En hopelijk donderdag weer een oude vertrouwde GTT erbij (hè Riël
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Ollie kom je donderdag eigenlijk? Want anders geef ik je stickers aan Egid
. En ik weet niet hoe lang ik nog met dat geld in mijn beurs kan blijven rondlopen, het Brand(t) namelijk.
)
-
- Contacteer:
Vamiddag word me Mégaantje lekker gepoetst, dus kan ik me weer vertonen vanavond.....
Tot vanavond !!!!

Tot vanavond !!!!
Nee kerel, ik ben er niet vanavond...maar waag het niet om mijn stickers weg te gevenRob (R5B) schreef:Ollie kom je donderdag eigenlijk? Want anders geef ik je stickers aan Egid. En ik weet niet hoe lang ik nog met dat geld in mijn beurs kan blijven rondlopen, het Brand(t) namelijk.
En hopelijk donderdag weer een oude vertrouwde GTT erbij (hè Riël)

En dat geld...als het op is sloop ik wel een onderdeel van dezelfde verkoopwaarde af van je mooie gtt

-
- Contacteer:
Zo.... Mégaantje is weer helemaal schoon..
Tot straks allemaal !!!!!!!!!!!

Tot straks allemaal !!!!!!!!!!!
-
- Contacteer:
Heeeeej mensjes, ik verheug me nu eens echt op vanavond!!!!!! Kan ik tenminste showen met mijn gtt
Tot strakjes allemaal 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Jij wel, en wie wil je daar voor meebrengenOllie schreef:Nee kerel, ik ben er niet vanavond...maar waag het niet om mijn stickers weg te gevenRob (R5B) schreef:Ollie kom je donderdag eigenlijk? Want anders geef ik je stickers aan Egid. En ik weet niet hoe lang ik nog met dat geld in mijn beurs kan blijven rondlopen, het Brand(t) namelijk.
![]()
![]()
En dat geld...als het op is sloop ik wel een onderdeel van dezelfde verkoopwaarde af van je mooie gtt

Wat die stickers betreft... Moontje heeft ze nu, dus vecht het maar met haar uit, of vraag Marco anders een paar.
-
- Contacteer:
wie is er in om a.s. donderdag naar de burger king te gaan ipv de Mc Donalds???? diegene uit de buurt van maastricht verzamelen om 19.30 uur bij de mac!!!
Is mijn car goedgekeurd door de tnm-ers die er waren???
Is mijn car goedgekeurd door de tnm-ers die er waren???

-
- Contacteer:
wie weet hoe ik mij username van egudcliogrey naar eggygtturbo kan veranderen??? En wil je me dit dan ook even laten weten? alvast bedankt!!! 

-
Dat kan niet denk ik, je zult een nieuwe naam aan moeten maken. Maarre gefeli met je gtt, er komen wel foto's op het forum neem ik aanEgidClioGrey schreef:wie weet hoe ik mij username van egudcliogrey naar eggygtturbo kan veranderen??? En wil je me dit dan ook even laten weten? alvast bedankt!!!

some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
EgidClioGrey schreef:wie weet hoe ik mij username van egudcliogrey naar eggygtturbo kan veranderen??? En wil je me dit dan ook even laten weten? alvast bedankt!!!
Ga naar 'Profile' bovenin het scherm, en wijzig je 'User name'... Dat is alles...
-
- Contacteer:
Ikke ga aanstaande donderdag mee naar de Burger King... Ik ben om 19.30 uur in Maastricht, om dan saampjes, 'in colonne' naar Kerkrade te cruisen... 

Alla zou het toeval treffen dat mijn 5 het nog doet, kom ik mee volgende week 
Trouwens ik hou een corrado bij tot 180 hahaaa (en ie is gesjipt en gepoelied).

Trouwens ik hou een corrado bij tot 180 hahaaa (en ie is gesjipt en gepoelied).
Nee, kan niet meer, jammer genoegMoontje Mégane Coupé schreef:EgidClioGrey schreef:wie weet hoe ik mij username van egudcliogrey naar eggygtturbo kan veranderen??? En wil je me dit dan ook even laten weten? alvast bedankt!!!
Ga naar 'Profile' bovenin het scherm, en wijzig je 'User name'... Dat is alles...

