Energy Release Antifriction Metal Conditioner

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Serge1916V

Ik zat net wat te surfen en toen zag ik dit middeltje.
Als je zo leest dan lijkt het wel een superspul.
Heeft iemand ervaring met dit spul ?

http://www.csi-auto.nl/carshopping/0035/pagina.html

Grtzz
Serge
Tom
Moderator
Car: MB

hai Maik :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Maaarrr het is Rrrevolutionairrr !

Opvallend vind ik allemaal mooie plaatjes van raceteams maar nergens staat dat deze teams het ook daadwerkelijk gebruiken.

Ook mooie links onderaan naar de sites van achterberg. (?)
red_Turbo

hai Maik ??
Anonymous

red_Turbo schreef:??
klik anders even op de link, dan word het misschien wat duidelijker.
Matijs
Contacteer:

Wel de naam van Peter Achterberg eronder, maar verder errug vaag hoor :S
Serge1916V

Het is hier dus geen bekend produckt ?
Ik zat eraan te denken om dit te gaan kopen, maar vroeg me dus af waar ik dit kan kopen. :)

Want ik ga niet helemaal naar rotterdam hiervoor...

Grtzz

Serge
Tom
Moderator

heb jij die Shit nooit op rtl 5 gezien??? Dat zegt mij meestal al genoeg. Echt goede producten in deze branche hebben het namelijk niet nodig om via tell-sell :-* verkocht te worden
Marcel B.

Misschien worden wel juist alle elite-producten via tell-sell verkocht :lol:
Don't walk the grass... smoke it
Serge1916V

Wie zegt dat dit op tell sell komt ?
Ik heb dit produkt daar nog nooit gezien!!

Grtzz
Serge
gerjo

dus jij kijkt naar tell-sell?zeker nix beters te doen :lol: :D geintje 8)
toet doet mijn toeter
Vos

Hoe moet je dat spul gebruiken dan?? 8)
Clio 16v.....
Tom
Moderator

dat is allemaal één pot nat, en ja ik heb dit goedje volgens mij wel eens op tv gezien. Bovendien staat er ook in de tekst dat het dagelijks in amerika op tv komt
speedline

Serge1916V schreef:Heeft iemand ervaring met dit spul ?
Energy Release, hoe moet ik daar nu wat over zeggen ? Ze hadden beter de afkorting BS (Bull Shit) kunnen gebruiken. Dat is eigenlijk het enige zinnige wat ik over dit vage bedrijf kan zeggen.

http://www.energyrelease.com/

Ervaring ? Ja ! Overtuigd ? Nee !

Je wordt "geflesd" waar je bij staat :D

Ten eerste wil ik het wel eens op een zeer nauwkeurige vermogensbank zien draaien in dezelfde motor onder zeer nauwkeurig bepaalde condities !?

Ten tweede klinkt het "technische" verhaal mij dusdanig ongeloofwaardig in de oren dat je wel ongelooflijk goedgelovig moet zijn om hier in te trappen.

Ten derde als het al zou werken is het dusdanig kostbaar dat je beter een extra keertje olie kunt verversen tussen de beurten door.

En Peter Achterberg verkoopt dit al een aantal jaren. Je moet toch ergens je geld mee verdienen schijnbaar.

Groeten,

Speedy
jeroen.k

Als je dit verhaal moet geloven gaat je auto dus ook harder rijden met dunnere olie (= minder wrijving). :lol:
Serge1916V

Ik dacht dat als ik hier 2 flesjes van in zou doen dat ik dan ongeveer 250 PK had uit mijn 1916v :lol:

Maar helaas.... :wink:

Grtzzz
Vos

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Riël
Über-Spammer

Wie nieuwschierig is probeert toch gewoon?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RO 16v

speedline schreef:
Serge1916V schreef:Heeft iemand ervaring met dit spul ?
Energy Release, hoe moet ik daar nu wat over zeggen ? Ze hadden beter de afkorting BS (Bull Shit) kunnen gebruiken. Dat is eigenlijk het enige zinnige wat ik over dit vage bedrijf kan zeggen.

http://www.energyrelease.com/

Ervaring ? Ja ! Overtuigd ? Nee !

Je wordt "geflesd" waar je bij staat :D

Ten eerste wil ik het wel eens op een zeer nauwkeurige vermogensbank zien draaien in dezelfde motor onder zeer nauwkeurig bepaalde condities !?

Ten tweede klinkt het "technische" verhaal mij dusdanig ongeloofwaardig in de oren dat je wel ongelooflijk goedgelovig moet zijn om hier in te trappen.

Ten derde als het al zou werken is het dusdanig kostbaar dat je beter een extra keertje olie kunt verversen tussen de beurten door.

En Peter Achterberg verkoopt dit al een aantal jaren. Je moet toch ergens je geld mee verdienen schijnbaar.

Groeten,

Speedy
Ik gebruik dit product al jaren en ben er erg te spreken over.

Met het blok waar ik nu mee rij heb ik eerst 8000 km zonder het spul gereden, na die 8000 km heb ik er 0.124 l ingegooit en de motor liep opeens een stuk soepeler en werd minder snel warm en bij erg warme motor zat er meer pit in.
Voordat ik het spul erin had gegooit heb ik m'n vermogen laten testen dat kwam toen op 163,9 pk, toen het spul erin gegooit en nog eens testen toen kwam er 166,3 pk uit terwijl de motor behoorlijk warm was, alle twee de tests zijn drie keer gedaan er daar een gemiddelde van genomen.

Mijn stuurbekrachtigingspomp krijste behoorlijk, heb toen een klein dopje van dit spul erin gegooit en wonder boven wonder het gekrijs was weg en nu nog steeds 11.000 km verder.

