ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En dan ook de ingevoerde??? of zeg ik nu weer wat vreemds??
ik weet dat er minstens 7 willieŽs in de club zijn onder tussen.
tom
merijn
uenk
beaat
robert db
rsi peerke
en patrick
eventuele andere aan vullen
gr.Frits
tom
merijn
uenk
beaat
robert db
rsi peerke
en patrick
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
hans sleepie
mark b
mark b
Immer wieder die verdammte Holländer
Hier zitten ook de ingevoerde tussen, deze staan immers op nl kenteken.Frits schreef:En dan ook de ingevoerde??? of zeg ik nu weer wat vreemds??
tom
merijn
uenk
beaat
robert db
rsi peerke
en patrick
gr.Frits
wou net zeggen ja, daar is een register voorMerijn schreef:www.clio-williams.com

Immer wieder die verdammte Holländer
-
de mijne is ook ingevoerd (in 1997)
-
Erik de Bruijn,
Ik heb zelf een willie uit duitsland geimporteerd, en ik heb van de duits eigenaar een verkoop kontrakt gekregen ter bescherming van beide partijen. In duitsland is dat heel gebruikelijk. Het lijkt me daarom handig om aan die handelaar te vragen of hij dat heeft, in verband met de km-stand, en schade verleden.
Verder wil ik even melden dat ik heel veel respect heb voor mensen die bijvoorbeeld een clio 16V of b.v. een BMW 3 serie rijden, maar dat het absoluut dom vind als je daar williams en in het geval van die BMW een M op gaat plakken. :-* :-* :-*
(sorry voor de mensen die ik daarmee voor de kop stoot) (trouwens die willie is inmiddels al weer verkocht, die kunnen jullie mij niet aan het bestand toevoegen)
Rémi
Ik heb zelf een willie uit duitsland geimporteerd, en ik heb van de duits eigenaar een verkoop kontrakt gekregen ter bescherming van beide partijen. In duitsland is dat heel gebruikelijk. Het lijkt me daarom handig om aan die handelaar te vragen of hij dat heeft, in verband met de km-stand, en schade verleden.
Verder wil ik even melden dat ik heel veel respect heb voor mensen die bijvoorbeeld een clio 16V of b.v. een BMW 3 serie rijden, maar dat het absoluut dom vind als je daar williams en in het geval van die BMW een M op gaat plakken. :-* :-* :-*
(sorry voor de mensen die ik daarmee voor de kop stoot) (trouwens die willie is inmiddels al weer verkocht, die kunnen jullie mij niet aan het bestand toevoegen)
Rémi
Sorry, maar ik vind het verschil tussen een BMW m3 en een bmw 3-serie niet te vergelijken met het verschil tussen een 16v en een willi, maar dat terzijde.
Inderdaad als je een williams hebt, mag je er trots op zijn en vind ik het ook een smet dat er sommige mensen met williams tekens op hun 16v rondrijden, dat hoort gewoon niet. Alsof je niet trots kan zijn op je 16v...
Inderdaad als je een williams hebt, mag je er trots op zijn en vind ik het ook een smet dat er sommige mensen met williams tekens op hun 16v rondrijden, dat hoort gewoon niet. Alsof je niet trots kan zijn op je 16v...
Don't walk the grass... smoke it
-
vind ik ook altijd wel erg triest. Mocht ik hem kopen gaan die stickers eraf. Ik zag zelf dat de vorige eigenaar op zijn bekleding een Williams embleem had genaaid, die gaat er helemaal af. Misschien dat ik alleen 2.0 liter laat staan aan de zijkant als het ook echt een 2.0 liter is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
stiekum verliefd dan krijg je dat.Merijn schreef:Ga je serieus overwegen 'm te kopen dan?

