Beste mede-hobbyisten ik ben op zoek naar een kleine ruimte om lekker aan m'n Renaults te knutselen. Tot op heden kan ik nergens terecht (er mag absoluut niet gewerkt worden bijv.) of de prijzen ABSURD hoog. Nou, niets voor niets, dus ik wil best iets betalen voor een redelijke ruimte.
WIE weet er iets, heeft er iets of kan een gouden tip leveren. Het lijkt me ook leuk om met meerdere liefhebbers een ruimte te hebben. Reacties altijd welkom op RJMWMaas@lycos.nl of op 06-30081918
Reageren!!!!!!!!!!
Werkplek
-
Jep, ik heb in Mariahout een sleutelplek gevonden.
Er is volgens mij ook nog plek zat. Je hebt een PM met het emailadres/telefoonnnummer van de eigenaar.
Marcel
Er is volgens mij ook nog plek zat. Je hebt een PM met het emailadres/telefoonnnummer van de eigenaar.
Marcel
-
- Contacteer:
Wat is een redelijke vergoeding? Ik betaal voor 2 plekken (waar ik nu drie auto's heb staan; 1 GTT & 2 Fiat 850's) 100 euro per maand.
Drive it like you stole it
is geen geld
there is no spoon.
Idd niet, vraag me af waarom hier in Harderwijk (of omstreken) niet zo'n plekkie is te krijgen, altijd of belachelijk duur, of geen stroom/water, of je mag niet klussen...en dan heb je een buurman met dubbele garage, waarvan er één een put heeft, mag je hem niet eens huren
gelukkig mag ik er wel heel af en toe gebruik van maken! 

-
Ik betaal voor mijn sleutelplek nu 35 euro/maand
Die boeren zijn ook niet van gisteren
Hier (gebied Anrhme-Nijmegen) staan vele schuren vol met caravan's. Maar 100 euro/maand sleutel/stallingsruimte vind ik nogal prijzig: mijn auto is omgerekend per jaar minder waard

Hier (gebied Anrhme-Nijmegen) staan vele schuren vol met caravan's. Maar 100 euro/maand sleutel/stallingsruimte vind ik nogal prijzig: mijn auto is omgerekend per jaar minder waard