Uhm... Ik weet niet hoe diep jij die koppeling in moet trappen, maar bij mij valt het wel mee. Ik heb dan wel een splinternieuwe koppeling. Ik heb geen ervaring met rotte bakken (afgezien van mijn 5, die was aardig rot! ) of koppelingen.
Je zet de auto goed strak op de handrem, je zet hem in zijn 1 en laat rustig de koppeling opkomen met een heel klein beetje gas. Als je voelt dat ie pakt moet je gelijk de achterkant van de auto voelen zakken. Als ie dat gewoon doet is ie nog goed.
Rotte bakken,
Tja euh kraken, veel spelling op de pook als ie in een versnelling zit, geen gevoel in bak bij schakelen. Het beste check je dit bij op hoge toeren terug schakelen, zeg dat als je terug schakeld rond de 6-7000 toeren uitkomt.
Oh vreemd ik heb er toch echt gisteren een besteld.
Met korting voor 896,62 Euro.
Dus ik weet niet waar je dat hebt gehoort, maar das dus niet waar!
Tja, dan zal dat wel. Ik heb gehoord dat ze VEEL duurder zijn. We hebben het toch over een Clio Williams bak toch???
Die prijs klopt wel , zoiets heb ik er ook voor betaald .
Een Williams bak is maar iets van 10 euro duurder dan een jb3 bak ,Ik heb toen gelijk ook maar een williams bak besteld.
Hij schakelt net ff iets strakker .