijn vriendin (ook hier te vinden) rijdt een 16v. Al dit is gekomen omdat ik al bijna 6 jaar een steentje bijdraag in de rally, en wel te weten als monteur, wel met diverse auto's. Dus dan kan je ook wel een autootje voor jezelf gaan bouwen.
Het is de bedoeling dat ik nog meer info op mijn website ga plaatsen, maar daar staan nu alleen nog wat fotootjes van een "werk"vakantie Noorwegen.
Neem maar eens een kijkje op http://www.clio-16v.com of op http://www.renaultclio16v.com

Gr. Rick
ramon16V
Contacteer:

ik zit al regelmatig te kijken hier maar ik zal me nu maar eens voorstellen

ik ben ramon en de trotse eigenaar van een net opgkapte 19 16V,ik ben er circa 5 weken mee bezig geweest,ik weet ff niet hoe ik hier een foto erop kan zetten maar voor foto`s kan je kijken op http://www.renault1916v.nl

groeten ramon16V[img]http://www.team1916v.com/forum/album_pi ... 35b5ce0518[/img]
Laatst gewijzigd door ramon16V op di 8 apr 2003 21:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Hallo iedereen, mijn naam is Matthy en sinds een paar maanden eigenaar van een clio 16v.
Ik vind dit echt een fijne auto en hoop er ook nog lang in rond te rijden.
Ik heb al veel gelezen hier, en ik besloot mezelf maar es in te schrijven, en nu weten jullie ook wie ik ben :wink:

Hallo, ik had me gisteren aangemeld, maar ben er nu achter hoe ik er plaatjes bij kan zetten :)
Dit is dus mijn auto:

[img]http://members.chello.nl/gkronemeijer/clio1.jpg[/img]
Anonymous

hoi!

ik ben Jelle, beter bekend als Boeie op internet, omdat ik al een keer eerder aangemeld was onder de nick Boeie maar daar het password van vergeten ben :P heet ik nu Boeie_ (hoop dat et in te toekomst gefixed kan worden)

20 jaren oud, al 2 jaar in bezit van rijbewijs en sinds kort druk op zoek naar een auto. Mijn voorkeur gaat uit naar franse auto's en aangezien ik een Renault 5 GTE of GTT ph1/2 graag zou willen bezitten heb ik hier dan ook mijn zinnen op gezet.

Eerst mn scooter kwijtraken, (Puch NRG) wat mijn andere grote hobby is. Scooters. Ik ben hier dan ook bekend geraakt doordat ik Steven(fiets) leerde kennen op hét scooterforum alwaar ik ook moderator ben.
Maarja, een mens wordt ouder, de hobby met scooters zal er wel blijven maar nu ben ik toch op zoek naar en een leuke auto en een gezellige club waar ik actief kan zijn (renault tuning club NL). Helaas kan ik nog geen lid worden omdat ik nog geen auto heb maar deze laat hopelijk niet lang op zich wachten.

verder, ik woon en studeer (communicatiesystemen) in Groningen, kom oorspronkelijk uit Sneek. Alhoewel ik soms echt wens dat ik meer richting randstad zou wonen heb ik het hier best naar mn zin.

ohja, hopelijk is deze 5 over een paar maanden van mij, als mn neef besluit haar weg te doen en een andere auto te kopen:

[img]http://members.home.nl/boeie/temp/reno2.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/boeie/temp/reno4.jpg[/img]
het is een Renault 5 GTE, in 96 ingevoerd in NL, misschien een oud club auto? ik hoop iig deze wagen gauw te kunnen bezitten en actief deel te kunnen nemen aan club-evenementen 8)
Kees_X

Halloa,

Wie ben ik...?

Nou aangenaam ik ben Diederik, ik kom uit Zeeland (jaja) 21 jaar net klaar met de studie en nog op zoek naar een mooi autootje.

Op het moment rij ik in een Kadett GSI en dat vind ik maar nix en een goeie maat van mij heeft pas een nieuwe Clio RS gekocht en nu ben ik spontaan Clio fan geworden :). Ik wil zelf een mooie 16V kopen en zodra die er is laat ik dat zeker weten.

Mvrgr,
Diederik.
RallyClioRS
Contacteer:

Op verzoek:

Ben sinds kort 'member' van dit toffe forum (veel te laat ontdekt). Ik rij sinds 2002 rally in een Clio RS uit 2001 en ben nu al verslaafd aan het mobiel!! Wat een tegek apparaat. FF kort:

Jan Dirk Kruit, geboren te Alkmaar in 1977.
Studeer al een tijdje Luchtvaart- en Ruimtevaart techniek in Delft en ga dat ook nog een tijdje volhouden denk ik :wink:
Ik heb met twee vrienden eind 2001 het Bezemer Rally Team opgericht dat rijdt met een Clio RS en een AX van een merk dat ik hier niet mag noemen :wink: .

