Gtt loopt lekker zonder turbo

Was 't gezellig vanavond? Jullie hebben me toch niet gemist hé? Goed. Tot de volgende keer! Groeten!
Shit rob sorry man ik ben morgen bij jou ermee!Rob (R5B) schreef:Plaat? wat voor een plaat? Ik ben/was op zoek naar een lange middenconsole.Riël schreef:Duh, die plaat had je hier kunnen meenemen.
Rob, dan mag jij 'm.
Riel -> krijg ik mijn boek nog eens terug?
zekers te weten dat het er druk isIvo8hoven schreef:Is t nog een beetje druk daarzo in maastricht...?
Ik zat gister al klaar met de koffie......Riël schreef:Shit rob sorry man ik ben morgen bij jou ermee!Rob (R5B) schreef:Plaat? wat voor een plaat? Ik ben/was op zoek naar een lange middenconsole.Riël schreef:Duh, die plaat had je hier kunnen meenemen.
Rob, dan mag jij 'm.
Riel -> krijg ik mijn boek nog eens terug?
Waar in Brunssum Egid? In de buurt van het ziekenhuis toevallig?Egid schreef:ik snap hem ook wilco, ben je eindelijk van al dat gehijg af. Nog effe wachten op marco en dan kunnen we lekker de hele dag sleutelen. Ohh, by the way, ik heb een flyer onder een blauwe phase 1 gehangen, ik zag hem in Brunssum staan toen ik vanmorgen rond 6.30 uur daar langs kwam!!! Nu nog hopen dat hij/zij daadwerkelijk komt naar tnm.