Oh ja, je wagentje is goedgekeurd wat mij betreft.
voor de mensen die niet op de t.n.m. waren gister , we zijn van plan om volgende week donderdag naar de burger king te gaan ,verzamelen om 19:30 maastricht,zodat we op tijd in kerkrade zijn,voor de mensen uit brunsum en omgeving die kunnen dan gewoon naar de burgerking rijden die zien we daar dan wel
,laat ff weten als je meegaat
greetz marco

greetz marco
-
Goed idee, good food!marco schreef:voor de mensen die niet op de t.n.m. waren gister , we zijn van plan om volgende week donderdag naar de burger king te gaan ,verzamelen om 19:30 maastricht,zodat we op tijd in kerkrade zijn,voor de mensen uit brunsum en omgeving die kunnen dan gewoon naar de burgerking rijden die zien we daar dan wel,laat ff weten als je meegaat
greetz marco
maarre, ik kan weer eens niet mee, heb de hele week avonddienst

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ga donderdag mee .dat spul is daar echt wel te ''kuien''.
.PS ollie hoeveel stickers heb je nodig heb er nog 3 liggen.

Leuke actie Rob, ben ik blij meeRob (R5B) schreef:Jij wel, en wie wil je daar voor meebrengenOllie schreef:Nee kerel, ik ben er niet vanavond...maar waag het niet om mijn stickers weg te gevenRob (R5B) schreef:Ollie kom je donderdag eigenlijk? Want anders geef ik je stickers aan Egid. En ik weet niet hoe lang ik nog met dat geld in mijn beurs kan blijven rondlopen, het Brand(t) namelijk.
![]()
![]()
En dat geld...als het op is sloop ik wel een onderdeel van dezelfde verkoopwaarde af van je mooie gtt![]()
Wat die stickers betreft... Moontje heeft ze nu, dus vecht het maar met haar uit, of vraag Marco anders een paar.

-
wordt dan toch die GTT slopen....Ollie schreef:Leuke actie Rob, ben ik blij meeRob (R5B) schreef:Jij wel, en wie wil je daar voor meebrengenOllie schreef:Nee kerel, ik ben er niet vanavond...maar waag het niet om mijn stickers weg te gevenRob (R5B) schreef:Ollie kom je donderdag eigenlijk? Want anders geef ik je stickers aan Egid. En ik weet niet hoe lang ik nog met dat geld in mijn beurs kan blijven rondlopen, het Brand(t) namelijk.
![]()
![]()
En dat geld...als het op is sloop ik wel een onderdeel van dezelfde verkoopwaarde af van je mooie gtt![]()
Ik ga donderdag mee naar de BurgerKing! Ben uiteraard eerst werken, maar na het werk ben ik van de partij!
Die stickers, zijn dat trouwens van die doorzichtige net als vorige meeting, of hele witte die ik op sommige foto's zag?
Vind het geen coole actie van je, Rob!!
Die stickers, zijn dat trouwens van die doorzichtige net als vorige meeting, of hele witte die ik op sommige foto's zag?
Vind het geen coole actie van je, Rob!!
-
Ouwe zeur.....Ollie schreef:Als jullie er om 23.25 nog zijn, kom ik nog wel ff kieken wa!Ik ga donderdag mee naar de BurgerKing! Ben uiteraard eerst werken, maar na het werk ben ik van de partij!
Vind het geen coole actie van je, Rob!

-
gelukkig voel ik me niet oud en heb ik een jongere vriendin

En ik heb ook een jongere vriendin.
En die heeft niks met deze post te maken dus.
Ik ga donderdag mee naar de BURGER KING!!!!!!!!
Hebben ze bij de burger king wel ice tea ???????
En die heeft niks met deze post te maken dus.
Ik ga donderdag mee naar de BURGER KING!!!!!!!!

Hebben ze bij de burger king wel ice tea ???????
Hoi.
Zeg herriemakers! Mijn gtt doet 't nog. Moet alleen een nieuwe keerring in aan de distributiekant. Komt olie uit lopen. Baaah.
Zeg herriemakers! Mijn gtt doet 't nog. Moet alleen een nieuwe keerring in aan de distributiekant. Komt olie uit lopen. Baaah.

-
GEWOON DICHT KITTEN. :lol.
Hehe. Ja. Blijft mijn krukas dan vastplakken 

-
ja ok doe dan maar niet nee.dan is het namelijk een vast loper 

Nee, vastkitter. Tjee. Hij loopt lekker trouwens. Jij hebt hem nog niet gezien hé?
Ja mensjes, ik heb dan eindelijk een andere naam. Gewoon opnieuw aangemeld! Maarja, het zij zo!!!
Hoelaat vertrekken we donderdag naar de BK????
See ya all donderdag!!!

Hoelaat vertrekken we donderdag naar de BK????
See ya all donderdag!!!

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Jazz the JackRabbit
Yeah!
Egid, kom jij nog langs voor die spulletjes?

Egid, kom jij nog langs voor die spulletjes?