Werkplek

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
5drive
Car: Clio 16V

Beste mede-hobbyisten ik ben op zoek naar een kleine ruimte om lekker aan m'n Renaults te knutselen. Tot op heden kan ik nergens terecht (er mag absoluut niet gewerkt worden bijv.) of de prijzen ABSURD hoog. Nou, niets voor niets, dus ik wil best iets betalen voor een redelijke ruimte.
WIE weet er iets, heeft er iets of kan een gouden tip leveren. Het lijkt me ook leuk om met meerdere liefhebbers een ruimte te hebben. Reacties altijd welkom op RJMWMaas@lycos.nl of op 06-30081918
Reageren!!!!!!!!!!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Informeer eens bij Marcel dlC! Die heeft een tijd geleden een werkplek gevonden in Mariahout (te doen vanuit Boxtel) voor weinig! :)
5drive

Dank je wel voor die tip, de boodschappers zijn al onderweg, ik hoop dat er iets moois uitkomt..
Marcel dLC

Jep, ik heb in Mariahout een sleutelplek gevonden.
Er is volgens mij ook nog plek zat. Je hebt een PM met het emailadres/telefoonnnummer van de eigenaar.

Marcel
RickGT TURBO
Contacteer:

Wat is een redelijke vergoeding? Ik betaal voor 2 plekken (waar ik nu drie auto's heb staan; 1 GTT & 2 Fiat 850's) 100 euro per maand.
Drive it like you stole it
Tijn
Contacteer:

is geen geld
there is no spoon.
jeroen.k

Idd niet, vraag me af waarom hier in Harderwijk (of omstreken) niet zo'n plekkie is te krijgen, altijd of belachelijk duur, of geen stroom/water, of je mag niet klussen...en dan heb je een buurman met dubbele garage, waarvan er één een put heeft, mag je hem niet eens huren :p gelukkig mag ik er wel heel af en toe gebruik van maken! :D
Marcel dLC

Ik betaal voor mijn sleutelplek nu 35 euro/maand
jeroen.k

Das ook netjes! :D Denk dat ik over een tijdje maar wat boeren aan ga schrijven hier in de buurt. Misschien hebben die ruimte... :)
Panoramix

Die boeren zijn ook niet van gisteren :)
Hier (gebied Anrhme-Nijmegen) staan vele schuren vol met caravan's. Maar 100 euro/maand sleutel/stallingsruimte vind ik nogal prijzig: mijn auto is omgerekend per jaar minder waard :)
Rudo

RickGT TURBO schreef:Wat is een redelijke vergoeding? Ik betaal voor 2 plekken (waar ik nu drie auto's heb staan; 1 GTT & 2 Fiat 850's) 100 euro per maand.
Je had het toch over drie autoŽs? :wink: :D
5drive

He he, ik heb nu een stekkie, :) nou lekker klusseh.
Bedankt Marcel.
Plaats reactie