Energy Release Antifriction Metal Conditioner
-
Ik zat net wat te surfen en toen zag ik dit middeltje.
Als je zo leest dan lijkt het wel een superspul.
Heeft iemand ervaring met dit spul ?
http://www.csi-auto.nl/carshopping/0035/pagina.html
Grtzz
Serge
Als je zo leest dan lijkt het wel een superspul.
Heeft iemand ervaring met dit spul ?
http://www.csi-auto.nl/carshopping/0035/pagina.html
Grtzz
Serge
Maaarrr het is Rrrevolutionairrr !
Opvallend vind ik allemaal mooie plaatjes van raceteams maar nergens staat dat deze teams het ook daadwerkelijk gebruiken.
Ook mooie links onderaan naar de sites van achterberg. (?)
Opvallend vind ik allemaal mooie plaatjes van raceteams maar nergens staat dat deze teams het ook daadwerkelijk gebruiken.
Ook mooie links onderaan naar de sites van achterberg. (?)
klik anders even op de link, dan word het misschien wat duidelijker.red_Turbo schreef:??
Wel de naam van Peter Achterberg eronder, maar verder errug vaag hoor 

-
Het is hier dus geen bekend produckt ?
Ik zat eraan te denken om dit te gaan kopen, maar vroeg me dus af waar ik dit kan kopen.
Want ik ga niet helemaal naar rotterdam hiervoor...
Grtzz
Serge
Ik zat eraan te denken om dit te gaan kopen, maar vroeg me dus af waar ik dit kan kopen.

Want ik ga niet helemaal naar rotterdam hiervoor...
Grtzz
Serge
-
- Moderator
- Car: MB
heb jij die Shit nooit op rtl 5 gezien??? Dat zegt mij meestal al genoeg. Echt goede producten in deze branche hebben het namelijk niet nodig om via tell-sell :-* verkocht te worden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Wie zegt dat dit op tell sell komt ?
Ik heb dit produkt daar nog nooit gezien!!
Grtzz
Serge
Ik heb dit produkt daar nog nooit gezien!!
Grtzz
Serge
Energy Release, hoe moet ik daar nu wat over zeggen ? Ze hadden beter de afkorting BS (Bull Shit) kunnen gebruiken. Dat is eigenlijk het enige zinnige wat ik over dit vage bedrijf kan zeggen.Serge1916V schreef:Heeft iemand ervaring met dit spul ?
http://www.energyrelease.com/
Ervaring ? Ja ! Overtuigd ? Nee !
Je wordt "geflesd" waar je bij staat

Ten eerste wil ik het wel eens op een zeer nauwkeurige vermogensbank zien draaien in dezelfde motor onder zeer nauwkeurig bepaalde condities !?
Ten tweede klinkt het "technische" verhaal mij dusdanig ongeloofwaardig in de oren dat je wel ongelooflijk goedgelovig moet zijn om hier in te trappen.
Ten derde als het al zou werken is het dusdanig kostbaar dat je beter een extra keertje olie kunt verversen tussen de beurten door.
En Peter Achterberg verkoopt dit al een aantal jaren. Je moet toch ergens je geld mee verdienen schijnbaar.
Groeten,
Speedy
-
Ik dacht dat als ik hier 2 flesjes van in zou doen dat ik dan ongeveer 250 PK had uit mijn 1916v
Maar helaas....
Grtzzz

Maar helaas....
Grtzzz
Wie nieuwschierig is probeert toch gewoon?
Ik gebruik dit product al jaren en ben er erg te spreken over.speedline schreef:Energy Release, hoe moet ik daar nu wat over zeggen ? Ze hadden beter de afkorting BS (Bull Shit) kunnen gebruiken. Dat is eigenlijk het enige zinnige wat ik over dit vage bedrijf kan zeggen.Serge1916V schreef:Heeft iemand ervaring met dit spul ?
http://www.energyrelease.com/
Ervaring ? Ja ! Overtuigd ? Nee !
Je wordt "geflesd" waar je bij staat![]()
Ten eerste wil ik het wel eens op een zeer nauwkeurige vermogensbank zien draaien in dezelfde motor onder zeer nauwkeurig bepaalde condities !?
Ten tweede klinkt het "technische" verhaal mij dusdanig ongeloofwaardig in de oren dat je wel ongelooflijk goedgelovig moet zijn om hier in te trappen.
Ten derde als het al zou werken is het dusdanig kostbaar dat je beter een extra keertje olie kunt verversen tussen de beurten door.
En Peter Achterberg verkoopt dit al een aantal jaren. Je moet toch ergens je geld mee verdienen schijnbaar.
Groeten,
Speedy
Met het blok waar ik nu mee rij heb ik eerst 8000 km zonder het spul gereden, na die 8000 km heb ik er 0.124 l ingegooit en de motor liep opeens een stuk soepeler en werd minder snel warm en bij erg warme motor zat er meer pit in.
Voordat ik het spul erin had gegooit heb ik m'n vermogen laten testen dat kwam toen op 163,9 pk, toen het spul erin gegooit en nog eens testen toen kwam er 166,3 pk uit terwijl de motor behoorlijk warm was, alle twee de tests zijn drie keer gedaan er daar een gemiddelde van genomen.
Mijn stuurbekrachtigingspomp krijste behoorlijk, heb toen een klein dopje van dit spul erin gegooit en wonder boven wonder het gekrijs was weg en nu nog steeds 11.000 km verder.
Volgens mij, m'n broertje en andere vrienden met erg snelle auto's werk dit spul dus wel.
1 liter ER kost ongeveer 100 euro.
-
- Contacteer:
oke als het effect zou hebbe dan zou ik het er wel voor over hebben.
Stond een hele tijd terug in de autokampioen een test met dat spul, helpt echt geen ruk!
Dus ik zou het spul niet kopen, verhaal over vermogenswinst klopt echt niet.
mzls
Stond een hele tijd terug in de autokampioen een test met dat spul, helpt echt geen ruk!