De Clio RS is op dit moment nog helemaal (!!!) standaard, op rolkooi & andere verplichte dingen na, zelfs standaard onderstel. Maar daar komt snel verandering in. Desalniettemin toch een keer 2e in de klasse geworden van de 15.

Alle Clio fans moeten zeker een keer komen kijken op de rallypaden!!! Er rijden nu immers 3 williams-en en 3 RS-en mee in het Nederlands Kampioenschap.
MixMaster

Hoi,

Ik ben nu nieuw hier dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben Michael Gerritsen, 19 jaar en ik kom uit Enschede (Twente!) Ik rijd nu ongeveer een jaar een clio 16v. Stukje bij beetje wordt ie meer en meer getransformeerd naar mijn smaak. Een super karretje,
markus16v

hallo mensen,

mijn naam is mark ben 20 jaren oud en afkomstig uit spijkenisse(nabij rotterdam), en studeer aan de hogeschool rotterdam.

ik ben sinds een maandje trotse bezitter van een blauwe clio 16v uit 1992.
aan de auto is nog niet zo heel veel veranderd, wel zijn er een paar aanpassingen gedaan aan het interieur, o.a blauwe tellers, blauw pookje, en blauwe gordels, tevens hangt er een devil einddemper onder, en een setje licht metalen velgen.
het enige minpunt op de wagen is dat de achterschermen de welbekende roestziekte hebben :(

verder hoop ik zoveel mogelijk kennis te vergaren op deze manier, waar ik weinig verstand van auto's heb.

groeten van mark
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
5 gte / gt

Hallo ik ben Daniel wildenburg ik woon in een dorp genaamt Soest.
ik heb laast een 5 gt turbo gekocht hiervan lag de koppacking eruit.
Duzz ik dacht ik bouw hem op tot een 5 gte duzz daar ben ik nog mee bezig.
En hopelijk lukt alles ook zoals ik het wil hebben. :D :D :D
Anonymous

Hoi,

Ik ben Christoph en woon in Belgie in de buurt van Antwerpen. Ben 24 en heb al zo een 5 jaar een clio williams van 93 die hier trouwens te koop staat op deze website. Ik moet de wagen wegdoen om verschillende redenen. De hoofdrede is dat ik teveel km's doe om er dagelijks mee te rijden +- 30000km per jaar en een andere reden is dat ik graag met men vriendin zou willen gaan samenwonen en ik heb er jammergenoeg geen plaats voor om hem te stallen en mijn vriendin wil dat trouwens ook niet!! :-*
Ik weet dat ik in die 5 jaar enorm veel plezier aan de wagen heb beleefd. Ik heb heel veel stoplichtsprintjes gewonnen en gelukkig enkele verloren :D :D :D
Daarom ben ik dan ook een tikkeltje jaloers op iedereen die van zijn vrouw of vriendin dat wel mag houden en er in het weekend lekker mee kan tuffen.
Anonymous

Hoi,

Ik ben Sven, 29 jaar, werk in de ICT branche, ik heb nooit echt wat met auto's gehad tot ik een Renault 5 GTX onder m'n kont kreeg. Ik ben net begonnen met sleutelen (hiervoor nooit echt gesleuteld), zoals ik al zei in het bezit van een Renault 5 GTX uit '88. Het is allemaal vrij nieuw voor me die autosleutelarij, ik heb hiervoor een kever gehad, maar daar viel weinig aan te sleutelen, die was motorisch ijzersterk, ook weinig problemen mee gehad, behalve plaatwerk (is ook de reden dat ie eruit ging). Mijn renault staat op moment van schrijven, bijna motorloos in een schuurtje, en ik hoop dit weekeind de nieuwe motor erin te krijgen.

Verder hoop ik in eerste instantie een hoop antwoorden hier te vinden en in een later stadium de antwoorden te kunnen geven.

Greetz,

Sven
Anonymous

Ik ben Phille en kom uit Leuven in België. Ikzelf rij met een GolfII GTI maar ik probeer de auto van mijn vriendin te verkopen op deze site.

Groetjes
Phille
http://www.carstyling.net
Anonymous

Hallo allemaal,
ik zal me effe voorstellen, heet Michael kom uit zoetermeer en heb een renault CLio 1.2
mijn pincode is 1634 :lol:
dat was het wel zo'n beetje

hoi hoi, Mikey Mike
Niek-5GTT
Contacteer:

Hoi allemaal,

Ik ben Niek, 18 jaar en kom uit Utrecht.

