Heeft iemand misschien nog tips omtrent het maken van een hoedenplank? Er komen in eerste instantie alleen 2 JBL GTO 835ers in.
Wat voor dikte MDF kan ik het beste gbruiken? Hoe zorg ik dat het niet gaat trillen enzo, kom maar op met de tips...

Originele plank heeft als nadeel dat er twee van die "vakjes" in zitten, zeg maar een soort verhoginkje in het midden. Hier passen deze boxen niet in, zijn ronde van 200mm.Arjen schreef:Je kunt ook gewoon een stuk MDF onder de originele plank schroeven. Gewoon op het stuk waar je de boxen wilt plaatsen. Het originele ding is echt al heel stevig en trilt bij mij niet mee.
Doe maar....zit ik alleen met een nieuw probleem...dan kan ik me plank er dus niet uithalen als ik wil...Tom schreef:zet er aan iedere kant 1 of twee schroeven onder met een soort van zelf gemaakte klemmetjes. Deze hoeden hem dan vast tegen de onderkant van de plastic rand waar ie op leunt. Werkt goed, had ik ook op mijn eerste plankje in de 5. Anders leg ik het vanavond wel even uit
zoals ik al zij je moet hem klem liggen~Haas~ schreef:Iemand dan ook een tip die het trillen van de plank tegengaat? Heb er al vanalles onder gehad, vilt, rubber, maar nix helpt. Als ik rij zeg maar trilt hij op zijn ligpunten...errug irritant...
Gerjo zou ik absoluut niet doen. die zooi blijft namelijk altijd "nat" en plakkerig. Je zal wel sileconenkit bedoelen. Die is wel goed.bitumenkit
Dan zou ik persoonlijk de volgorde wijzigenjeroen.k schreef:Komen er ook wel in, maar dan in combinatie met deurspeakers. Geld is ook een obstakel, dus vandaar dat ik keuzes moet maken mbt de volgorde waarin ik alles doe.
Nee man...eerst die lelijke deuken uit de auto en lekkere stoelen erin! Zonder lekkere stoelen kan ik toch niet van de muziek genieten!Mrtn schreef:Dan zou ik persoonlijk de volgorde wijzigenjeroen.k schreef:Komen er ook wel in, maar dan in combinatie met deurspeakers. Geld is ook een obstakel, dus vandaar dat ik keuzes moet maken mbt de volgorde waarin ik alles doe.![]()