Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Rob (R5B) schreef:
P@TB@D schreef:aha rob hete je dus :D
In een keer goed ! Ga je door voor de ijskast :wink: :lol:
Wordt dat nou nog wat met jullie dan? :wink:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob

Riël schreef:
Rob (R5B) schreef:
P@TB@D schreef:aha rob hete je dus :D
In een keer goed ! Ga je door voor de ijskast :wink: :lol:
Wordt dat nou nog wat met jullie dan? :wink:
Sorry jong, maar je dating service heeft niet gewerkt :lol:
Riël
Über-Spammer

Haha jammer, dacht al dat ik daar niet voor weggelegd was :)

Hoe doen we dat met die velgen? Donderdag? Misschien loopt mijn 5 dan ook weer... (morgen is het busje klaar dus dan zou ik verder moeten kunnen ... )

Groete!
EgidClioGrey
Contacteer:

yow tnm-ers, ik ben er eindelijk in geslaagdom een goede 5 gtt te vinden!!!! 8) Was best wel een eindje naar Amsterdam! maar ben wel geslaagd! Jullie kunnen hem donderdag bewonderen! 8) 8) 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Riël
Über-Spammer

Superrrr!!!!!!!!!! Hoop dat ik er donderdag ook ben

Phase 1/2 ? Kleur? Foto??
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Gaaaaaaaaaf Egid... Ik ben er zekers donderdag.. Ik wil um zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.... :)
Patrick L.

Gaaf man! proficiat met je nieuwe aanwinst :)
jammer dt ik em niet kan zien donderdag, heb je een foto mischien, voor een eerste indruk? :p
alexgt

Dat is super man en weer een gt in het zuiden.hoe ziet jij er uit kleur f1 f2 wat ik wil gewoon foto's ziet! Nu moet ik er nog maar eens een goede vinden maar komt tijd kom een goede gt.
Ollie

Cool Egid..komop jongen, geef eens wat details! Ik ben er as donderdag helaas niet, dus zou ik nog een weekje moeten wachten en dat wil ik niet :p
marco

nou mensen dan doe ik het wel ff voor egid , aangezien hij er geen woorden aan wil vuil maken :D :wink: ,want ik heb het beestje al mogen bewonderen :lol: :p ,het is een rode fhase 1,met zwarte skirts,mooie zonnedakkie erin wat niet lekt :D ,motortje snort als een gek , hoort zich echt super aan,heb de auto gecontroleert op roest , en ik kan je zeggen dat ik die niet ben tegen gekomen,gewoon een super 5 gtt,hier kan egid zijn lol mee op weet ik zekers :D ,van binnen ook nog geheel goed,zag er erg netjes uit ,de auto is geheel origineel, niks met slangen gemeuk ofzo,in een woordt, egid heeft een mooie en degelijke gt zoals je ze niet meer vaak vindt,WAY TO GO EGID,enne see ya donderdag

greetz marco
Riël
Über-Spammer

JAHOOOO PHASE 1!!

Egid wil je mijn zonnedakje als reserve hebben :) Is waarschijnlijk precies dezelfde als mijn rode gtt. Dan haal ik die er nog uit voor ie naar de eeuwige roestvelden gaat.
marco

uhm riel haal het er zowiezo maar uit,als egid het niet wil zou ik het wel eens willen passen in de mijne ,want die van mij is wel lek :( :( ,als die dan past zeg je maar wat het moet opbrengen,was zo aan het denken aan warme choco of zo :lol: :wink:

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Maja is prima haal 'm er wel uit. Ik heb je daar als eens om gevraagd trouwens. Het dakje is echt perfect hoor. :)
Vandaag is trouwens mijn bus klaar bij de draaaaier kijken of ik 'm inmekaar krijg. De witte van mij dan.
marco

aha laat ff wat weten he als tie loopt,ben benieuwd of er niks anders kapot is gegaan , laten we hopen van niet,nou laten we duimen dat het goed komt zodat we je donderdag kunnen zien met de gt :)

greetz marco
Ollie

Good luck vandaag Riel, hopen dat alles goed is en dat je eindelijk welverdiend kunt gaan genieten van je GTT! Genoeg pech gehad voor de komende tijd, nu eerst genieten ervan!
Rémi clio ph3

Ik had net al even met Marco gepost, misschien weten jullie meer?

Ik kom uit Arensgenhout (hulsberg) Ik zie een paar straten verder op altijd een blauwe clio 16V staan (richting Maurice en clemence) kennen jullie die?
En in valkenburg op de Emmaberg staat altijd een parelmoer witte alpine V6, is die ook bekend?
Oh ja en nog iemand, die werkt(e) bij de rabobank in valkenburg en had eerst een willy en daarna een zilvere RS ph1

Remi

Ja ik probeer donderdag eens te kome kijken :wink:
Rémi clio ph3

komeN kijken
Riël
Über-Spammer

Jo mijn broertje komt daar vaak in arensgenout bij ene Tim :) Kom es langs on mstricht jong!
Patrick L.

dyna clio ph2 schreef:Ik had net al even met Marco gepost, misschien weten jullie meer?