Ik hoop binnenkort in het bezit te zijn van een 5GTT.
Verder hoop ik hier op het forum meer te leren van de autotechniek.

Zodra mijn renault voor de deur staat word ik gelijk lid van deze club.

Groetjes !
r5alpine-turbo

Ik ben wouter,19 jaar en kom uit bergen op zoom.zit nog op school.heb 2 jaar mtb gedaan

Ik vond een renault 5 altijd al een mooie auto alleen werd mij afgeraden een gtt als eerste auto te kopen omdat ik mezelf er kapot in zou rijden. :) .maar zoiets zie je zelf pas na een tijdje in.

heb nu een jaar een golf II uit 1987.1.8 carb uit 1987 lekker probleemloos g60 uitgevoerd bla bla bla.

toen heb ik een alpine turbo uit 1983 gekocht omdat ik het model mooi vond en het erg apart en exclusief(had er nog nooit een zien rijden)en ik zocht iets dat een stapje sneller was dan die golf :D :D

stond 70.000 kilometer op maar klopte niet want hij was gerestaureed en toen op 0 km gezet.auto had allerlei mankementen die ik zelf wel kon repareren.maar als je dat in 70dkm kapot krijgt weet je ook wel hoe er mee is gereden!

ik kocht hem met de volgende mankementen:
-kapotte koppakking(vervangen en in orde,geen gescheurde kop gelukkig!)
-kromme stoterstangen(ben ik ook aan bezig)
-kapotte turbo(wastegaste zat vast,turbo opengeschroeft,wastegate week in diesel gelegd,wastegate kwam los.maarja alle bouten van die turbo/wastegate braken af enzo.toen voor 150 euro een andere gekocht)
-dynamo kapot(moet ik nog een andere voor zoeken)
-koppeling versleten(ben ik nu mee bezig)
-slechte laklaag velgen(laten stralen,buitenkant afgedraaid en maanden geschuurd om het mooi te krijgen,is ook af)
-rechter deur is rot(moet ik nog opzoeken)
-laklaag is slecht(als je de striping eraf trekt neem je de verf mee,auto wordt van de zomer overgespoten)

auto had over het algemeen weinig roest en daar was ik eigenlijk wel blij mee.afgelopen 2 weken mee gereden, maar voor zo'n oud beestje vind ik hem toch heel snel en veel mensen kijken van "was dat nou voor ding?" echt gaaf

kan even geen foto maken,hij ligt een beetje uit elkaar(bak eraf)maaaar als ie in elkaar staat zet ik er een foto bij!
Anonymous

Hey! Ik ben Peter, kom uit Almelo, had een leipe zwarte Clio 1.8 Baccara uit 1992, 3 weken geleden economisch total loss gereden, en heb nu een '98 Clio II 1.4 RN met G3 Gas gekocht.
De Bacarra heb ik een jaar gehad, en van de verzekering iets meer terug gekregen dan ie me gekost heeft :p

Pics!!
ouwe:
[img]http://www.ll0ll.com/clio/clio1.jpg[/img]
(nu:)
[img]http://www.ll0ll.com/clio/1.jpg[/img]

En de nieuwe (met geshopte velgen, die er morgen in het echie onderkomen, kleurstelling van pic is niet 100% :p )

[img]http://www.ll0ll.com/clio/clio2.jpg[/img]
Adam

Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Adam en ik kom uit Delft (studeer daar ook zo nu en dan). Ben sinds kort in het bezit van een R5GTT uit '86, en ben er binnen een dag achter gekomen dat mn koppakking lek is dus kan er gelijk lekker aan sleutelen. hmm dat was het wel weer de groeten Adam
Dennis VK

Jaja even dit bericht op verzoek, mijn naam is Dennis (24) en ik heb afgelopen vrijdag (goede vrijdag) een Renault 5 GT Turbo phase I uit '86 gekocht.

Op wat kleinigheidjes na heb ik tot op heden geen major problemen. Gelukkig is mijn vader behoorlijk handig met auto's. Met de paasdagen echt veel opgeknapt: radiateur/elec. bekabeling/benzinevlotter/koelvloeistofvlotter/afgebroken stoel gelast en nog veel meer van die kleinigheidjes....de vorige eigenaar heeft de GT helemaal verwaarloost...ik snap niet waarom er van die mensen zijn!!! Koop dan een corsa ofzo......

