van je 21T dat je bedoeltpatrick 21TURBO schreef:nou vanavond was het zeer gezellig,ik stond dus mooi om 8 uur in maastricht voor onze donderdag avondmeeting en kwam er achter dat deze niet in maastricht was,dus ik volle petrol naar kerkrade,en op een gegeven moment op de snelweg voor me een saab
die in de ankers ging dus ik had al zoiets dat doet die niet zomaar,dus ik gewoon ook rustig rijden,en ja hoor kontrole aan beide zijden van de snelweg.
maar goed,weer geluk gehad en niet geflitst.
maar goed,het was een leuke avond met een knutselpartijtje daar mijn schakelstangen maar weer es eruit schoten bij volgassen bij vertrek,morgen ff nieuwe rubbers zetten,of iig bestellen.
dit was brandpunt.......goeieavond![]()
btw,ik hoop die leuke piks op dit scherm te mogen zien
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Jij nie geflitst ik wel op de stadsautobaan, effe inhalen maar mijn teller 100 = 120 dus Fledder op de foto. Stom .. 

Riël schreef:Jij nie geflitst ik wel op de stadsautobaan, effe inhalen maar mijn teller 100 = 120 dus Fledder op de foto. Stom ..
hihihi,stom ja
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Contacteer:
Riël schreef:Jij nie geflitst ik wel op de stadsautobaan, effe inhalen maar mijn teller 100 = 120 dus Fledder op de foto. Stom ..
Ja, inderdaad... Heeeeeeeeeeel erg stom...

-
- Contacteer:
Moontje Mégane Coupé schreef:Riël schreef:Jij nie geflitst ik wel op de stadsautobaan, effe inhalen maar mijn teller 100 = 120 dus Fledder op de foto. Stom ..
Ja, inderdaad... Heeeeeeeeeeel erg stom...

Ik zag je bij 't tankstation staan op 't einde daarvan. Er stonden aardig wat flitser aan op die weg. Toch nie te hard gereden hé ? 
Dit is dus 2e keer geflitst deze week. Moet es beetje rustigaan doen met 't viefke... en die tellerafwijking fixen da's echt erg. 95-100 is ongeveer 120 (nagemeten en geteld), zittie ook op 3500 toeren.

Dit is dus 2e keer geflitst deze week. Moet es beetje rustigaan doen met 't viefke... en die tellerafwijking fixen da's echt erg. 95-100 is ongeveer 120 (nagemeten en geteld), zittie ook op 3500 toeren.
-
- Contacteer:
Ow... Was jij dat die langs vloog... Whahaha... Was effe wat te drinken en te roken halen... 

-
Niemand gezien.
was idd gezellig gisteren. nu nog w8en op de gemaakte pics! Vanavind effe met marco naar riel geweest opm een luchtfilterhuisje en een klokkenpaneel op te pikken. Op de terugweg nog lekker gecruised met marco. Daarna nog effe wat gestaan bij de mec, en toen naar huis!!!!
Komt er toevallig toch een VW golf 2 G60 en die zit als kauwgom op mijn bumpert. Maar niet voor lang, pas bij de +-120 kwam hij pas korterbij. maar toen moesten we afremmen want het verkeer werd te druk, en dan ga ik niet echt knallen als een gek!!!
See ya!!!

See ya!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Contacteer:
Ik vond ook super gezellig afgelopen donderdag, mooie opkomst ook, echt weer ouderwets drukjes...
Ben benieuwd welke foto's er op het forum verschijnen...

Ben benieuwd welke foto's er op het forum verschijnen...

Hey maroc en riel, cris heeft jullie toch benaderd om een meeting te organiseren hier bij ons! Wanneer gaan jullie daar iets aan doen? Laat me maar wat weten, ik ben bereid om mee te helpen organiseren. Ik hoor het wel.
En Wilco, waar blijven die foto's?
Maroc 
Wat voor kleur golf was dat? Toch geen bordeax-rode?

Wat voor kleur golf was dat? Toch geen bordeax-rode?
ja ok guys, was gewoon een typ foutje!!! stomstomstom.
Kan gebeuren.

Egid schreef:Hey maroc en riel, cris heeft jullie toch benaderd om een meeting te organiseren hier bij ons! Wanneer gaan jullie daar iets aan doen? Laat me maar wat weten, ik ben bereid om mee te helpen organiseren. Ik hoor het wel.
en wie is cris? chris
maar maroc was leuker

en ja wilco waar blijven die foto's,heb je daar een digicam voor

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
heb net pas de pc weer aan de gang dus neem de foto's mee naar marco woensdag
-
ach marco je bent gewoon het TNM wonderkindje zonder jou waren geen een foto's op tnm gekomen .Trouwens alle foto''s van pat heb ik uitgeveegt want die heeft me niet achteraf betaald voor de foto's
.

wilco blue schreef:ach marco je bent gewoon het TNM wonderkindje zonder jou waren geen een foto's op tnm gekomen .Trouwens alle foto''s van pat heb ik uitgeveegt want die heeft me niet achteraf betaald voor de foto's.
hahahahahahahhahahahahha,not ha

nou nou nou , er is nog iemand bij betrokken hoor wilco,ik ga hier niet met alle eer strijken,maare riel heeft ook meegeholpen,want riel heeft zijn webspace aangeboden om de foto's op te zetten,dusse drie maal hiep hiep hoera voor rielwilco blue schreef:ach marco je bent gewoon het TNM wonderkindje zonder jou waren geen een foto's op tnm gekomen .

greetz marco
-
- Contacteer:
Ruud schreef:Het is wel pas dinsdag maar ik weet al zeker dat ik er donderdag niet bij ben. Heb eeb echte zwaare klote week achter de rug , een goede vriendin is overleden.
Gecondoleer Ruud... Heel veel sterkte...
-
Veel sterkte Ruud.
-
gecondoleerd ruud en sterkte.
Ruud, sterkte jong!
Wat zei ikRob (R5B) schreef:Ja mensen, mijn wagentje rijdt weer ! En het was toch de accu die het begeven had, en gelukkig niet de startmotorDus nu heb ik een OPEL accu erin
En een "nieuwe" radio, en geen achterruitewisser

Riël schreef:Wat zei ikRob (R5B) schreef:Ja mensen, mijn wagentje rijdt weer ! En het was toch de accu die het begeven had, en gelukkig niet de startmotorDus nu heb ik een OPEL accu erin
En een "nieuwe" radio, en geen achterruitewisser
gaat goed hé zo'n opel-accu
check de mijne maar es.
overlopers

-
- Contacteer:
Morgen weer klassieke TNM bij de McDonalds in M'tricht ??? Wie is er allemaal... Ikke zal er zijn...