Sinds kort een [CLIO 16v] hoihoi

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Madman_daan
Contacteer:

Ik sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Clio 1.8 16 kleppperrrrr...!!!! echt deze auto rijd echt als een zonnetje alleen die K*T drempels in mijn wijk... mn auto is verlaagd en moet nu dus kunsten uithalen om niet met de uitlaat over de heuvel te gaan (wat al wel gebeurt is en nu is het als de uitlaat koud is maakt ie een trillend geluid tegen de onderkant :( ) hebben jullie die verlaagd zijn ook last van, moet nu dus mijn uitlaat weer laten stellen naarheid!!!
Ik heb ook al een paar mooie pics. En doe morgen de machtiging op de bus voor RTC wordt dus straks lid :D nog maar even wachten dussss.

Check de webbbzzzite voor pics van mijn clio.
http://home.wxs.nl/~vos01502/index.htm
Clio16v
Marcel B.

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!

Mooie velgen, hij is inderdaad wel flink laag zeg :)

Hou em heel!
Don't walk the grass... smoke it
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

heel netjes daantje.

en nu zou houden he.

p.s als je achter wil verhogen kan dat natuurlijk ook he :wink: is alleen maar je torsie verstellen.

Gr.Frits
Madman_daan
Contacteer:

Uiteraaard houd ik m heel... zou veel te zonde zijn 8) Ga binne kort ff langs verban rijswijk voor een checkup en voor het eropzetten van een beter uitlaat :) zit nu devil spruitstuk op en de rest orgineel alleen kat is leeg (dit was dus niet goed volgens verban :p )
Clio16v
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Mooie bak daan ;)

Waar woon jij ergens ?? Ik zie op de kentekenplaathouder Tijssen Oosterhout/Made staan...daar woon ik dus heel dicht in de buurt :p (Geertruidenberg)

Veel plezier met je Clio toegewenst ;)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Madman_daan
Contacteer:

Hehe heb de auto daar gekocht maar woon zelf ik Berkel en Rodenrijs... onder de rook van R'dam :wink:
Clio16v
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gave bak Daan! Veel plezier ermee en hou hem heel! Nu nog ff RTC stikkers erop en/of een nummerplaathouder!! :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Robke
Car: Lexus IS250

Allereerst proficiat met je Clio.

Ik heb zelf een heel erg verlaagde 16V, maar ik heb vrij weinig last van drempels, het is gewoon een kwestie van langzaam aan rijden en goed kijken waar de drempel het laagst is.
Er zijn bijvoorbeel maar heel weinig drempels waar ik harder als 20 km/h overheen ga.
Ik heb trouwens zo'n 5,5 cm speling tussen de flens van de uitlaat bij de kat en de grond.

Ik gok dat de mijne zo'n 4-5 cm lager zal zijn als de jouwe, dus gewoon rustig over die drempels en dan komt het helemaal goed.

P.s zorg er wel voor dat je uitlaat goed strak naar boven hangt, dat scheelt al een hele hoop.
Christian

:D welkom weer een red devil er bij 8)
Haas
Car: Megane RS

botte shit man!!! ziet er goed uit, hou m heel :D

en tsja, supertourismo's he...blijft om af te likken :p
Christian

alleendan moeten ze nog wit worden 8)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Madman_daan schreef:Hehe heb de auto daar gekocht maar woon zelf ik Berkel en Rodenrijs... onder de rook van R'dam :wink:
ten eerste gefelicteerd met die mooie bak!!!

ten tweede ik ga jou en je bak nog heel veel spotten ik rij regelmatig door berkel en roderijs :D :)
gerjo

gefeliciteerd man. mooi bakkie hoor. hoop hem op de meetings te kunen beschouwen!
toet doet mijn toeter
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Heb je de sleutelvan de wielsloten erbij gekregen ?? Anders zit je straks met een hoop gezeik als je een wiel moet verwisselen....
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Patrick L.

Nette auto, succes ermee! :)
RO 16v

Christian schreef::D welkom weer een red devil er bij 8)
Rood rulez. :)

Veel sucses ermee.
Madman_daan
Contacteer:

Hehehe best wat reacties.... en kan ze nu pas beantwoorden :p

@gerjo: Ja die heb ik erbij... denk jij nou :p :D

@P@TB@D: Hehe ja jij bent niet de enige kreeg vandaag mail van een andere clio rijder uit berschenhoek 8) hehehe de 3B clio16v gang... :p

@Christian: ik hou ze liever zoals ze zijn vind ik zelf wel mooi zeker als je weet wat die dingen kosten met michelin banden eronder :wink:

@ de rest... thanks voor jullie reply's

Binnen kort een race uitlaat eronder :D zit al DEVIL spruitstuk op maar de rest is nog orgineeel :( dusss daar gaat verandering in komen iemand nog een idee voor een uitlaat? (vanaf het spruitstuk!!!)
Clio16v
Marcel B.

eeeeeeeeeeeehm... devil? >-)
Madman_daan
Contacteer:

eeeeeeeeeeeehm... devil?
haha ja.. :p maar is dat de beste... voor vermogen winst (hmm hoeveel gaat dat schelen???) en GELUID.... >-)

Dus als ik het goed begrijp is het dus dan straks helemaal devil aan de onderkant >-) >-) >-) :p
Clio16v
-Ray-
Contacteer:

RO 16v schreef:
Christian schreef::D welkom weer een red devil er bij 8)
Rood rulez. :)

Veel sucses ermee.
verre familie van de grey devils ;)

veel psier ermee dude en hou m heel :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Floris
Contacteer:

Zo Daan, welkom in de wereld die Renault heet! :D

Volg de adviezen hier op en je zult sssssnel naar de a.s meeting komen! :)

Veel plezier toegewenst en we keep in touch.

Groetjessss!
Madman_daan
Contacteer:

Juist!!! :D
Zo Daan, welkom in de wereld die Renault heet! :D
Clio16v
Madman_daan
Contacteer:

Hey weet je waar ik vandaag achter kwam!?!?! Mijn motor die in mijn clio ligt is uit 1995!!!!!! zit gewoon een F*CKING nieuw motorblok in :D :D :D hoi hoi~!!!! Altijd handig om ff langs verban te gaan...

Ik ga er ook een peco onder hangen met kat vervanger en demperloos alleen die peco demper dan :p Maar welke maat?? dacht zelf 76 want rond 100 leek mij echt te groot >-) duss dan nog een K&N vervangings filter erin en dan blazen maar!!!! >-)
Clio16v
Anonymous

Volgens mij is jouw clio de oude van Frank16V...Ik weet het haast wel zeker.
Marcel B.

Je kan een motor best in 8 jaar flink naar de klote helpen hoor ;)

Maaruh geintje, das wel relaxt hee!
Veel plezier ervan!
Anonymous

Frank heeft em tijdje terug met schade ingeruild bij Veban. Frank heeft er een blokje van een grand-prix van 95 in laten leggen bij Veban. Ding zat rondom in elkaar, geloof wel dat het alleen plaatschade was.
Madman_daan
Contacteer:

hehe maar er is niets mis mee... ff na laten kijken door verban, liep goed geen rare dingen :)

BTW de auto komt niet bij verban vandaan maar uit oosterhout renault dealer :D
Clio16v
Plaats reactie