In de planning ligt nog: kuipstoelen/einddemper/velgen/revisie turbo en niet te vergeten het visuele aspect: roest wegwerken en evt. opnieuw in de lak. De bumpers zijn namelijk gelakt en de verf bladert af...het ziet er niet uit....ik moet nog bedenken hoe ik dit ga aanpakken.

Maar daar is deze site voor, ik heb nog vragen genoeg

Wat een lulverhaal zeg, genoeg zo?

Hee, tot hoors, Dennis
ChrisClio16V

Nou hier ben ik dan. De nieuwe eigenaar van Armando's Clio. Een erg blije eigenaar mag ik wel zeggen. Ik wil bij deze Armando nog even bedanken voor z'n hulp.
Ik ben Chris 22 jr studeer MER in Breda en ik woon samen met m'n vriendin (die voor de helft eigenaar is van de auto). Via dit forum zijn we ook aan de Clio gekomen. Nu kon ik er natuurlijk niet meer omheen om me aan te melden (wat een straf :wink: )
Jullie zullen nog wel meer van me horen.

Gr
Marcel J.

Hoi, kben Marcel 25 jaar en trotse :) eigenaar van een zwarte 5ggt uit 1987 phase 2 en een grijze 21 turbo uit 1987.

de vijf heb ik nu een jaartje of 4. Ik wou eerst altijd een kever(?) hebben, maar een vriend had een 5 ggt. Hij bracht me een keer opstap en ik zat de hele weg met mijn ogen dicht :) vroeg ie; ben je bang...nee ik geniet en toen werd het dus een 5ggt.
Die vijf van die vriend is trouwens nu in goeie handen, hè Marco.

Die 21 heb ik 2 jaar. Is een echte opknapper...schijnt dat lantaarn palen niet goed zijn voor een auto :( maar vanwege enkele :wink: kwaaltjes aan de vijf, heb ik voor de 21 nog geen tijd gehad. komt nog wel
hans (ebs turbo)
Contacteer:

hey,

ik ben Hans lieben uit nieuwkuijk dit is een klein plaatsje in de buurt van den bosch verder ben ik 19 jaar ik studeerde industrial design in eindhoven ik ben nu even gestopt om volgend jaar toerisme te gaan studeren.
In dit halve jaar dat ik gestopt ben neem ik mijn renaultje ebs cabrio grondig onder handen.

check mijn topic "conversion 5 gts ebs naar 5 gt turbo phase 2 evo ebs"
in het vrij forum onder techniek dat is waar ik me mee bezig houdt ik ben laatst bij een meeting in utrecht geweest ( mijn 1e) en dat vond ik wel echt vet dus ik ga 4 mei weer.

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/34_first%20meeting.JPG[/img]
Anonymous

Ik zal me meteen maar ff voorstellen.

Mijn naam is Gerhard ben 23 en kom uit Ederveen (bij Ede/Veenendaal).
Ik werk als tekenaar/technicus bij een technische adviesburo in Veenendaal.
Bezitter van een blauwe Clio 1.4 uit 1995 en te herkennen aan een Jos Verstappen sticker op de achterruit.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/27180/inc ... F0002a.JPG[/img]
Ik lees het forum al een tijd op deze site en moet zeggen, ik kom vaak leuke en interessante dingen te weten.

Gerhard
voske

hallo beste mensen,

ik ben danny ben net 18 geworden en ben nu bezig met rijbewijs. Ik doe mbo opleiding ict-beheerder op het leeuwenborg :-*. ik wil me een clio 16v of een 5 gt turbo gaan kopen maar zal eerst ff nog moeten wachten op een financiele meevaller (helaas :( ). denk dat hij binnen 2 jaartjes op de stoep staat.
dikkekapper

ben vincent dodemont ben bijna achtien jaar en wil graag als ik mijn rijbewijs heb een 5 gt turbo . ik ben eens meegeweest met wilcobleu naar tnm omte kijken wat er was enz. ben automonteur en zit op het arcus college heerlen (techniek) :)
Anonymous

Whoeha, ik ben denk ik met 42 jaar de oudste.

Bob Walberg wonende te Diemen, voorheen had ik een Daewoo matiz maar die wilde niet remmen en dus op 8 maart totall loss.
Sinds 14 april in het bezit van een Clio 1.4 das een wereld van verschil.
Heb mij op 21 april daadwerkelijk aangemeld voor de RTC alleen daar dus nog niks van gehoord op dit moment.

Ik ben werkzaam geweest in diverse computer en electrotechnische branches maar zit nu sinds 9 september in een Call Center van de Nuon in Alkmaar.

Ik hoop hier voornamelijk technische info te vinden.
Gesloten