Volgens mij, m'n broertje en andere vrienden met erg snelle auto's werk dit spul dus wel.

1 liter ER kost ongeveer 100 euro.
Mrtn
Car: R5GTT

€100 voor 1 liter???

Sjeesus wat een bedrag....

Dat vind ik echt behoorlijk wat geld, of ben ik nu té Nederlands bezig???
Mrtn = Maarten
Smasher
Contacteer:

oke als het effect zou hebbe dan zou ik het er wel voor over hebben.

Stond een hele tijd terug in de autokampioen een test met dat spul, helpt echt geen ruk! :(
Dus ik zou het spul niet kopen, verhaal over vermogenswinst klopt echt niet.
mzls
the power of goodbye
RO 16v

Smasher schreef:oke als het effect zou hebbe dan zou ik het er wel voor over hebben.

Stond een hele tijd terug in de autokampioen een test met dat spul, helpt echt geen ruk! :(
Dus ik zou het spul niet kopen, verhaal over vermogenswinst klopt echt niet.
mzls
Mag jij mij vertellen in welke uitgave.
Sander
Contacteer:

Deze discussie word ook al jaren over slick50 gevoerd, en de ene zegt het werkt niet en de andere zegt het werkt wel. Maar slick50 bestaat al 20 jaar en als het rotzooi is dat was het er al lang niet meer.

S :D nder
Tom
Moderator

volgens mij is er genoeg zooi in de handel die ook langer dan drie maanden op de markt blijft hoor :D
Riël
Über-Spammer

't zit 'm allemaal tussen de oren :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rémi clio ph3

Ik denk als die zooi echt zo goed zou zijn, dan zouden alle auto's dat nu al vanaf de fabriek erin hebben. Er word bij de ontwikkeling van een motor miljoenen uitgegeven voor de wrijving te verminderen. En als zo'n flesje voor "maar" 100 euro zou werken, konden ze zich die kosten besparen!!
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n reclame stunt gezien, dat ze nog 500 km door reden zonder olie, nadat ze een of ander spul gebruikt hadden, dat gaat dus echt niet!!! :-* :-*
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

RO 16v schreef:Met het blok waar ik nu mee rij heb ik eerst 8000 km zonder het spul gereden, na die 8000 km heb ik er 0.124 l ingegooit
Da's wel knap meten! Hoe doe je dat? :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
[rsi]peerke

Peter Achterberg verbindt niet zomaar ergens zijn naam aan.
RO 16v

Martijn *Baccara* schreef:
RO 16v schreef:Met het blok waar ik nu mee rij heb ik eerst 8000 km zonder het spul gereden, na die 8000 km heb ik er 0.124 l ingegooit
Da's wel knap meten! Hoe doe je dat? :)
Een maatbeker.
RO 16v

[rsi]peerke schreef:Peter Achterberg verbindt niet zomaar ergens zijn naam aan.
Probeer dat de mensen maar eens duidelijk te maken.
Smasher
Contacteer:

Ehm was volgens mij een autokampioen van half jaartje terug. Ze hebben er meteen meer dan 3.000 km mee gereden en geen enkel verschil te merken duzzz...
precies 't zit gewoon tussen de oren. En 3 pk meer da merk je zelf ech nie hoor
En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette :wink:
the power of goodbye
jeroen.k

Smasher schreef:En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette :wink:
Als je goed gelezen had weet je dat Achterberg dat spul ook echt verkoopt! Ro zn blokkie is bijvoorbeeld door Achterberg getuned, daar zal hij het spul dus ook wel vandaan hebben. :)
RO 16v

Smasher schreef:Ehm was volgens mij een autokampioen van half jaartje terug. Ze hebben er meteen meer dan 3.000 km mee gereden en geen enkel verschil te merken duzzz...
precies 't zit gewoon tussen de oren. En 3 pk meer da merk je zelf ech nie hoor
En wat betreft achterberg: ik kan zelf ook wel een auto-tuner op me eigen site zette :wink:
Ik zal het eens opzoeken heb al die bladen nog liggen maar er staat me niks van bij.
3 pk merk je niet op de openbare weg maar wel op het cirquit.
Achterberg is de enige in Nederland die dit spul verkoopt, het verhaal is door Achterberg zelf geschreven.
robert

er bestaan wel degelijk addatives die de metaal op metaal wrijving verminderen. Maar dat hoort in een normaal motorblok niet te gebeuren, der zit olie tussen.

Dus krijg je inderdaad succesverhalen van kapotte versnellingsbakken die het met een beetje toverspul nog een halve parijs-dakar etappe uithouden.

Ik heb eens bij een stand gekeken waar ook zon middel werd aangeprezen. Het bewijsmateriaal was zon kogeltest. Bij de gewone olie was er 2 mm van de kogel afgewreven, bij het superspul maar 1 mm. (ja het verminderd droge wrijving, das als het al fout gaat)
Mijn opmerking dat duidelijk beide kogels aan revisie toe waren werd niet in dank afgenomen.

mja achterberg, misschien gaat hij bij zijn tuning soms iets over de grens wat bv vlaktedrukken op een hete nokkenas aangaat ofzo, en het full-race blokkie zal toch in 2500 km verslijten, dan zal het met dat spulletje wel 5000 km meegaan.

Als je het motoman stukje over inrijden hebt gelezen, dan weet je dat je dit tijdens het inrijden iig niet moet gebruiken.
En voor de rest? je blok zal er niet onder lijden, daarvoor zijn amerikanen te bang (aansprakelijkheid!) en heeft achterberg te veel ervaring dat het iig geen kwaad kan.

except voor de knip dan.
Plaats reactie