mzls
the power of goodbye
Mag jij mij vertellen in welke uitgave.Smasher schreef:oke als het effect zou hebbe dan zou ik het er wel voor over hebben.
Stond een hele tijd terug in de autokampioen een test met dat spul, helpt echt geen ruk!![]()
mzls
Deze discussie word ook al jaren over slick50 gevoerd, en de ene zegt het werkt niet en de andere zegt het werkt wel. Maar slick50 bestaat al 20 jaar en als het rotzooi is dat was het er al lang niet meer.
S
nder
S

't zit 'm allemaal tussen de oren 

-
Ik denk als die zooi echt zo goed zou zijn, dan zouden alle auto's dat nu al vanaf de fabriek erin hebben. Er word bij de ontwikkeling van een motor miljoenen uitgegeven voor de wrijving te verminderen. En als zo'n flesje voor "maar" 100 euro zou werken, konden ze zich die kosten besparen!!
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n reclame stunt gezien, dat ze nog 500 km door reden zonder olie, nadat ze een of ander spul gebruikt hadden, dat gaat dus echt niet!!! :-* :-*
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n reclame stunt gezien, dat ze nog 500 km door reden zonder olie, nadat ze een of ander spul gebruikt hadden, dat gaat dus echt niet!!! :-* :-*
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Da's wel knap meten! Hoe doe je dat?RO 16v schreef:Met het blok waar ik nu mee rij heb ik eerst 8000 km zonder het spul gereden, na die 8000 km heb ik er 0.124 l ingegooit

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Peter Achterberg verbindt niet zomaar ergens zijn naam aan.
-
- Contacteer:
Ehm was volgens mij een autokampioen van half jaartje terug. Ze hebben er meteen meer dan 3.000 km mee gereden en geen enkel verschil te merken duzzz...
precies 't zit gewoon tussen de oren. En 3 pk meer da merk je zelf ech nie hoor
En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette
En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette
the power of goodbye
Als je goed gelezen had weet je dat Achterberg dat spul ook echt verkoopt! Ro zn blokkie is bijvoorbeeld door Achterberg getuned, daar zal hij het spul dus ook wel vandaan hebben.Smasher schreef:En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette

Ik zal het eens opzoeken heb al die bladen nog liggen maar er staat me niks van bij.Smasher schreef:Ehm was volgens mij een autokampioen van half jaartje terug. Ze hebben er meteen meer dan 3.000 km mee gereden en geen enkel verschil te merken duzzz...
3 pk merk je niet op de openbare weg maar wel op het cirquit.
Achterberg is de enige in Nederland die dit spul verkoopt, het verhaal is door Achterberg zelf geschreven.
er bestaan wel degelijk addatives die de metaal op metaal wrijving verminderen. Maar dat hoort in een normaal motorblok niet te gebeuren, der zit olie tussen.
Dus krijg je inderdaad succesverhalen van kapotte versnellingsbakken die het met een beetje toverspul nog een halve parijs-dakar etappe uithouden.
Ik heb eens bij een stand gekeken waar ook zon middel werd aangeprezen. Het bewijsmateriaal was zon kogeltest. Bij de gewone olie was er 2 mm van de kogel afgewreven, bij het superspul maar 1 mm. (ja het verminderd droge wrijving, das als het al fout gaat)
Mijn opmerking dat duidelijk beide kogels aan revisie toe waren werd niet in dank afgenomen.
mja achterberg, misschien gaat hij bij zijn tuning soms iets over de grens wat bv vlaktedrukken op een hete nokkenas aangaat ofzo, en het full-race blokkie zal toch in 2500 km verslijten, dan zal het met dat spulletje wel 5000 km meegaan.
Als je het motoman stukje over inrijden hebt gelezen, dan weet je dat je dit tijdens het inrijden iig niet moet gebruiken.
En voor de rest? je blok zal er niet onder lijden, daarvoor zijn amerikanen te bang (aansprakelijkheid!) en heeft achterberg te veel ervaring dat het iig geen kwaad kan.
except voor de knip dan.
Dus krijg je inderdaad succesverhalen van kapotte versnellingsbakken die het met een beetje toverspul nog een halve parijs-dakar etappe uithouden.
Ik heb eens bij een stand gekeken waar ook zon middel werd aangeprezen. Het bewijsmateriaal was zon kogeltest. Bij de gewone olie was er 2 mm van de kogel afgewreven, bij het superspul maar 1 mm. (ja het verminderd droge wrijving, das als het al fout gaat)
Mijn opmerking dat duidelijk beide kogels aan revisie toe waren werd niet in dank afgenomen.
mja achterberg, misschien gaat hij bij zijn tuning soms iets over de grens wat bv vlaktedrukken op een hete nokkenas aangaat ofzo, en het full-race blokkie zal toch in 2500 km verslijten, dan zal het met dat spulletje wel 5000 km meegaan.
Als je het motoman stukje over inrijden hebt gelezen, dan weet je dat je dit tijdens het inrijden iig niet moet gebruiken.
En voor de rest? je blok zal er niet onder lijden, daarvoor zijn amerikanen te bang (aansprakelijkheid!) en heeft achterberg te veel ervaring dat het iig geen kwaad kan.
except voor de knip dan.