Hij pakt de versnelling dus wel gewoon, maar het lijkt of dat niet zo is
ben ik duidelijk

Dan zou ik als ik jou was je baksteun nakijken, grote kans dat ie aan vervanging toe is.Arie16v schreef:Ik heb zelf met mn clio dat ie wbij lage toeren uit zn 2e versnelling klapt, heb je daar geen last van??
Mickael schreef:Jij woont toch in ridderkerk?
Waar staat die clio, misschien wil ik anders wel een keer met je mee.
ligt eraan...heb dan wel een S, maar die wil soms toch aardig dwars liggen, soms gaat t tijden goed, soms is t een ramp. Heb laatst de versn bak olie vervangen, dat kwam wel ten goede aan het probleem, heb er nu geen last meer van....Tom schreef:schakelen naar zijn twee is volgens mij ook niet het sterktste punt van de 16v en willi. Bij koude motor en bak gewoon voorzichtig schakelen. Bij warme motor schakeld het stukken beter
Gaat er alweer een Willi binnen de club komen!? Straks heeft de club alle Willies in handen![rsi]peerke schreef:Merijn begrijpt precies wat ik bedoel!! ALs ik hem zo lees, hoef ik me dus geen zorgen te maken. Het gaat namelijk om een willie
Das goed ik ben bijna elke dag online dus ik zie het wel. Als je mijn nummer wil pm me maar.[rsi]peerke schreef:Mickael schreef:Jij woont toch in ridderkerk?
Waar staat die clio, misschien wil ik anders wel een keer met je mee.
Klopt mickael. In ieder geval bedankt voor het aanbod. Ik meld me wel even als ik er gebruik van wil maken
Als dat zo is moet je gewoon ff je bakolie verversen. HEeft nix met sterk of zwak punt van een clio te maken. Nieuwe bakolie erin en klaar. zo neit dan zijn de sychr ringen versleten en dat heeft dan weer gewoon met slijtage te maken.Tom schreef:schakelen naar zijn twee is volgens mij ook niet het sterktste punt van de 16v en willi. Bij koude motor en bak gewoon voorzichtig schakelen. Bij warme motor schakeld het stukken beter
Is en blijft dan toch vreemd, hij vertoont bij een koude motor de symptonen van versleten sychr ringen? Maw kraken?Tom schreef:bakolie is twee weken geleden vervangen. Bij koude motor en bak moet je gewoon rustig schakelen. Bij warme motor is er niets aan de hand.
Ik heb dat ook niet zo erg als jij, Tom. Ik stond er wel van te kijken toen ik vorige week ik je auto reed. Je hebt gelijk dat het weg is als de motor (en olie) warm is, maar bij mij doet ie dat dus niet. Hij schakelt wel wat minder soepel als 'ie koud is, maar niet zo erg als bij jou.Tom schreef:bakolie is twee weken geleden vervangen. Bij koude motor en bak moet je gewoon rustig schakelen. Bij warme motor is er niets aan de hand.
canonballman schreef:Say HELLO to my little friend!!!![]()
Ennuh, naar wat ik zo hoor heb je geen revisie bak bij Reno voor een Willy voor 1000 euro..........
Wat kost reviseren dan bij jou (wanneer de bak echt goed stuk is/gaat)
Of is dat van geval tot geval heel erg verschillend??
Tuurlijk. Frans, Japans, Duits, Italiaans.....you name itDoe je ook niet-Renault bakken?