Bekend verhaal. zo staat er ook een voor mijn deur maar nog steeds geen spijt.
Erik een tip ga nooit alleen een auto kopen neem iemand mee die er verstand van heeft!!!!
Gr.Frits
-
Ga hopelijk zaterdag kijken met een renault monteur bij mij uit de buurt. Hij neemt dan een computer mee om de auto door te meten. VErder kan hij ook denk ik ook wel zien of het een 2.o liter is of niet. Wanneer het een 2.0 liter is en hij is verder 100% breng ik denk een bod uit van tussen de 3500 en de 4000 Euro. Hij ziet er namelijk voor de rest echt perfect uit van buiten en van binnen. De autohandelaar vertelde me verder dat hij de papieren had van de auto en dat hij daar mee kon aantonen dat het en een 2.0 liter was en dat hij door de dealer onderhouden was.
Ben benieuwd.
Weet er trouwens verder nog iemand een goede 16v te staan voor een betaalbare prijs.
Ben benieuwd.
Weet er trouwens verder nog iemand een goede 16v te staan voor een betaalbare prijs.
hmmm,ik had ook een M op me beemer,maar ik was wel sneller dan de m3....
mag het dan wel...?

mag het dan wel...?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er staan er meerdere op deze site. en over het algemeen goede dus. en prive dus geen handelaren met hun praatjes. dus kijk eens in het te koop aangeboden topic hier op het forum.Erik de Bruijn schreef:Weet er trouwens verder nog iemand een goede 16v te staan voor een betaalbare prijs.
Gr.Frits
Check de carterpan. Daar zit een duidelijk verschil, tevens kun je ook een duidelijk verschil horen bij het stationair gasgeven. Helaas moet je dan dus wel ook een 16v erbij hebben. Misschien dat iemand een foto kan maken van z'n carterpan.
-
de renault monteur heeft zelf een GTT gehad, daarna een 16v en heeft nu een megane 2.0 16v. Verder onderhoudt hij de auto van twee vrienden van mij (clio 16v en een 1916v) dus hij weet er wel wat van hoop ik.
-
Een dealer kan toch hoop ik wel een blok vervangen. Ik heb onderlaatst samen met een vriend het blok van een alfa 156 vervangen van een 1.6 naar een 2.0 liter twinspark en hij doet het nog steeds, zo ingewikkeld vond ik het niet.
Mag toch wel hopen dat de dealer dat toch zeker wel kan.
Mag toch wel hopen dat de dealer dat toch zeker wel kan.
Ze kunnen het ook wel, maar er komt wel iets meer kijken bij een motorconversie. Er moet nogal wat verstevigd worden. En als die conversie bij een dealer gedaan is, dan vrees ik dat daar niet echt aan gedacht is. 

-
eerder in het topic vertelde iemand dat wanneer de motor vervangen is door een 2.0 liter er verder aan de auto niks hoefde te gebeuren wat betreft de remmen, enz. De versnellingsbak was wel wat zwakker van een 16v maar zou het toch ook niet snel opgeven.
Je hoeft ook niks extra's te doen maar dat wordt dan meestal gevaarlijk als je van sportief rijden houdt.Erik de Bruijn schreef:eerder in het topic vertelde iemand dat wanneer de motor vervangen is door een 2.0 liter er verder aan de auto niks hoefde te gebeuren wat betreft de remmen, enz. De versnellingsbak was wel wat zwakker van een 16v maar zou het toch ook niet snel opgeven.
Als je als een oud ventje rijdt gaat de 16V bak wel lang mee, met een beetje spotief rijden begeeft hij het erg snel, dit uit eigen ervaringen.
-
Het is ook zeker nog niet zeker dat ik hem koop. Ik was ook eigenlijk opzoek naar een 16v omdat de prijzen voor een williams mijn studentebeursje iets te boven gaan. Mijn huidige auto is een 205 1.1 dus het zou toch wel een aardige veranderingen zijn van 55 pk naar 137. Maar ja als je dan een 2.0 liter tegen komt gaat je hard toch nog wel wat sneller kloppen.