Ik kom uit Arensgenhout (hulsberg) Ik zie een paar straten verder op altijd een blauwe clio 16V staan (richting Maurice en clemence) kennen jullie die?
En in valkenburg op de Emmaberg staat altijd een parelmoer witte alpine V6, is die ook bekend?
Oh ja en nog iemand, die werkt(e) bij de rabobank in valkenburg en had eerst een willy en daarna een zilvere RS ph1

Remi

Ja ik probeer donderdag eens te kome kijken :wink:
Was jij ook in Utrecht? heb met 2 jongens uit Limburg gesproken met een willy, had onderdelen bij zich, oa. een devil einddemper, vroeg me af of jij daar ook bij was?
Trouwens die Alpine staat er idd altijd ja, mooie wagen :p
Rémi clio ph3

Ja klopt ik was die andere, je hebt gesproken met Joep. Jij bent dan waarschijnlijk die jongen met donkere haren en een bril?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou egid goed gedaan jong ik zal hem snel bewonderen.Helaas zal ik donderdag over moeten slaan want ik ben zoals ze dat hier zeggen;KOTS KRANK :-* .zal effe een weekje moeten uitvieren ik zie jullie volgende week donderdag.
Ruud

Nou ik denk dat het donderdag niet druk gaat worden ik ben ern namelijk ook niet , ik moet ff mercedesje gaan wegbrengen.
marco

wie komen er dan wel nog??????????????
Rob

Gefeliciteerd Egid ! En dan ook nog eens een phase 1, het kan niet beter worden :wink: . Ik zie hem donderdag wel.

En wat die Parlemoere Alpine V6: ik weet dat ie er staat, maar het is niemand van de club.

Wel zag ik vandaag een rode GTT phase 2 in Nuth (of all places) staan, met rode riemen. Kent iemand deze?
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:wie komen er dan wel nog??????????????

Ik ben er wel donderdag !!!!!! :)
Riël
Über-Spammer

Ruud schreef:Nou ik denk dat het donderdag niet druk gaat worden ik ben ern namelijk ook niet , ik moet ff mercedesje gaan wegbrengen.
Rij voorzichtig! :)
Patrick L.

dyna clio ph2 schreef:Ja klopt ik was die andere, je hebt gesproken met Joep. Jij bent dan waarschijnlijk die jongen met donkere haren en een bril?
aha, jep that`s me. Ik heb gister nog in Arensgenhout gespiekt en een blauwe Clio 16v ontdekt, die heb ik voorzien van een flyer van TNM :D Volgens mij staat die auto ook wel eens op de Heesberg in Heerlen.Heeft leren bekleding.
Rémi clio ph3

heb je mijn clio dan niet ontdekt ergens in een doodlopend straatje? een zwarte clio 2 ph2? 8) misschien dat je dan ook zo'n flyer onder de ruitwisser van die alpine V6 kunt doen.
Gr Rémi
Patrick L.

dyna clio ph2 schreef:heb je mijn clio dan niet ontdekt ergens in een doodlopend straatje? een zwarte clio 2 ph2? 8) misschien dat je dan ook zo'n flyer onder de ruitwisser van die alpine V6 kunt doen.
Gr Rémi
nee niet gezien, die van jou, jammer.
ik zal er eens aan denken als ik er nog langs kom ,om er een flyer onder de Alpine`s wisser te duwen :)
Anonymous

ik kom ook naar de chocco op donderdag 8)

of gaan we maar stilletjes overschakelen op ice tea.
hoop dat het morgen nog zo een lekker weertje is.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Dat hoop ik ook Bert... Overdag is het heerlijk weer ---> 8) , maar 's avonds koelt het zo snel af.. :(

Tot morgen !!! :wink:
marco

morgen wordt het ook weer zo een lekkel weertje ,maar net zoals moon zegt ,het koelt heel snel af s ávonds,ach ja als we maar lol hebben :D :D ,enne binnenkort switchen we over van warme choco naar ice tea :D :wink:

greetz marco
EgidClioGrey
Contacteer:

sorry dat ik nu pas weer online ben, maar had effe wat stribbelingen met mijn vrouwke! Maar ik heb inderdaad een rode gtt phase 1 loopt als een klokje,
Ik ben nog bezig om er een foto op te zetten, maar dat duurt nog even! Tot morgen.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Riël
Über-Spammer

Allemaal leuk en aardig, maar ze hebben geen ice-tea bij de mac :):):):)

By the way, als het me nu meezit ben ik er morgen met de gtt. Ik ga geen kanspercentages meer geven. Jullie, en ik, merken het wel!
Hij snort trouwens weer! Ik heb er alleen een erg tikkend klepje, een kapotte turbo, misschien heeeeel lichtelijk een lagertje en een hoop wantrouwen aan overgehouden :)
Patrick L.

dyna clio ph2 schreef: misschien dat je dan ook zo'n flyer onder de ruitwisser van die alpine V6 kunt doen.
Gr Rémi
De Alpine is inmiddels "be-flyerd" :D
Gesloten